The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

علت خونریزی بعد از چهل روز زایمان یا خونریزی بعد از چله

یکی از عوارض روزهای بعد از زایمان خونریزی است که تا مدتی مهمان شما خواهد. این عارضه معمولا به تدریج از مقدار آن کم شده و با گذشت حدود دو هفته تبدیل به لکه بینی می شود. با تمام این ها معمولا این خونریزی باید تا 40 روز بعد از زایمان خاتمه یابد خونریزی بعد از چهل روز زایمان و یا اصطلاحا خونریزی بعد از چله می تواند نشان دهنده مشکلات دیگری باشد که در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

علت خونریزی بعد از چهل روز زایمان چیست؟

کسب اطلاعات کافی درمورد آنچه که در هفته ها و ماه های بعد از زایمان در انتظار شما است کمک می کند تا در آن روزهایی که احتمالا با بی خوابی های نوزاد درگیر هستید و هنوز شیردهی پستانی براتان امری ساده و لذت بخش نشده است، بدانید که چه چیزی طبیعی و چه چیزی غیر طبیعی محسوب می شود. برخی از عوارض پس از زایمان می تواند موجب شگفتی شما شود، اما کاملاً عادی است. ولی برخی دیگر به این معناست که به مراقبت‌های پزشکی نیاز دارید. از جمله این عوارض می توان به خونریزی بیشتر از چهل روز بعد از زایمان اشاره کرد. گرچه خونریزی بعد از زایمان تا 40 روز طبیعی تلقی می شود اما خونریزی بعد از چله زایمان می تواند نشان دهنده آن باشد که شما کمی به مراقبت بیشتر نیاز دارید.

اغلب نومادران ترشحات زیادی دارند، شیر پستان، خونریزی و اشک‌ها. یکی از  مهمترین این ترشحات خونریزی بعد از زایمان است. مادرانی که سزارین یا زایمان طبیعی داشته‌اند، وقتی بدن جفت و مواد مخاطی را بیرون می‌فرستد، نوعی خونریزی را تجربه می‌کنند که لوشیا خوانده می‌شود. معمولاً این خونریزی برای مادرانی که زایمان طبیعی داشته اند بیشتر است و می‌تواند حاوی لخته خون بزرگتری باشد. عموما این خونریزی برای سه تا شش هفته ادامه می‌یابد و طی این زمان شدت خونریزی کاهش می‌یابد و رنگ آن نیز کم رنگ تر می‌شود. نکته بسیار مهم آن است که از پد بهداشتی استفاده کنید و از مصرف تامپون ها برای جلوگیری از بروز عفونت پرهیز کنید.

توجه به علائم دیگر نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. به گفته‌ی دکتر برانوین مور، متخصص زنان و زایمان، اگر احساس خارش، سوزش، بوی نامطبوع می‌کنید یا تب دارید، نزد پزشک بروید. همچنین خونریزی نباید بیش از اندازه شدید باشد. اگر در هر ساعت بیش از یک پد بهداشتی استفاده می کنید، نشان دهنده خونریزی بسیار شدید است که نشان می دهد حتما باید توسط پزشک ویزیت شوید.

همانطور که اشاره شد خونریزی بعد از زایمان معمولا تا 6 هفته طول می کشد که در دوهفته آخر به صورت لکه بینی خواهد بود. خونریزی بعد از چهل روز زایمان در بیشتر موارد یک امر عادی تلقی نمی شود. اگر شش هفته از زایمانتان گذشته و هنوز خون ریزی دارید حتما به متخصص مراجعه کنید. ابتلا به عفونت و باقی ماندن مقدار بسیار ناچیزی از محصولات حاملگی در درون رحم می تواند علت خونریزی بعد از چهل روز زایمان باشد. پزشک شما را معاینه خواهد کرد و پس مشخص شدن علت مربوطه، درمان های لازم از طریق دارو و یا درصورت نیاز انجام کورتاژ ضرورت دارد.

 

مطالعه بیشتر:

1- آیا خونریزی بعد از 40 روز زایمان طبیعی جای نگرانی دارد؟

2- علت خونریزی بعد از 40 روز زایمان سزارین چیست؟

3- ورم پس از زایمان نشانه چیست و چگونه درمان می شود؟