The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عکس جنین در هفته یازدهم بارداری تصویر و اندازه جنین

در هفته یازدهم بارداری جنین به طرز قابل ملاحظه ای رشد کرده و شکل کلی انسان در او پدیدار شده است به همین سبب احتمالا دوست داشته باشید که عکس جنین در هفته یازدهم بارداری را ببینید. در این متن ضمن مشاهده عکس جنین در هفته یازدهم بارداری به شما خواهیم گفت که اکنون وزن و قد فرشته کوچک شما چقدر است.

عکس جنین در هفته یازدهم بارداری

در هفته یازده بارداری یعنی در هفته های انتهایی سه ماهه او بارداری هستید در این زمان جنین شما 4/1 سانتی متر طو و نیز 7 گرم وزن دارد.

در این مرحله از رشد جنین، انگشتان دست و پا در سونوگرافی مشخص است. اندام جنسی جنین در حال شکل گیری است اما در سونو هنوز مشخص نیست به همین سبب اکنون نمی توانید جنسیت او را با کمک سونوگرافی تشخیص دهید. اما ساک بارداری، مایع امنیوتیک، سر، بدن، دست ها، پاها، بند ناف و جفت بخش هایی هستند که به وضوح در تصاویر سونوگرافی دیده می شوند.

در هفته های انتهایی سه ماهه اول بارداری هستید و احتمالا تاکنون به بخور و نخورهای بارداری عادت کرده اید! اگر می خواهید بدانید که نکات مراقبتی در این ماه دقیقا کدام موارد است، بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

در سونوگرافی هفته یازدهم بارداری چه چیزی می‌بینید؟

این تصویر جنین در هفته یازدهم بارداری که به صورت سه بعدی تهیه شده است استخوان‌های صورت جنین مشخص تر است. استخوان و ماهیچه‌ها در دست و پای جنین شکل گرفته است. بند ناف روی شانه جنین افتاده است و اگر دقت کنید می‌توانید انگشتان دست و پای جنین را بینید. عکس جنین در هفته یازدهم بارداری نشان می دهد که فرشته کوچک شما با چه سرعت شگفت انگیزی در حال رشد و نمو است! برای ما کاملا قابل درک است که برای در آغوش کشیدن این کوچولوی دوست داشتنی لحظه شماری می کنید و با هر بار شنیدن صدای قلب او در سونوگرافی اشک در چشمان شما حلقه می زند. بهترین کار این است که از این لحظات زیبای بارداری حداکثر لذت را ببرید!

مطالعه بیشتر:

عکس جنین در هفته دهم بارداری شکل و اندازه جنین

عکس جنین در هفته نهم بارداری شکل و اندازه جنین

عکس جنین در هفته هشتم بارداری شکل و اندازه جنین

منبع:parents

?پرسش و پاسخ های در هفته یازدهم بارداری

آیا در هفته یازدهم بارداری صورت جنین تشکیل شده است؟

بله. همانطور که در تصاویر میبینید در این هفته استخوان های اصلی صورت جنین شکل گرفته است.

آیا در هفته 11 بارداری دست و پای جنین تشکیل شده است؟

بله در این هفته نه تنها دست و پا تشکیل شده بلکه انگشتان نیز به طور کامل شکل گرفته اند.

آیا جنسیت جنین در هفته 11 مشخص می شود؟

خیر. جنسیت جنین در هفته 11 با کمک سونوگرافی قابل تشخیص نیست.

در هفته 11 هنوز حرکات جنین را حس نمی کنم آیا طبیعی است؟

بله. حرکات جنین را بعد از هفته 19 تا 22 حس خواهید کرد.