The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ترشحات زیاد بدون سوزش و خارش در بارداری نشانه عفونت است؟

سوال مخاطب:

زیاد شدن ترشحات در دوران بارداری بدون سوزش و خارش نشانه عفونت است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

عفونت اکثرا از قبل از حاملگی باید وجود داشته باشد که با بو، سوزش و خارش همراه است که در آن صورت باید درمان شوید وگر نه خود این حالت مانع بارداری است اما در دوران بارداری ترشحات قارچی (برفک) امری شایع است که آن هم با مصرف شیاف یا پماد ضد قارچ برای چند روز از بین می رود ولی ممکن است تکرار شود چون PH واژن در حاملگی تغییر می کند و برای رشد قارچ بستر مناسبی ایجاد می کند گاهی در مواقعی که بیمار سرکلاژ می شود( دوختن دهانه رحم) ترشحات عفونی ایجاد می شود که با استفاده از پماد آنتی بیوتیک دار زیر نظر پزشک خود قابل کنترل است.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +