The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترين زمان نزديكي پس از زايمان طبيعي چه موقع است؟

یکی از نگرانی های پیش رو در روزهای بعد از زایمان در کنار مشکلاتی نظیر خستگی ناشی از نگه داری نوزاد، بی خوابی و ... نزديكي پس از زايمان طبيعي است. اگر پارگی های واژن و پرینه درحین زایمان را به یاد بیاوریم، نزديكي بعد از زایمان طبیعی خود یک چالش محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد بهترين زمان نزديكي بعد از زايمان طبيعي و نکات مربوط به ان با شما گفت و گو کنیم.

اولين نزديكي بعد از زايمان طبيعي

آیا به تازگی زایمان کرده اید و فقط برای شیردهی، تعویض پوشک و انجام کارهای ضروری هر سه ساعت یک بار از بستر بر می‌خیزید. آیا بدنتان هنوز در حال گذار از دوران نقاهت پس از زایمان است! می‌دانیم که عاشق همسرتان هستید ، اما طی دوران پس از زایمان احتمالاً میل جنسی شما کاهش یافته است.

توجه داشته باشید که پیش از ملاقات با پزشک آنهم در هفته ششم پس از زایمان، آمیزش توصیه نمی‌شود. در این شش هفته، نه‌ تنها بدن شما فرصتی برای بهبودی می‌یابد، بلکه اگر از این فرصت برای لم دادن و استراحت کردن روی مبل استفاده کنید، کسی شما را سرزنش نخواهد کرد. در واقع این روزها نزديكي پس از زايمان طبيعي اصلا مجاز نیست بنابراین تا زمانی که پزشکتان زمان آمیزش شما را تائید نکرده باید صبر کنید.

بعد از گذشتن 6 هفته و تایید بهبود بخیه های ناحیه های پرینه توسط پزشک، زمان نزديكي پس از زايمان طبيعي فرا می رسد. زمانی‌که برای ابراز محبت به همسرتان برنامه‌ریزی می‌کنید، فاکتور اصلی وجود یا نبود میل به آمیزش است. برخی از بانوان که شانس بیشتری دارند متوجه می‌شوند که دگرگونی‌های هورمونی پس از زایمان، علاقه آنها را به نزدیکی با همسرشان بیشتر کرده است. علت این مسئله فقط تغییرات هورمون‌ها نیست. اجازه دهید، با دقت بیشتری این مسئله را بررسی کنیم. مطمعنا پس از زایمان، میل جنسی شما به کمترین حد خود می‌رسد.

اگر به یکباره از تخت بیمارستان پایین پریده و سالم، شاد و سرحال باشید، قطعا همه شما را تشویق می‌کنند. اما برای اکثر بانوان این اتفاق نمی‌افتد. به منظور بالابردن اعتماد به نفس خود برای نزدیکی، بسیار مهم است که تا حد ممکن از خودتان مراقبت کنید، خوب بخورید، ورزش کنید، در حد امکان استراحت کرده و لباس های زیبایی به تن کنید. مراقب باشید که ظاهرتان شبیه یک پرستار کودک خسته و بی حال نباشد و سعی کنید تا ظاهری آراسته و پوشش مناسبی داشته باشید.

بنابراین پس از تائید پزشک، شام دل چسبی‌ را در منزل تدارک دیده، به خود رسیده و لباس شب زیبایی به تن کنید، در برابر همسرتان در مورد تغییرات فیزیکی‌ بدنتان بیش از حد احساس خجالت نکنید.

 

درد نزديكي بعد از زايمان طبيعي

بعد از اجازه پزشک برای نزديكي پس از زايمان طبيعي، سوالی که در ذهن اکثر بانوان به وجود می‌آید این است که چگونه بدون احساس هیچ‌گونه دردی آمیزش کنیم. در حقیقت مثل هرگونه نزدیکی جنسی، تحریک میل جنسی بسیار ضروری است. برای رسیدن به این هدف، معاشقه ضروری است. برای همسرتان تشریح کنید که باید به آرامی پیش رود. درصورتی‌که در موقع نزدیکی احساس خشکی می‌کنید، از چرب‌کننده مناسب ترجیحا بر پایه سیلیکان استفاده کنید. زمانی‌که میزان هورمون‌های شما کاهش می‌یابد، ممکن است این خشکی به مشکلی برای شما تبدیل شود.

