The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

پرکاری تیروئید و بارداری، آیا مشکل ساز است؟

سوال مخاطب:

اگر با وجود پرکاری تیروئید بارداری اتفاق بیفتد مشکلی برای جنین به وجود می آید؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

کم کاری تیروئید و یا پرکاری آن اغلب باعث عدم تخمک گذاری و در نتیجه عدم بروز حاملگی می شود و حتما باید قبلا درمان کامل و کافی انجام شود به خصوص در پرکاری که مصرف دارو یا ید درمانی که دارای رادیواکتیو هم باشد در دوران بارداری روی جنین اثر نامطلوب می گذارد. اما در کم کاری قرص تیروئید نه تنها باعث صدمه به حاملگی و جنین نمی شود بلکه از احتمال سقط یا مشکلات ناشی از آن می کاهد بنابراین شایسته است که قبل از حاملگی حتما پزشک غدد برای تیروئید شما درمان را آغاز کند و هر وقت اجازه داد اقدام به حاملگی نمایید.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +