The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا سونوگرافی سه بعدی در بارداری ضروری است؟

 سونوگرافی سه بعدی با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا و نرم افزار تصویر برداری خاص برای ارائه تصاویر فوق العاده واضح از جنین شما می‌تواند در هر مرحله‌ای از بارداری انجام شود. در حالی که اولتراسوند سه بعدی در حال رایج شدن است، در واقع انجام آن هیچ مزایای پزشکی برای مادران ندارد. بنابراین اگر یک اسکن سه بعدی به عنوان بخشی از آزمایش‌های دوران بارداری به شما پیشنهاد شود و قصد دارید این اسکن را انجام دهید، با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آن را پوشش خواهند داد.

سونوگرافی سه بعدی در بارداری چیست؟

 سونوگرافی سه بعدی در بارداری با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا و نرم افزار تصویر برداری خاص برای ارائه تصاویر فوق العاده واضح از جنین شما می‌تواند در هر مرحله‌ای از بارداری انجام شود. در حالی که سونوگرافی سه بعدی در حال رایج شدن است، در واقع انجام آن هیچ مزایای پزشکی برای مادران ندارد. بنابراین اگر یک سونوگرافی سه بعدی به عنوان بخشی از آزمایش های دوران بارداری به شما پیشنهاد شود و قصد دارید این اسکن سه بعدی را انجام دهید، با شرکت بیمه خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آن را پوشش خواهند داد.

تصاویر فوق العاده دقیق سه بعدی می تواند در تشخیص مشکلات بالقوه احتمالی که در سونوگرافی معمولی قابل تشخیص نیست، مفید باشد. در چنین مواردی، اگر قادر به مشاهده عرض، بلندی و عمق بدن جنین و اندام‌های داخلی او باشید، برای تشخیص عوارض احتمالی مفید خواهد بود. اگر پزشک شما یک اسکن سه بعدی را پیشنهاد کند، احتمالاً بیمه شما آن را پوشش خواهد داد. با این حال، برای سونوگرافی های تجاری که در مکان‌های غیر پزشکی (که اکثر متخصصین توصیه می‌کنند از آن اجتناب کنید) بیمه وجهی پرداخت نخواهد کرد.

 

سونوگرافی سه بعدی در بارداری چگونه انجام می شود؟

سونوگرافی سه بعدی در بارداری همانند سونوگرافی های دیگر انجام می‌شود. برای انجام آن، پزشک یا تکنسین مقداری ژل بر روی شکم شما می‌مالد و سپس یک مبدل را در سرتاسر آن ناحیه حرکت می‌دهد. این مبدل امواج صوتی را به سمت رحم و جنین درون آن هدایت می‌کند. همانند سونوگرافی های سنتی و دو بعدی، اسکن سه بعدی حاوی هیچ اشعه یا اشعه ایکس نیست و برای شما و جنین کاملا ایمن است. جدیدترین مدل سونوگرافی در جهان، سونوگرافی چهار بعدی است، بعد چهارم زمان کاربرد را افزایش می‌دهد.

با استفاده از یک سونوگرافی چهار بعدی، شما یک تصویر سه بعدی از جنین را با حرکت فعال زنده می‌بینید که جنین شما در همان لحظه انجام می‌دهد. لبخند زدن- خندیدن، مکیدن انگشت شست- منهای تأخیر کوتاه مدت سونوگرافی معمولی.

 

آیا سونوگرافی سه بعدی در بارداری لازم است؟

به طور طبیعی، تقاضا برای سونوگرافی چهار بعدی و سه بعدی به قدری افزایش یافته است که زوج‌های بیشتری می‌خواهند این نگاه صمیمی به جنین خود را تجربه کنند. اگرچه این تکنولوژی در مطب پزشکان به طور گسترده‌ای در حال افزایش است، اما اگر شما از آن استفاده ‌نکنید چیزی را از دست نداده اید. سونوگرافی دو بعدی معمولی هنوز هم برای بررسی مشکلات بالقوه موثر است و مطمئن باشید که استفاده از آن کافی است. اگر شما تصمیم دارید یک سونوگرافی چهار بعدی و یا سه بعدی برای خودتان داشته باشید، حداقل تا هفته ۲۸ بارداری صبر کنید، زیرا قبل از این عکس‌های واضح و زیبایی از جنین به دست نمی‌آید.

و به خاطر داشته باشید برای تشخیص و توصیه‌های پزشکی، نباید روی تکنیسین‌های این نوع مراکز سونوگرافی حساب کنید.

 

مطالعه بیشتر:

1- عوارض و خطرات سونوگرافی سه بعدی برای جنین

2- بهترین زمان برای انجام سونوگرافی سه بعدی

3- تفاوت بین سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی در بارداری