The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

عکس جنین در هفته سی و هشتم بارداری تصویر و اندازه جنین

تبریک می گوییم که به هفته سی و هشتم بارداری رسیده اید و این سفر هرچند پرفراز و نشیب اما لذت بخش را به اتمام رسانده اید. با رسیدن به هفته 38 بارداری و شروع نشدن درد زایمان ممکن است کمی شما را کلافه کند و احتمالا بپرسید که چیکار کنم تا دهانه رحمم باز شود و زایمان کنم؟ در این متن ضمن مشاهده عکس جنین در هفته سی و هشتم بارداری به شما خواهیم گفت که آیا راهی برای بازکردن طبیعی دهانه رحم وجود دارد یا نه؟

تصویر جنین در هفته سی و هشتم بارداری

در هفته سی و هشتم بارداری وزن تقریبی جنین 3083 گرم است و قد او به 49/8 سانتی متر می رسد.

در این مرحله از رشد جنین تمامی اندام‌ها در حال کارند و تمرین تنفس همچنان ادامه دارد. چون جای جنین تنگ شده میزان حرکات کمتر و کندتر است. اما هنوز لازم است که هر روز حرکات جنین را زیر نظر داشته باشید.

خسته شدم!!! چیکار کنم زایمانم زودتر شروع بشه؟

به شما حق می دهیم که در انتهای این نه ماه در اثر تحمل دردها، بی خوابی ها، مشکلات گوارشی و ... اکنون کمی احساس خستگی کنید. از طرفی احتمالا برای در آغوش گرفتن فرشته کوچکتان نیز لحظه شماری می کنید و دوست دارید این انتظار به پایان برسد. اما آیا بازکردن دهانه رحم و استفاده از روش های طبیعی القای زایمان کار درستی است؟

اولین و مهمترین توصیه ما برایتان این است که عجله نکنید! باید به یاد داشته باشید که جنین های مختلف با هم متفاوت هستند و هر زمانی که جنین آمادگی کافی برای تنفس در محیط خارج از رحم را داشته باشد، به دنیا خواهد آمد. اما اگر تصمیم دارید به القای طبیعی زایمان دارید، متن برای باز شدن دهانه رحم چه کار کنیم و ایمن ترین راهکار چیست؟ را مطالعه کنید. به یاد داشته باشید که قبل از انجام هرکاری مشورت با متخصص ضرورت دارد.

در سونوگرافی جنین در هفته سی و هشتم بارداری چه می‌بینید:

در این تصویر که توسط سونوگرافی سه بعدی گرفته شده است، عکس جنین در هفته سی و هشتم بارداری را مشاهده می کنید که تمامی جزئیات صورت او کاملا در تصویر نمایان است.

 

طی چند هفته آخر لگد زدن‌های جنین محکم تر می‌شود. البته هفته‌های پیش نیز این کار را می‌کرد اما چون فضای بیشتری برای حرکت وجود داشت قدرت لگدها چندان به چشم نمی‌آمد. در این هفته اگر متخصص به سلامت جنین شک کند یا اگر حرکات حس نشود ممکن است سونوگرافی تجویز شود. در این تصویر ضربان قلب جنین مورد بررسی قرار گرفته است. بالای صفحه قلب جنین در حال ضربان است. در زیر آن خط و نمودار اندازه گیری ضربان مشاهده می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد که آیا میزان ضربان قلب در حد طبیعی است یا خیر.

مطالعه بیشتر:

عکس جنین در هفته سی و هفتم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته سی و ششم بارداری تصویر و اندازه جنین

عکس جنین در هفته سی و پنجم بارداری تصویر و اندازه جنین

?پرسش و پاسخ های هفته سی و هشتم بارداری

آیا در هفته 38 بارداری رشد جنین کامل شده است؟

بله. در هفته 38 بارداری رشد جنین کامل شده است هر چند ممکن است دردهای زایمان تا دو هفته بعد آغاز شوند.

آیا دقیقا در همان تاریخ ذکر شده در سونوگرافی زایمان می کنم؟

اگر قرار است طبیعی زایمان کنید، ممکن است شروع دردها دو هفته قبل یا بعد از تاریخ ذکر شده در سونوگرافی رخ دهد.

آیا سزارین در انتهای هفته 37 برای جنین خطر ناک است؟

بهترین حالت این است که برای انجام سزارین صبر کنید تا هفته 37 تمام شده و وارد هفته 38 شوید.

آیا پیاده روی در باز شدن طبیعی دهانه رحم موثر است؟

بله. یکی از راهکار های نزدیک شدن به زمان زایمان پیاده روی است.

منبع: پرنتس