The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

نزدیکی در هفته آخر بارداری ، مزایا، خطرات و روش های نزدیکی

همواره نزدیکی کردن و خطرات مرتبط با آن از سوالات رایج مادران باردار محسوب می شود. آیا نزدیکی در هفته آخر بارداری بی خطر است؟ در این صورت آیا به طور قطع منجر به زایمان می شود؟ در این مقاله پیرامون نزدیکی در هفته آخر بارداری با شما گفتگو خواهیم کرد.

 همه چیز درمورد نزدیکی در هفته آخر بارداری

تو موفق شدی! هفته های بارداری با همه شیرینی ها و هیجان هایش به سر آمد و روز زایمان بالاخره فرا رسید اما هنوز فرزند دلبندت را به آغوش نکشیده ای. با این حال آیا می توان این روزها  رابطه جنسی داشت؟ اگر بله، آیا مقاربت به تسریع تولد کمک می کند؟

نزدیکی در هفته آخر بارداری سوالات زیاد و شگفتی های غیر منتظره ای همراه است. در این مقاله درباره هر آنچه لازم است بدانید با شما سخن خواهیم گفت.

 

مزایای رابطه جنسی در هفته 40 بارداری

رابطه جنسی در هفته 40 همان مزایایی را دارد که در تمام طول بارداری می تواند داشته باشد از جمله: کمک به حس آرامش بیشتر، بهبود وضعیت خواب و در مواردی رفع موقتی ناراحتی های مربوط به بارداری. علاوه بر این، در دوران بارداری مسائل زیادی از قبیل اینکه چه موقع زایمان می کنم، هنگام زایمان چه حسی خواهم داشت، آیا سیسمونی به اندازه کافی دارم و غیره ذهن را به خود مشغول می کند، در این میان رابطه جنسی به عنوان یک فعالیت غیرجدی همانند یک دکمه توقف عمل کرده و از بار ذهن می کاهد.

خطرات نزدیکی در هفته های اخر بارداری

از نظر سلامتی برقراری رابطه جنسی در هفته 40 بارداری کاملاً بی خطر است. اما این بدان معنای نیست که نزدیکی در این دوران دقیقاً همان حس گذشته را دارد. افزایش جریان خون که رابطه جنسی را در سه ماهه دوم لذت بخش تر می کرد، اکنون به رخوت منجر خواهد شد. همچنین اگر گردن رحم برای زایمان آماده باشد، احتمال بروز لکه بینی (خونریزی جزئی) وجود دارد.

این رابطه برای آقایان نیز تفاوت هایی دارد. اگرچه این روزها ترشحات واژینال طبیعی هستند، اما شرایط لغزنده ای ایجاد می کنند که نعوظ را دشوار تر می سازد. در این دوران دهانه رحم که قبلاً اصلاً احساس نمی شد، ممکن است حس شود، لذا قبل از شروع رابطه ابتدا از آمادگی همسرتان اطمینان حاصل کنید.

روش های نزدیکی در هفته آخر بارداری

هر وضعیت یا پوزیشنی که قبلاً در دوران بارداری دوست داشتید، مناسب است و خطری برایتان نخواهد داشت فقط مراقب وضعیت قرار گیری شکم و راحتی آن باشید. برای برخی از زوجین، وضعیت پشت یا زن روی مرد و برای برخی دیگر موقعیت پهلو بهتر است. روشهای مختلف را امتحان کنید و بهترین وضعیت را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید حتی اگر هیچ چیز برایتان دلپذیر و رضایت بخش نبود، می توانید به آن بخندید. اگر اوضاع برای مدتی خوب پیش نمی رود، همیشگی نیست. نوازش، لمس، بوسیدن یا حتی آهسته رقصیدن با یک آهنگ قشنگ در آشپزخانه حس خوبی به شما خواهد بخشید.

خلاصه اینکه: نزدیکی در هفته آخر بارداری بارداری راهی عالی برای رهایی از استرس و اضطراب است. اما اگر به هر دلیل حوصله نداشتید یا حال خوبی به شما دست نداد، نگران نشوید. درعوض، سعی کنید روزهای آخر بارداری را قدر بدانید و تا زمانی که آرامش دارید راه های دیگری برای ارتباط با همسرتان پیدا کنید.

 آیا در هفته 40 بارداری، می توان رابطه جنسی داشت؟

 پاسخ مثبت است، تا زمانی که پزشک نزدیکی را برایتان ممنوع نکرده است، می توانید در هر مقطعی از بارداری از جمله اواخر این دوره رابطه جنسی داشته باشید.

البته اینکه منعی برای نزدیکی در اواخر بارداری وجود ندارد، دلیل بر این نیست که شما توانایی برقراری رابطه را دارید. شکمی به این بزرگی، سینه های حساس و متورم به اندازه کافی کسل کننده هستند، بنابراین اگر کل رابطه برایتان جذابیتی ندارد، خیلی ناراحت نشوید. در روزهای آخر بارداری، بسیاری از خانم ها تمایلی به نزدیکی ندارند و این اصلا چیز مهمی نیست.

اگر تمایل به رابطه دارید، این کار را انجام دهید. این ممکن است آخرین فرصت باشد. چون به دستور پزشک 4 تا 6 هفته بعد از زایمان مجاز به رابطه نیستید، حتی ممکن است تا دوباره به وضعیت عادی برگردید، بیش از این نیز طول بکشد.

آیا می توان بعد از تاریخ زایمان نیز نزدیکی داشت؟

بله، بعد از تاریخ زایمان و هر زمان دیگری که تمایل به برقراری رابطه دارید، می توانید نزدیکی داشته باشید. تنها دلیلی که مانع از نزدیکی در روزهای بارداری حتی در آخرین روزها می شود، فقط فقط دستور پزشک در مورادی چون دهانه رحم باز، جفت سر راهی، نارسایی دهانه رحم و ... است.

آیا نزدیکی در هفته آخر بارداری باعث زایمان می شود؟

شاید بله و شاید خیر. خبر خوب این که اگر رحم و دهانه رحم آماده و زایمان قریب الوقوع باشد، رابطه جنسی در هفته 40 می تواند به تسریع امور کمک کند.  اما اگر شرایط مهیا و دهانه رحم کاملاً آماده نباشد، تغییری در اوضاع رخ نمی دهد. 

مطالعه بیشتر:

آموزش روش های صحیح نزدیکی زمان بارداری و حاملگی

6 سوال در مورد میل و رابطه جنسی طی بارداری

نزدیکی پس از سزارین و پوزیشن های مناسب نزدیکی پس از سزارین

 منبع: whattoexpect