The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عکس جنین در هفته سی و پنجم بارداری تصویر و اندازه جنین

هرقدر به پایان بارداری نزدیک تر می شوید بیشتر به زایمان فکر خواهید کرد. در این روزها احتمالا به این فکر می کنید که که چطور می توان زایمان راحتی داشت؟ و شاید هم از زایمان طبیعی بترسید و با خود فکر کنیم که سزارین کنم یا زایمان طبیعی داشته باشم؟ در این متن ضمن مشاهده عکس جنین در هفته سی و پنجم بارداری اطلاعاتی را درمورد غلبه بر ترس زایمان و آماده شدن برای آن در اختیار شما قرار می دهیم.

تصویر جنین در هفته سی و پنجم بارداری

در هفته سی و پنجم بارداری جنین شما حدودا 2381 گرم وزن دارد و قد او 46/2 سانتی متر است.

در این مرحله از رشد جنین، کلیه‌ها بالغ شده است و کبد کارکرد خود را شروع کرده است. وزن‌گیری همچنان ادامه دارد. توجه داشته باشید که تمامی اعدادی که درمورد وزن و قد جنین در تمامی جداول و راهنماهای دوران بارداری مطرح می شود به صورت میانگین و تقریبی است. قد و وزن جنین، هر دو از جمله مواردی هستند که تا حد زیادی تحت تاثیر ژنتیک افراد می باشند. برای مثال زمانی که مادر و پدر هر دو قد بلند هستند، احتمال داشتن نوزادی بلند قد در آنها بیشتر است و اگر وزن زمان تولد مادر و یا پدر زیاد باشد، احتمال زیاد نوزاد آنها نیز درشت به دنیا خواهد آمد.

از زایمان می ترسم! چیکار کنم؟

ترس از زایمان طبیعی در میان بانون باردار خصوصا مادرانی که اولین تجربه بارداری خود را پشت سر می گذارند مساله غیر طبیعی نیست. اما این ترس نباید سبب شود که سریعا سزارین را انتخاب کنید زیرا با افزایش آگاهی می توان بر ترس از زایمان طبیعی و نیز استرس ناشی از دردهای آن غلبه کرد. بعلاوه راهکارهایی وجود دارد که می توانند زایمان طبیعی را تسهیل کنند.

در سونوگرافی جنین در هفته سی و پنجم بارداری چه می‌بینید:

در این عکس جنین در هفته سی و پنجم بارداری که توسط سونوگرافی سه بعدی تهیه شده است، مشاهده می کنید که جنین انگشت شصت خود را درون دهانش فرو برده است.

 

در این عکس جنین در هفته سی و پنجم بارداری تصویر نزدیک از صورت جنین می‌توانید گوش و جزئیات تکمیل شده صورت را ببینید. حالا قیافه جنین شبیه نوزاد آماده تولد است. تمرین تنفس همچنان ادامه دارد تا به تکامل سیستم تنفسی کمک کند.

مطالعه بیشتر:

عکس جنین در هفته سی و چهارم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته سی و سوم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته سی و دوم بارداری تصویر و اندازه جنین

منبع:parents

?پرسش و پاسخ های هفته سی و پنجم بارداری

اگر در هفته 35 جنین به دنیا بیاید زنده می ماند؟

بله. اما ممکن است مدتی در بخش مراقبت های ویژه بستری گردد.

از درد زایمان طبیعی می ترسم، می توانم سزارین کنم؟

به جای انتخاب سزارین بهتر است از روش های کاهش درد زایمان طبیعی کمک بگیرید.

آیا جنین در دورن شکم مادر میبیند؟

بله. در ماه های پایانی بارداری نور از جدار شکم عبود کرده و جنین میتواند تصاویر نزدیک را ببیند.

آیا جنین در شکم مادر می شنود؟

بله. جنین صداهای درون شکم مادر، صداهای نزدیک اطراف را می تواند بشنود.