The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آرام کردن نوزاد هنگام شیر خوردن چگونه است؟

ارام کردن نوزاد بیقرار در هنگام شیر خوردن مساله ای است که بسیاری از تازه مادران خصوصا در ماه های ابتدایی بعد از تولد نوزاد با آن دست و پنجه نرم می کنند. بسیاری از نوزادان و شیرخواران به علل گوناگون در هنگام شیر خوردن بیقرار شده و به شدت گریه می کنند. در این متن چندین راهکار برای آرام کردن نوزادان درهنگام شیرخوردن برای شما شرح داده ایم.

روش های آرام کردن نوزاد هنگام شیر خوردن

در اینجا مطالبی عرضه می‌شود که به شما در مورد آرام کردن نوزادتان در حین شیردهی کمک می‌کند:

1-نوزادتان را برای هواخوری بیرون ببرید:

شما می‌توانید نوزادتان را برای یک هواخوری به بیرون از خانه یا به پارک ببرید. ارتباط بین مادر و فرزند در زمانی که شما با نوزادتان وقت می‌گذرانید تقویت می‌شود. بهترین ایده این است که بعد از این گردش به نوزادتان شیر بدهید.

۲-سعی کنید هنگامی که نوزاد خواب آلود است به او شیر بدهید:

شیر دادن به نوزاد در حالت خواب آلودگی وی، ایده بسیار خوبی است. این کار را می‌توانید درست قبل از به خواب رفتن نوزاد یا قبل از بیدار شدن او انجام دهید، یا در بین زمان چرت زدن او. یک نوزاد خواب آلود معمولاً در حالت آرام و راحت قرار دارد و دلیلی برای گریه و نا آرامی ندارد.

۳-از شخص دیگری برای آرام کردن نوزاد کمک بگیرید:

نوزادان در تشخیص استرس مادر بسیار هوشیار هستند و بنابراین ممکن است استرس مادر آنها را نیز دچار استرس و بیقراری کند. شما می‌توانید از یکی از اعضای خانواده یا یک دوست بخواهید در آرام کردن نوزاد در چنین مواقعی به شما کمک کند. اطمینان حاصل کنید که نوزاد شما با آن شخص آشنا است و احساس راحتی می‌کند.

۴-از شیر خشک استفاده نکنید:

اگر در تلاش برای جذب نوزاد به شیر خوردن از پستان تان ناکام مانده‌اید، بهتر است شیر خود را بدوشید و آن را بوسیله بطری به نوزاد بدهید. اما اگر شیر مادر برای نوزاد کافی است از دادن شیر خشک به نوزاد زیر شش ماه خودداری کنید.

۵-از زور و اجبار خودداری کنید:

اگر نوزاد شما از خوردن شیر پستان امتناع می‌ورزد، توصیه می‌شود او را مجبور به خوردن نکنید. ممکن است این کار او را بد خلق و بیقرارتر کند.

۶-شیر دهی را در یک اتاق تاریک امتحان کنید:

نوزادان، به ویژه نوزادانی که چهار ماه یا بیشتر سن دارند، به راحتی توسط محیط اطراف دچار حواس پرتی می‌شوند. این ایده که هنگام شیردهی از یک محیط تاریک یا کم نور استفاده کنید، کمک خوبی به جلوگیری از این حواس پرتی هنگام شیردهی می‌شود.

۷-در حین حمام کردن نوزاد او را شیر دهید:

بیشتر نوزادان از استحمام لذت می‌برند. ممکن است هنگام استحمام او را تغذیه کنید.

۸- پستان را تغییر دهید:

اگر نوزاد شما هنگام تغذیه از یک پستان دچار نا آرامی می‌شود، باید از پستان دیگرتان به او شیر دهید. گاهی فقط تغییر پستان هنگام شیردهی می‌تواند نوزاد را آرام کند.

۹- وضعیت‌های مختلف را امتحان کنید:

بعضی اوقات ممکن است نوزاد فقط به دلیل وضعیت بد شیردهی گریه کند. وضعیت شیردهی خود را تغییر دهید تا جایی که نوزاد احساس راحتی داشته باشد.

۱۰- سعی کنید پستان خود را فشرده کنید:

ممکن است نوزاد شما از جریان آهسته شیر ناراحت و عصبی شود. شما می‌توانید پستان خود را فشرده کرده یا ماساژ دهید تا جریان تندتر شود.

۱۱- در حین شیردهی نوزاد را وادار به آروغ زدن کنید:

شما می‌توانید در هنگام شیردهی گاهی نوزاد را برای آروغ زدن بلند کنید. اغلب اوقات گاز و نفخ معده نوزاد دلیل ناراحتی و گریه او می‌باشند.

۱۲- کودک را نوازش کنید:

شما می‌توانید با خواندن لالایی و آواهای کودکانه نوزاد را آرام کنید. نوزاد آرام به راحتی پستان را به دهان می‌گیرد.

۱۳- تماس پوستی با نوزاد داشته باشید:

نوزادان نزدیک بودن به مادر و تماس پوستی با او را بسیار دوست دارند. شما می‌توانید نوزادتان را با تکان دادن، در آغوش گرفتن یا چسباندن او به خودتان قبل از شروع به شیردهی آرام کنید.

۱۴- بیقراری های نوزاد تان را از قبل متوقف کنید:

اگر می‌دانید که نوزاد شما هر روز در یک ساعت مشخص بیقراری می‌کند، می‌توانید یک برنامه منظم برای آرام سازی او ترتیب دهید.

۱۵- خونسرد باشد:

اگر نوزاد شما هنگام شیر خوردن گریه و هیاهو می‌کند، این وضعیت احتمالاً شما را دچار خستگی و ناراحتی می‌کند. حفظ خونسردی و آرامش و تنفس عمیق بسیار اهمیت دارد.

پس، با وجود اینکه برخورد با گریه نوزاد هنگام شیر خوردن می‌تواند ملال آور و نا امید کننده باشد، توصیه‌ها و راهکارهای فوق برای آرام کردن نوزاد کمک بسیاری به شما می‌کند تا این وضعیت را تحت کنترل خود درآورید.

https://parenting.firstcry.com/articles/baby-crying-while-breastfeeding-causes-and-solutions/