The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تفاوت بین سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی در بارداری

اکثر والدینی که منتظر تولد نوزادشان هستند، بیشتر از همیشه برای تهیه عکس‌ها و ویدیوهایی که تصاویر آنها از سونوگرافی دو بعدی گرفته شده اشتیاق دارند و پول هزینه می‌کنند. این به رغم این واقعیت است که اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) هشدار می‌دهد که والدین از این کار اجتناب کنند. گروه‌های پزشکی مانند کنگره آمریکایی متخصصین زنان و زایمان، همچنین استفاده از سونوگرافی‌های تجاری را منع می‌کنند.

من می‌دانم که شما از دیدن جنین در حال رشد در رحم خود، بسیار هیجان زده هستید. گرفتن یک عکس سونوگرافی خیلی وسوسه انگیز است. اما بهتر است به یاد داشته باشید که اولتراسوند فقط برای سرگرمی نیست. این یک آزمایش مهم پزشکی است. بیایید در مورد اینکه چرا و چه زمانی پزشکان از آن استفاده می‌کنند بحث کنیم، و من در مورد انجام یک سونوگرافی سه بعدی و سونوگرافی چهار بعدی از جنین در یک محیط غیر پزشکی و فقط برای گرفتن یک تصویر، احساس نگرانی می‌کنم.

فرق سونوگرافی سه بعدی با چهار بعدی

همه سونوگرافی ها از امواج صوتی برای ایجاد یک تصویر از جنین شما در رحم استفاده می‌کنند:

یک سونوگرافی معمول دوران بارداری تصویر مقطعی عرضی از جنین ارائه می‌کند. در یک سونوگرافی سه بعدی، بسیاری از تصاویر دو بعدی از زوایای مختلف گرفته می‌شوند و این تصاویر مجزا به شکل یک تصویر سه بعدی شکل می‌گیرند. این بیشتر شبیه آن چیزی است که شما در یک عکس معمولی مشاهده می‌کنید.

سونوگرافی چهار بعدی از جنین شبیه به سونگرافی سه بعدی است، اما حرکت را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید لگد زدن و یا باز و بسته کردن چشم جنین را ببینید.

پس چرا ما همیشه از سونوگرافی سه بعدی استفاده نمی‌کنیم اگر توانایی انجام این کار را داریم؟ پاسخ آن ساده است. سونوگرافی دو بعدی اغلب کارآمدتر است. ما معمولا برای ارزیابی چگونگی رشد جنین، نیازی به سونوگرافی سه بعدی از جنین نداریم. در حالیکه سونوگرافی سه بعدی می‌تواند تصویر زیبایی از بیرون جنین به ما نشان دهد. سونوگرافی دو بعدی واقعا استاندارد است که توسط متخصصان برای یافتن ناهنجاری ها در رشد و تکامل جنین شما ایجاد شده است.

با همه اینها، اولتراسوند‌های سه بعدی و چهار بعدی می‌توانند ابزار مهمی برای ارزیابی برخی از ناهنجاری ها باشند که در سونوگرافی دو بعدی قابل رویت نیستند، مانند "لب شکری". همچنین هنگام نیاز به توضیح ناهنجاری های جنین به والدین، مفید هستند. در حالی که پزشکان و سونوگرافرها ممکن است به آسانی بتوانند یک تصویر دو بعدی را تشخیص دهند، اما والدین اغلب این ناهنجاری ها را فقط به وسیله یک سونوگرافی سه بعدی می‌تواند تجسم کنند.

 

مطالعه بیشتر:

1- مزایا و معایب سونوگرافی چهار بعدی

2- سونوگرافی چهار بعدی چیست و چه زمانی انجام می شود؟

3- همه چیز را در مورد سونوگرافی چهار بعدی بدانید