The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

احتمال باردار شدن در دوران قاعدگی چقدر است؟

بسیاری از افراد گمان می کنند که احتمال باردار شدن در دوران قاعدگی صفر است و چون در حین پریود رحم در تلاش برای خروج خون و بافت های جدا شده از لایه اندومتر است، اسپرم به هیچ وجه نمی تواند زنده مانده و پس از اتمام قاعدگی خود را به تخمک برساند. اما در این متن به شما خواهیم گفت که امکان باردار شدن در دوران قاعدگی وجود دارد! شاید تعجب کنید اما حقیقت همین است!

احتمال باردار شدن در دوران قاعدگی

اگر تصمیم دارید که بچه دار شوید، باید بیشتر از گذشته درباره چگونگی عملکرد سیستم تناسلی خود و همسرتان اطلاعات کسب کنید، بطور مثال باید بدانید که اسپرم چقدر می تواند درون رحم شما زنده بماند و یا تخمک در چه محدوده زمانی پس از آزاد شدن از تخمدان توانایی بارور شدن دارد! دانستن این امر که برای باردار شدن باید پیش از آزاد شدن تخمک، اسپرم ها درون رحم و لوله های فالوپ سر راه او قرار بگیرند، امر مهمی بشمار می رود. در کنار تمامی این موارد باید از علل و درصد احتمال باردار شدن در دوران قاعدگی اطلاع داشته باشید.

ممکن است بخواهید بدانید که آیا می توان در روزهای عادت ماهیانه باردار شد؟ آیا بلافاصله پس از قطع خونریزی و یا یک روز قبل از آغاز آن احتمال باردار شدن وجود دارد؟ بهتر است بگوییم که احتمال بارداری در این شرایط در افراد مختلف متفاوت است اما وجود دارد. شاید متاسفانه اما پاسخ این سوال «بله» است!

با اینکه برقراری جنسی در دوران خونریزی امر شایسته ای نیست، اما اگر این امر رخ دهد، بطور کلی معمولا نمی توان در این روزها باردار شد، زیرا تخمک گذاری شما چندین روز پس از عادت ماهیانه انجام می شود، به همین دلیل احتمال باردار شدن در زمان پریود وجود دارد اما درصد آن بسیار کم است. زیرا همیشه موارد استثناء نیز وجود دارند، بانوانی که سیکل قاعدگی 28 تا 30 روزه و یا طولانی تر دارند، در روزهای عادت ماهیانه نمی توانند باردار شوند، اما افرادی که سیکل قاعدگی کوتاه تری دارند، احتمال بارداری در روزهای خونریزی نیز وجود دارد.

 چگونه حامله شدن در دوران قاعدگی شکل می گیرد؟

اگر سیکل قاعدگی شما کوتاه تر از 28 روز باشد، به عبارتی اگر فاصله بین اولین روز عادت ماهیانه تا اولین روز عادت ماهیانه ماه بعد کمتر از 28 روز باشد، بطور مثال 21 تا 24 روز باشد، یعنی تخمک گذاری شما زودتر انجام می شود. اگر در روزهای پایانی عادت ماهیانه رابطه جنسی برقرار کنید، 4 یا 5 روز بعد با آزاد شدن تخمک بلافاصله باردار می شوید، زیرا اسپرم می تواند 2 تا 5 روز درون رحم شما زنده بماند و تا آزاد شدن تخمک صبر کند.

البته اگرچه احتمال باردار شدن در دوران قاعدگی پایین است اما ممکن است اتفاق بیفتد. لازم به ذکر است حتی اگر قصد باردار شدن دارید، بهتر است تا پایان عادت ماهیانه منتظر بمانید، این زمان شرایط مناسبی برای بارداری نیست.

 

بیشتر بدانید:

1- روش درمان بی نظمی قاعدگی با داروهای گیاهی

2- چگونه می توان با وجود سیکل های قاعدگی نامنظم احتمال بارداری خود را افزایش داد؟

3- تاثیر عادت ماهانه نامنظم بر بارداری

4- آیا کم شدن خون قاعدگی با عدم تخمک گذاری ارتباطی دارد؟