The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت خونریزی بعد از 40 روز زایمان سزارین چیست؟

ممکن است فکر کنید که با انجام زایمان این روزهای سخت بارداری به اتمام رسیده و به زودی با در آغوش گرفتن فرشته کوچکتان تمامی درد و رنج ها به پایان خواهد رسد. اما متاسفانه این طور نیست! گرچه در آغوش کشیدن نوزادتان بدون شک زیباترین حس دنیا است اما این روزهای لذت بخش با مشکلاتی نیز همراه خواهد بود. یکی از این مشکلات خونریزی بعد از 40 روز زایمان سزارین و به طور کلی مسائل مربوط به خونریزی های بعد از زایمان است که سبب می شود مادران بپرسند که خونریزی بعد از سزارین تا کی ادامه دارد؟ 

خونریزی بعد از سزارین تا کی ادامه دارد؟

نُه‌ماه را بدون عادت ماهانه پشت سر گذاشته‌اید، ولی اکنون متوجه شده اید که هنگام تولد نوزاد نه تنها میزان قابل توجهی خونریزی خواهید داشت، بلکه این مشکل برای مدتی پس از به دنیا آمدن فرزندتان ادامه خواهد داشت. اما خونریزی بعد از زایمان تا چه حد طبیعی است؟ آیا خونریزی بعد از چهل روز زایمان سزارین طبیعی است؟  علت خونریزی بعد از 40 روز زایمان سزارین چیست؟ در ادامه از آنچه اتفاق خواهد اُفتاد مطلع می شوید.

حتما نام دوره نفاس به گوش شما خورده است. نفاس به دوره ای پس از زایمان گفته می شود که مادر در طی آن دارای ترشحات واژینال است. در علم پزشکی این ترشحات لوشیا نامیده می شود و خروج آنها معمولاً شش هفته به طول می انجامد. به همین علت معمولا گفته می شود که میانگین دوره نفاس 40 روز است. این ترشحات شامل بقایای بافتی بجامانده، بخش اسفنجی لایه سطحی (اندومتر) درون رحم، خون خارج شده از انتهای برخی عروق و ...  را شامل می شود. رنگ آن با یک ترشحات قرمز و گاهاً همراه با لخته همانند قائدگی آغاز شده و به مرور روشن تر و آبکی تر می شود، در نهایت به رنگ سفید درآمده و از مقدار آن کاسته خواهد شد.

اگر مقدار ترشحات لوشیای شما پس از زایمان بیشتر از ساعتی یک پد بهداشتی را نیاز دارد و یا لخته های خارج شده هر کدام از اندازه یک آلو بزرگتر هستند، باید این موضوع را با پزشک خود درمیان بگذارید.

 به یاد داشته باشید که اگر ترشحات شما با خون فراوان (بیشتر از یک پد بهداشتی در یک ساعت)، لخته های بزرگ، بوی تند و نامطبوع و تب همراه شد، باید به پزشک خود مراجعه کنید زیرا نشانه های عفونت های پس از زایمان در حال ظهور هستند که البته نیازی به نگرانی ندارند. با تجویز آنتی بیوتیک های لازم توسط پزشک این عارضه به زودی برطرف خواهد شد. بنابراین اگر می پرسید که خونریزی پس از سزارین تا کی ادامه دارد، باید به شما بگوییم شاید در هفته های اول خونریزی نسبتا شدید باشد اما با گذشت زمان تبدیل به لکه بینی شده و پس از حدود 40 روز قطع خواهد شد.

 

درمان خونریزی بعد از 40 روز زایمان سزارین

اما اگر دوره نفاس تمام شد اما خون ریزی به اتمام نرسید چطور؟ درحقیقت علت خونریزی بعد از 40 روز زایمان سزارین چیست و چگونه درمان می شود؟ اگر با گذشت 40 روز همچنان خونریزی دارید ممکن است این خونریزی مربوط به آغاز عادت ماهانه شما باشد و هیچ ارتباطی به خونریزی زایمان نداشته باشد که در این صورت باید بعد از گذشت 7 تا 10 روز قطع گردد. درنظر داشته باشید که اگر به نوزادتان شیر مادر می دهید، احتمال لکه بینی های گاه و بی گاه تا زمانی که سیکل های ماهانه شما تنظیم شود، وجود خواهد داشت. در موارد بسیار نادری خونریزی بعد از 40 روز زایمان سزارین ممکن است به علت باقی ماندن بقایای ناشی از محصولات حاملگی ادامه پیدا کند. البته این واقعه بسیار نادر است و اگر رخ دهد در بیشتر موارد خونریزی بسیار شدید ناشی از آن در همان روزهای بعد از زایمان شما را روانه بیمارستان خواهد کرد.

با تمام این ها اگر هرگونه مورد غیر طبیعی همانند خونریزی بعد از 40 روز زایمان سزارین، خونریزی بسیار شدید بعد از زایمان که شما را ناچار به استفاده از چندین پد در شبانه روز می کند، استشمام بوی نامطبوع از ترشحات واژن و ... مشاهده کردید، توصیه می شود که حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

 

مطالعه بیشتر:

1- خونریزی بعد از زایمان چند روز طول می کشد؟

2- خونریزی بعد از زایمان (خونریزی لوشیا) چند روز طول می کشد؟

3- نکات مهم برای بهبودی سریع پس از سزارین