The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عوارض و خطرات سونوگرافی سه بعدی برای جنین

آیا سونوگرافی سه بعدی برای جنین شما ایمن است؟ امواج اولتراسوند که برای ایجاد تصویر از جنین استفاده می‌شود، جنین را در معرض انرژی در شکل گرما قرار می‌دهد. تحت شرایط خاص، گرما می‌تواند منجر به نقایص مادرزادی شود. به همین دلیل است که ما در هنگام انجام سونوگرافی به یک اصل پایبند هستیم و آن این است که: "تا جای ممکن با دمای کم". این بدان معنی است که ما در مورد تنظیمات دستگاه سونوگرافی دقیق هستیم. بنابراین از میزان پایین قدرت به حد ضرورت استفاده می‌کنیم و زمان استفاده از دستگاه را برای گرفتن تصاویر محدود می‌کنیم، و در نتیجه جنین در حال رشد را در معرض کمترین میزان انرژی قرار می‌دهیم.

عوارض سونوگرافی سه بعدی روی جنین

کنگره آمریکایی متخصصین زنان و زایمان (ACOG) ضمن هشدار بر علیه استفاده تجاری از اولتراسوند این بیانیه، موسسه آمریکایی سونوگرافی در پزشکی را تایید کرد: "اگرچه تاثیرات بیولوژیکی تایید شده بر روی بیماران، بر اثر مواجهه با ابزارهای سونوگرافی تشخیصی وجود ندارد، این امکان وجود دارد که چنین اثرات بیولوژیکی ممکن است در آینده ایجاد شود. بنابراین اولتراسوند باید به شیوه‌ای محتاطانه به منظور ارائه مزایای پزشکی استفاده شود."

در نتیجه هنگامی که انجام سونوگرافی برای کمک به مدیریت بارداری و جمع آوری اطلاعات در مورد جنین است، معایب آن کمتر از مضرات آن خواهد بود.

چهل هفته می‌تواند برای مادر منتظر، یک عمر به نظر برسد. تصاویر سه بعدی و چهار بعدی به عنوان یک راه حل عالی برای دیدن یک تصویر کوچک از حرکت فرزند دلبندتان به شمار می‌آید. والدین با دیدن این تصاویر می‌گویند: "آه! بینی او شبیه پدر بزرگ شده است" یا "او شبیه خواهرش است."

اما وقتی شما برای گرفتن تصاویر سه بعدی و چهار بعدی غیر ضروری به یک مرکز غیر تخصصی می‌روید، ما درباره چند چیز نگران می‌شویم.

احتیاط های لازم برای سونوگرافی سه بعدی

اگر یک سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی یادگاری خارج از یک مرکز پزشکی تخصصی و توسط فرد مبتدی انجام شود، شخصی که سونوگرافی را انجام می‌دهد بر روی گرفتن بهترین تصویر و ویدئو برای شما تمرکز می‌کند نه ارزیابی سلامت فرزند شما. آنها ممکن است فاقد آموزش دقیق مورد نیاز برای انجام سونوگرافی معتبر باشند.

اگر این سونوگرافرها نشانه ناراحت کننده‌ای را ببینند، ممکن است آمادگی و دانش آن را نداشته باشند که اطلاعات درست در اختیار شما بگذارند، و یا شما را راهنمایی و کمک کنند. در چنین مواردی، ممکن است شما نیاز داشته باشید به پزشکتان مراجعه کنید تا یک سونوگرافی دیگر انجام دهید. این می‌تواند منجر به اضطراب و نگرانی غیر ضروری شود.

سونوگرافی های غیر ضروری تجاری همچنین ممکن است باعث ایجاد اطمینان کاذب شود. برخی از مادران یک تصویر زیبا را به عنوان مدرکی دال بر سلامت جنین می‌دانند. اگر فردی که سونوگرافی را ارزیابی می‌کند، یک متخصص پزشکی آموزش دیده نباشد، ممکن است مهارت‌های لازم را نداشته باشد که متوجه شود جنین یا سایر اعضاء دیگر مرتبط با وی، مانند جفت و بند ناف سالم هستند یا نه.

 

ایمنی سونوگرافی سه بعدی به چه عواملی بستگی دارد

تنظیم دما در حین سونوگرافی سه بعدی برای جلوگیری از افزایش بیش از اندازه دمای مایع آمنیوتیک اهمیت بسیار زیادی دارد. افزایش دمای بیش از حد مایع اطراف جنین بدون شک برای او بسیار مضر است به همین ترتیب ممکن است فردی که سونوگرافی های تجاری را انجام می‌دهد در مورد کاهش قدرت در تنظیمات دستگاه سونوگرافی یا به حداقل رساندن زمان استفاده از دستگاه، به قدر کافی مراقب نباشد.

 

مطالعه بیشتر:

1- مزایا و معایب سونوگرافی چهار بعدی

2- سونوگرافی چهار بعدی چیست و چه زمانی انجام می شود؟

3- همه چیز را در مورد سونوگرافی چهار بعدی بدانید

4- تفاوت بین سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی در بارداری