The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا بیماری های خود ایمنی مادر سبب سقط جنین می شود؟

سوال مخاطب:

آیا بیماری های خود ایمنی مادر سبب سقط جنین می شود؟

پاسخ کارشناس:

به گفته دکتر شیر، وقتی در نظر می‌گیرید که بدن بانوان اسپرم را به عنوان شیئی خارجی می‌شناسد، وقوع بارداری شگفت‌آور به نظر می‌رسد. اما تخمک بارورشده پیامی به مادر می‌فرستد که می‌گوید: مرا به عنوان یک تهدید شناسایی نکن، و به این ترتیب، بارداری بدون هیچ مشکلی پیشرفت می‌کند. گرچه در برخی از موارد، رویان توسط بدن مادر پذیرفته نمی‌شود. پادتن آنتی فسفولیپید - که به بافت خود بدن حمله می‌کند، از جمله به رویان – مسبب بسیاری از سقط جنین هاست که پزشکان قبلاً فکر می‌کردند، توضیحی برای آن وجود ندارد. به گفته دکتر شیر، پژوهش های زیادی در این باره انجام نشده است و درمان‌ها هنوز در مرحله تجربی‌اند، ولی پزشکان موفق شده‌اند تا با آسپرین، هپارین (رقیق کننده‌ خون) و برخی استروئیدها این مشکل را درمان کنند.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالعه بیشتر:

1- عوامل سقط جنین، چه آزمایشی برای جلوگیری از تکرار سقط لازم است؟

2- سقط بدلیل اسپرم ضعیف، آیا برای درمان احتیاج به عمل جراحی ست؟

3- سقط بدلیل اختلالات کروموزومی در اسپرم، علت چیست؟

4- سقط بدلیل عدم رشد جنین، علت و راه جلوگیری از تکرار چیست؟