The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چیکار کنم جنین تکون بخوره،8 ترفند برای اینکه جنین حرکت کند؟

بدون شک یکی از راه های اطمینان از سلامت جنین توجه به حرکات اوست. جنینی که در فواصل زمانی مناسب حرکات قابل قبولی درون شکم مادرش دارد، به احتمال زیاد حالش خوب است! اما در برخی مواقع جنین ها برای مدت یک تا دو ساعت می خوابند و خبری از هیچ حرکتی نیست. این موضوع گاهی سبب دلهره مادران شده و می پرسند که چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ اگر شما هم می خواهید بدانید که  چکار کنیم جنین تکون بخوره، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ 8 ترفند برای اینکه جنین وادار به حرکت شود

همه مادران باردار به محض اینکه اولین حرکت جنین را در وجودشان احساس می کنند، به اندازه ای دلبسته می شوند که گویی تنها بهانه زندگیشان احساس مجدد این حرکت ها است. روشهایی وجود دارد که مادر می تواند به کمک آن در سه ماهه دوم و سوم یعنی زمانی که حرکت جنین محسوس است، او را را وادار به حرکت کند. خوشبختانه ما این روشها را می شناسیم و در این مقاله به آن ها می پردازیم. بنابراین هر وقت دلتان برای وول خوردن فندق کوچولو تنگ شد، این ترفند ها را امتحان کنید تا ببنید چقدر شانس دارید از حرکت ها و ضربه های او لذت ببرید.

1- چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ میان وعده بخورید.

جنین به افزایش قند خون مادر پاسخ می دهد، هر وقت خواستید حرکت های جنین را بشمارید یا وضعیت او را کنترل کنید، یک میان وعده سالم مانند پنیر و کراکر، نان تست و کره بادام زمینی، ماست یونانی یا میوه و آجیل بخورید. برای تحریک بیشتر، یک لیوان کوچک آب میوه طبیعی به میان وعده خود اضافه کنید. افزایش قند خون مهمترین چیزی است که جنین را وادار به حرکت می کند.

2- چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ کمی پرش انجام دهید و بنشینید.

این ترفندی است که متخصصان سونوگرافی پیشنهاد می کنند. مادری را در نظر بگیرید که در هفته 20 بارداری برای سونوگرافی به پزشک مراجعه می کند اما جنین خود را پنهان کرده و امکان اندازه گیری دقیق وجود ندارد. در این صورت به مادر گفته می شود کمی در جا بدود یا با احتیاط بالا و پائین بپرد. به این ترتیب جنین جا به جا شده و امکان بررسی فراهم می آید.

3- چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ به برآمدگی شکم ضربه های کوچک و آرام بزنید

این یکی از روشهایی است که مادران باردار در سونوگرافی یا معاینات پزشکی مشاهده می کنند. پزشک اغلب برای اینکه جنین را وادار به حرکت کند، با میله سونوگرافی ضربات آرامی به شکم مادر می زند. بسیاری از مادران وقتی ضربه کوچکی به شکم می زنند، حرکت جنین را احساس می کنند. فقط به یاد داشته باشید نباید خیلی از این ترفند استفاده کرد زیرا آنچه با خود حمل می کنید محموله ای گرانبها است.

4- چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ یک چراغ قوه به سمت شکم روشن کنید

از هفته 22 ، جنین نور و تاریکی را درک می کند، بنابراین در واکنش به نور چراغ قوه امکان حرکت جنین وجود دارد. کوچولوی شما به خوبی می تواند به سمت نور بچرخد یا از آن دور شود.

5- چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ دراز بکشید

تمامی فعالیت های مادر در طول روز اعم از راه رفتن، دویدن و حرکت کردن، برای جنین احساس گهواره مانندی ایجاد می کند که به جای بیدار و فعال نگه داشتن او، او را به خواب می برد. به همین دلیل وقتی بسیاری از مادران باردار به رختخواب می روند کودک بیدار شده و شروع به حرکت می کند یا دیوانه وار می چرخد گویی برای شیرخوردن شبانه در نوزادی آماده می شود. بنابراین حتی اگر وقت خوابیدن نیست، فعالیت هایتان را متوقف کنید و دراز بکشید. به پهلو بخوابید و چند بار جابجا شوید، شاید اوضاع تغییر کند.

6- چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ با دلبندتان حرف بزنید

همه حرفهایی که با فرزند دلبندتان می زنید و آوازهایی که برایش می خوانید بیهوده نیست. جنین از حدود هفته 16 آغاز به شنیدن می کند و تا هفته 22 احتمالاً می تواند صدای مادر، صدای شر شر خون مادر، صداهای بلند در خانه و سایر صداها را بشنود. او حتی ممکن است با چرخاندن سر کوچکش، وول خوردن یا از جا پریدن نسبت به صدا واکنش نشان دهد. بنابراین با فرزند کوچتان صحبت کنید و بیشتر مواقع این کار را انجام دهید تا فعالیت کند.

7- چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ کاری کنید که هیجان زده شوید البته عمدی و از روی دلیل

آدرنالین موجود در رگ های مادر جنین را وادار به حرکت می کند. پس اگر تماشای صحنه یک فیلم هیجان انگیز یا فکر کردن به زایمان شما را به هیجان می آورد و دچار دلهره می کند، برای تحریک جنین، دست به کار شوید. اما بی جهت حرص نخورید به نفع هیچ یک از شما دو نفر نیست.

8- چیکار کنم جنین تکون بخوره؟ لالایی بخوانید یا موسیقی ملایم پخش کنید.

اگر حرف زدن معمولی شما فرقی به حال ژیمناست کوچک ندارد، می توانید برایش لالایی یا ترانه ای شاد بخوانید و یا موسیقی پخش کنید. بعضی مادران هدفون را روی شکمشان قرار می دهند. کوچولوی شما حداقل در هفته 22 با حرکت و تکانهای محسوس به این صداها پاسخ می دهد. به یاد داشته باشید صدای موسیقی که استفاده می کنید نباید زیاد بلند باشد، صدای بلند برای جنین مناسب نیست.این ترفندها راهی آسان، سرگرم کننده و بی خطر برای به حرکت در آوردن جنین است. اما اگر با همه اینها جنین حرکت نمی کند، نگران نشوید. شرایط برای همه یکسان نیست. تا زمانی که در سه ماهه سوم بتوانید 8 ضربه را در 2 ساعت احساس کنید، وضعیت خوب است. به یاد داشته باشید حرکت جنین در مراحل مختلف بارداری متفاوت است. اگر نگران هستید برای حصول اطمینان با پزشک مشورت کنید. بنشینید و استراحت کنید و شاهد یکی از دلپذیرترین قسمت های بارداری باشید، چه شانسی بهتر از این!

 

بیشتر بدانید:

1- حرکت جنینی

2- اولین حرکات جنین از چه هفته ای احساس می شود

3- اولین حرکت جنین (ارتکاض) در بارداری چیست؟

4- آنچه درباره حرکات جنین در شکم مادر باید بدانید

منبع: whattoexpect