درصورتی‌که زایمانی طبیعی و بدون پارگی ناحیه میان دوراه داشته‌اید، باید آمیزش برای شما سهل‌تر باشد. پارگی به این معناست که آن ناحیه حتی پس از بهبود، احتمالا هنوز‌ حساس است، بنابراین به آرامی پیش‌روی کنید. احتمال می‌رود در بعضی از مواقع احساس ناراحتی کنید در این‌صورت، این موضوع را با همسر خود در میان بگذارید.

 

بهترین پوزیشن برای نزديكي پس از زايمان طبيعي

بهترین روش برای ایجاد حالتی مطلوب برای نزديكي پس از زايمان طبيعي، شروع با ماساژ است. کلید از بین بردن درد، آرامش است. هرچه بدن خود را سفت و منقبض کنید، احتمال بیشتری برای احساس درد وجود خواهد داشت.

بهترین و طبیعی‌ترین روش برای رابطه زناشویی پس از زایمان طبیعی قرارگرفتن مرد روی زن است، زیرا در این حالت بانوان اجازه استراحت نیز می‌یابند. برای آرامش بیشتر، خانم‌ها می‌توانند بالشی زیر کمر خود بگذارند. علاوه‌براین زن می‌تواند روی مرد قرار گیرد و خانم‌ها با این روش می‌توانند عمق و تناوب حرکات را کنترل کنند.

در آغاز، آمیزش باید آرام و با مراقبت بسیار اجرا گردد، از آگاهی همسرتان نسبت به این مسئله مطمئن گردید.

این مرحله‌ای است که بحث "چرا" به میان می‌آید. چرا زمانی‌که ترجیح می‌دهید، در بستر بخوابید؟ باید لباس زیبایی پوشیده، به خود رسیده و برای آمیزش تلاش کنید. در حقیقت با این کار فرصتی خواهید داشت تا از تمامی تنش‌ها و وظایف مادرانه دور باشید. خودتان را برای مدتی در معاشقه‌ای دوست‌داشتنی و لطیف غرق کنید. این موقعیت زمان مناسبی برای بازیابی دوباره سلامت جسمی و روحی و برقراری ارتباط با همسرتان است. بهتر است به یاد داشته باشید که با همین آمیزش فرزندتان بدنیا آمده است. رسیدن به نقطه اوج جنسی موجی از اندورفین (هورمون مسکن و سرخوشی) را رها می‌سازد که در بهبود احساسی، ظاهری و برتری سنی به شما کمک می‌کند. بنابراین کمی تلاش برای رسیدن به چنین نتایج مفیدی ارزشش را دارد. حتی اگر احساس سرگشتگی می‌کنید، ممکن است این روش تنها عملی باشد که شما را از نظر جسمی و روحی بهبود می‌بخشد.   

 

احتمال بارداری پس از زایمان

بسیاری از مادران این سوال را مطرح می کنند که آیا ممکن است، دوباره باردار شوم؟ در پاسخ باید بگوییم بله، مطمئنا می‌توانید. درحالی‌که شیردهی مادر باعث کاهش احتمال بارداری او می‌شود، ولی نمی‌توان آنرا بعنوان روش ضدبارداری قطعی به حساب آورد. بنابراین اگر خواستار فرزند دیگری نیستید، از روش‌های ضدبارداری استفاده کرده و با پزشک درباره ضدبارداری ای متناسب با شرایط خود مشورت کنید.

 

آیا می‌توانم برای تقویت ماهیچه های کف لگن خود کاری کنم؟

بارداری ماهیچه های کف لگن را ضعیف می‌کند، به ویژه اگر زایمانی واژنی داشته باشید. هرچه این ماهیچه ها سفت‌تر و قوی‌تر باشند، شما و همسرتان هنگام آمیزش بیشتر لذت خواهید برد. اگر حقیقتا خواستار تقویت این ماهیچه‌ها هستید، تمرین کگل بسیار کمک می کند. با انجام این تمرینات نزديكي پس از زايمان طبيعي راحت تر و دلچسب تر خواهد بود.

 

مطالعه بیشتر:

1- بهترین روش جلوگیری از بارداری پس از زایمان چیست؟

2- افزایش لذت رابطه جنسی پس از زایمان با تمرینات ورزشی

3- تمرینات ورزشی برای تقویت عضلات پس از زایمان