The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین جایگزین مکمل فولیک اسید در بارداری چیست؟

سوال مخاطب:

مکمل اسید فولیک نمی توانم مصرف کنم، از چه مکملی می توانم به عنوان جایگزین استفاده کنم؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

مکمل اسید فولیک در دو مورد لازم است اول آن ها که سابقه جنین با مشکلات عصبی دارند به خصوص نقص در ستون فقرات و دوم آن ها که سابقه سقط به هر دلیل دارند در سایر موارد نیازی به آن نیست اما امروزه از سه ماه قبل از بارداری مکمل های دوران بارداری که شامل تمامی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز است توصیه می شود که با شروع حاملگی نیز تا پایان دوره ادامه می یابد. همراه این مکمل ها ترک سیگار یا اعتیادات دیگر و مشروبات الکلی... نیز ضروری است.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +