The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عکس جنین در هفته سی ام بارداری تصویر و اندازه جنین

شاید این ماه های های پایانی برایتان کمی سخت بگذرد، اما راه زیادی را پیش آمده اید و حدود دو ماه دیگر نوزاد دلبندتان در آغوش شما خواهد بود و تمامی سختی های دوران بارداری را از ذهنتان پاک می کند. در این روزها می توانید با دیدن عکس جنین در هفته سی ام بارداری و نیز پیگیری روند رشد و تکامل جنین در این هفته خود را سرگرم کرده و هر چه بیشتر از بارداری خود لذت ببرید.

تصویر جنین در هفته سی ام بارداری

در هفته سی ام بارداری وزن جنین 1319 گرم و قد او 39/9 سانتی متر است.

در این مرحله از رشد جنین، وزن گیری ادامه دارد و چشم‌ها باز و بسته می‌شوند. در این زمان شکم شما برجسته شده و اگر در لایه های جدار شکم چربی بسیار زیادی وجود نداشته باشد، نور از آن عبور می کند بنابراین در هنگام صبح، جنین در تاریکی مطلق به سر نمی برد.

حرکات جنین را زیر نظر داشته باشید

احتمالا می دانید که تکان خوردن جنین یکی از مواردی است که با کمک آن می توان سلامتی جنین را زیر نظر داشت. مادران مختلف توصیفات متفاوتی از این حرکات بیان می کنند بعلاوه مقدار و شدت تکان ها نیز در جنین های مختلف تا حدی متفاوت است. به هر حال کسب اطلاعات کافی درمورد حرکات جنین در دوران بارداری و نیز زیر نظر داشتن آنها اهمیت بسیار زیادی دارد:

در سونوگرافی جنین در هفته سی ام بارداری چه می‌بینید:

در این تصویر عکس جنین در هفته سی ام بارداری را در نماهای مختلف مشاهده می کنید.

 

در تصاویر جنین در هفته سی ام بارداری ، بینی کوچک و لب‌های جنین مشخص است. دست‌های جنین روبروی صورت قرار گرفته و چشم‌ها و پیشانی را پوشانده است. ملاحظه می کنید که در هفته 30 حتی بالشتک های چربی کف دستان جنین تشکیل شده است. اگر شما هم فرشته کوچکی در شکم دارید، احتمالا برای در دست گرفتن و بوسیدن این دست های کوچک و زیبا لحظه شماری می کنید.

مطالعه بیشتر:

عکس جنین در هفته بیست و نهم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته بیست و هشتم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته بیست و هفتم بارداری تصویر و اندازه جنین

منبع:parents

?پرسش و پاسخ های هفته سی ام بارداری

آیا جنین در شکم مادر می خوابد؟

بله. جنین در شکم مادر دوره های خواب و بیداری دارد که گاهی خواب های او تا 120 دقیقه طول می کشد.

آیا جنین صدای مادر را می شنود؟

بله در این زمان جنین می تواند صدای مادر را بشنود.

آیا جنین صدای پدر را می شنود؟

در هفته 30 ام بارداری جنین می تواند صداهای نزدیک از جمله صدای پدر را بشنود.

آیا حرکت نکردن جنین خطرناک است؟

بله. حرکات جنین یکی از نشانه های سلامتی او است و اگر حرکات او متوقف شده باید به متخصص اطلاع دهید.