The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

درمان بی قراری شبانه نوزادان ، راهکارهای رفع بی قراری چیست؟

گرچه نه ماه منتظر در آغوش گرفتن دلبندتان بودید اما ممکن است انتظار این همه شب بیداری را نداشته باشید!! شب های بیداری یک از بخش های آزاردهنده مادر شدن است اما خبر خوب این است که راهکارهایی وجود دارد که بتوان با کمک آنها بی قراری شبانه نوزاد را کمتر کرد.

با بی قراری شبانه نوزاد چه کنیم؟

یکی از انواع آموزش‌های خوابیدن با گریه که به روش فِربِر نیز مشهور است، توسط دکتر ریچارد فربر، پزشک و مدیر مرکز اختلالات خواب کودکان در بیمارستان کودکان بوستون پایه‌ گذاری شد. هدف این روش این است که به کودک خود بیاموزید که اگر در طول شب بیدار شود، به تنهایی بخوابد و خود را دوباره بخوابند. وی به والدین توصیه می‌کند تا زمانی که کودکشان حداقل ۵ یا ۶ ماهه نشده باشند این آموزش را شروع نکنند.

در اینجا مروری بر نحوه انجام این روش برای رفع بی قراری شبانه نوزاد می‌شود:

• کودک خود را در گهواره یا تختخواب قرار دهید، خواب آلود اما بیدار. هنگامی که مراحل خواب نوزاد را انجام دادید اتاق را ترک کنید.

• اگر کودک شما شروع به گریه کرد، چند دقیقه صبر کنید، سپس وارد اتاق شوید تا او را بررسی کنید. میزان زمانی که صبر می‌کنید تا وارد اتاق شوید به شما و کودک‌تان بستگی دارد. شما ممکن است بین ۱ تا ۵ دقیقه صبر کنید.

• وقتی دوباره وارد اتاق کودک خود شدید سعی کنید او را تسلی بدهید. اما او را از جایش بلند نکنید و بیش از دو یا سه دقیقه کنار او نمانید، حتی اگر هنگام ترک کودک او هنوز گریه می‌کند. دیدن صورت شما برای او کافی است تا مطمئن شود که شما نزدیک او هستید و در نهایت می‌تواند به تنهایی بخوابد.

• اگر او همچنان به گریه کردن ادامه می‌دهد، به تدریج مقدار زمان انتظار قبل از ورود به اتاق را برای سرکشی به او افزایش دهید. به عنوان مثال، اگر بار اول سه دقیقه صبر کرده‌اید، بار دوم ۵ دقیقه صبر کنید و هر بار ۱۰ دقیقه بعد از آن.

• شب بعد بار اول ۵ دقیقه صبر کنید، بار دوم ۱۰ دقیقه و هر بار ۱۲ دقیقه بعد از آن.

• انجام این روش برای رفع بی قراری شبانه ممکن است در چند شب اول دشوار باشد. اما شما به احتمال زیاد در روز سوم یا چهارم علائم بهبود در الگوی خواب کودک خود مشاهده خواهید کرد.

 اگر می‌خواهید روش دکتر فِربِر را امتحان کنید، قبل از اولین شب تمرین به خوبی استراحت کنید. بخصوص در شب‌های اول شما وقت زیادی را صرف گوش دادن به گریه‌های کودک، بررسی ساعت و ورود و خروج از اتاق او می‌کنید. اگر برای شما دشوار است که هنگام بی قراری شبانه نوزاد او را ترک کنید، انجام این روش ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. مطالعات نشان می‌دهند حتی اگر والدین این کار را طی یک یا دو شب انجام دهند، معمولاً درمی یابند که خوابیدن اجباری از این طریق بسیار استرس‌زا است. بسیاری از والدین قادر به نادیده گرفتن نوزادان خود به مدت زمان کافی و یا به طور مداوم نبودند که کودک بتواند از گریه دست بردارد و به تنهایی بخوابد.

 

بیشتر بدانید:

1- علت و روش های آرام کردن گریه نوزاد

2- روش های آرام کردن نوزاد بی قرار و ناآرام

3- مقابله با مشکلات خواب و بدخوابی در نوزادان

4- آرام کردن نوزاد هنگام شیر خوردن چگونه است؟

?پرسش و پاسخ های رفع بی قراری شبانه نوزاد چگونه است؟

بچم شبا همش گریه می کنه تا برم پیشش، چیکار کنم؟

وقتی دوباره وارد اتاق کودک خود شدید سعی کنید او را تسلی بدهید. اما او را از جایش بلند نکنید و بیش از دو یا سه دقیقه کنار او نمانید، حتی اگر هنگام ترک کودک او هنوز گریه می‌کند. دیدن صورت شما برای او کافی است تا مطمئن شود که شما نزدیک او هستید و در نهایت می‌تواند به تنهایی بخوابد.

آیا می توانیم گریه های بی دلیل کودک را در شب نادیده بگیریم تا خودش بخوابد؟

بله. اگر مطمعن هستید که کودک مشکل خاصی ندارد و بی دلیل گریه می کند می تواند آن را نادیده بگیرید.

آیا گریه های شبانه کودک در هنگام جدا کردن اتاق طبیعی است؟

بله. طبیعی است که او نخواهد جای خواب خود را جدا کرده و این تغییر را بپذیرد، اما لازم است با صبر و حوصله این کار را انجام دهید.

بچم نصف شب مدام از خواب بلند میشه و بی دلیل گریه می کنه، چیکار کنم؟

اگر کودک شما شروع به گریه کرد، چند دقیقه صبر کنید، سپس وارد اتاق شوید تا او را بررسی کنید. میزان زمانی که صبر می‌کنید تا وارد اتاق شوید به شما و کودک‌تان بستگی دارد. شما ممکن است بین ۱ تا ۵ دقیقه صبر کنید. اما هرگز نباید کودک را به تخت خودتان بیاورید.

منبع: webmd