The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عوامل سقط جنین، چه آزمایشی برای جلوگیری از تکرار سقط لازم است؟

سوال مخاطب:

29 ساله هستم و هفته پنجم بارداری سقط جنین ناخواسته داشتم، بعد از گذشت چهار ماه دوباره تصمیم به بارداری دارم، چگونه می توان علت سقط قبلی را روشن کرد و چه آزمایش هایی برای جلوگیری از تکرار سقط لازم است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)     

  

سقط جنین ناخواسته به حاملگی هایی گفته می شود که حاملگی سالم است ولی بیمار بنا به دلایل شخصی آن را سقط می کند که یا با دارو یا کورتاژ به شکل غیرقانونی انجام می گیرد. اگر حاملگی خود بخود منجر به سقط شد برای بار اول به بررسی چندانی نیاز ندارد چون اصولا 15-10 درصد حاملگی ها به سقط منتهی می شوند. ولی اگر می خواهید مطمئن باشید اول از همه آزمایش اسپرم از مرد تا 50 درصد علت را مشخص می کند بقیه مربوط به زن بوده که به سن - وزن - بیماری های تیروئید - دیابت - فیبروم رحم... مربوط است که همه این موارد باید بررسی شود، ندرتا بیماری های عفونی توکسوپلاسما، لیستریا... می تواند باعث سقط شود و همین طور فاکتورهای انعقادی و بیماری های اتو ایمیون بخصوص لوپوس باید بررسی گردد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +