The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

سوراخ کردن گوش نوزاد ،چه زمانی برای سوراخ کردن گوش مناسب است

سازمان های سختگیرانه ای مانند انجمن اطفال آمریکا توصیه می کنند که والدین منتظر بمانند تا فرزندانشان به اندازه کافی بزرگ شوند تا خودشان برای خود تصمیم بگیرند. سوراخ کردن گوش نوزاد روشی رایج در بسیاری از فرهنگ ها می باشد. اما وقتی ارزش های فرهنگی با عرف عمومی در مغایرت باشد، یافتن راه درست میتواند سخت باشد. پس چه زمانی برای سوراخ کردن گوش نوزاد مناسب است؟ چند فاکتور کلیدی درمورد سوراخ کردن گوش نوزادان وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

بهترین زمان برای سوراخ کردن گوش نوزاد چند ماهگی است؟

والدین باید بدانند که پزشکان اطفال آمریکا معتقدند که سوراخ کردن گوش نوزادان، کودکان را درمعرض خطر بدیهی قرار می‌دهد و تلاش آنها بیشتر برای ترغیب والدین است که بگذارند بچه ها خودشان برای بدنشان تصمیم بگیرند. یکی دیگر از مزایای انتظار برای بزرگتر شدن کودکان این است که آنها می توانند از پیرسینگ خود مراقبت کنند، تا از عفونت جلوگیری شود، البته مادامی که والدین این مسئولیت را برای نوزادان خود به عهده بگیرند، سوراخ کردن گوش نوزاد بی خطر است. پدرو مادران با پیروی کردن از چند قانون، می توانند با اطمینان در حدود 2 ماهگی گوش کودکشان را سوراخ نمایند.

زمان ایده آل برای سوراخ کردن گوش نوزاد در 2 ماهگی است زیرا همزمان با دوره ی اول واکسیناسیون، به ویژه کزاز است. هرچند این یک تدبیر محتاطانه است و احتمال این که نوزاد حتی بدون دریافت واکسن، به کزاز مبتلا شود بسیار بعید است.

دکتر نورینا اوکامپو می گوید: نوزادان نمی توانند محل دقیق درد را تشخیص دهند، بنابراین اگرچه ممکن است کمی درد داشته باشند، اما نمی توانند به گوش های خود برسند و آن ها را لمس کنند و گوشواره را بیرون بکشند. این درد معمولا ً چند روز طول می‌کشد .

با این حال، بچه های بزرگتر حدود 5 یا 6 ماهه، می توانند محل درد را پیدا کنند و ممکن است گوشواره را بکشند. این مسئله ممکن است با کثیف بودن انگشتان و دست آن ها مشکل سازتر شود و هر چه کودک بزرگتر باشد، احتمال دارد هنگام سوراخ کردن گوش بیشتر دچار استرس یا ترس شود، حتی اگر تصمیم خود را برای انجام این کار گرفته باشند.

اکامپو می گوید : بچه های 4 و 5 ساله دوست دارند گوش هایشان را سوراخ کنند اما وقت عمل که می رسد از ترس گریه می کنند. من فکر می‌کنم بهتر است زمانی که کودک در جریان نیست این کار انجام بگیرد .

سوراخ کردن گوش نوزادان با سوزن

برای سوراخ کردن گوش فرزندتان به مطب هایی که این کار را انجام می دهند مراجعه کنید تا با کمک دستگاه مخصوص، کار سریع و تمیز انجام شده و نوزاد دردی را احساس نکند سوراخ کردن گوش نوزادان با سوزن در منزل نه نتها احتمال عفونت را افزایش می دهد، بلکه امکان نامتقارن شدن سوراخ ها بیشتر خواهد بود.

اوکامپو خاطرنشان می کند که برخی از متخصصین اطفال برای ایمنی بیشتر، مایل هستند گوش های کودک را در مطب خود سوراخ کنند. با این حال، اگر والدین نتوانند یک پزشک پیدا کنند که این کار را انجام دهد، باید چند دستورالعمل را در هر مکانی که قرار است گوش را سوراخ کنند، در نظر بگیرند. به این معنی که علاوه بر یک محیط تمیز ،گوشواره های میخی دارای طلای 24 عیار نیز داشته باشند. این کار به پیش‌گیری از عفونت و بروز واکنش های آلرژیک کمک خواهد کرد.او تاکید می‌کند : " شما هرگز واکنشی به طلای خالص نخواهید داشت . " افرادی که دچار آلرژی هستند، به طلا حساسیت ندارند. از آنجا که طلای 14 عیار و 18 عیار، صد درصد خالص نیستند و آلیاژهای دیگری مانند نیکل را به آن ها اضافه می کنند، این افراد به نیکل است که حساسیت نشان می دهند. طلای بیست و چهار عیار طلای ناب است. " 

قیمت سوراخ کردن گوش نوزاد

سوراخ کردن گوش نوزادان مربوط به امور زیبایی بوده و تحت حمایت بیمه نیست. بسته به مرکزی که در آن انجام می شود، نوع گوشواره موقتی که استفاده می کنید و ... ممکن است از 20 تا 50 هزار تومان هزینه داشته باشد.

مراقبت های بعد از سوراخ کردن گوش نوزاد

به جز واکنش آلرژیک، زمانی که گوش‌های یک کودک سوراخ شود، اگر گوشواره ها حداقل یک هفته پس از سوراخ شدن در گوش نگه داشته شود، بطور دائمی باقی خواهند ماند. در این مدت والدین می توانند دو بار در روز با تمیز کردن گوشواره با الکل و چرخاندن گل میخ ها در سوراخ های گوش از عفونت هایی که بصورت نادر رخ می دهند، جلوگیری کنند.

علائم عفونت شامل قرمزی و التهاب و احتمالاً ترشح چرکی است، اما اوکامپو سریع خیال والدین را راحت می کند. او می‌گوید : " هیچ چیز خاصی در آن منطقه وجود ندارد که دارای باکتری های بد باشد که موجب آلودگی شود . "

در پایان ، سوراخ کردن گوش نوزاد آن چیزی نیست که در گذشته رخ می داده است و دستورالعمل ها از زمانی که دکتر اوکامپو متولد شد، راه طولانی ای را طی کردند . اوکامپو به یاد دارد : یک خانم پیر ایتالیایی قدیمی از خیابان به خانه مان آمد ،او مکعب های یخ را بر روی لاله ی گوشم قرار داد ، یک سوزن را روی اجاق گاز گرم کرد و با آن گوشم را سوراخ کرد. امروزه ، با وجود نگرانی های انجمن اطفال آمریکا ، در واقع سوراخ کردن گوش کودک " بسیار ایمن است". علاوه بر این , چه راه بهتری برای نشان دادن گوش‌های کوچک و جذاب دختران با طلای 24 عیار وجود دارد؟

بیشتر بدانید:

1- گوش پاک کن عامل آسیب رسان شنوایی کودکان !

2- علت ترشحات زرد رنگ گوش نوزاد (واکس گوش) چیست؟

3- چطوری بینی نوزادم رو تمیز کنم ودلایل گرفتگی بینی نوزاد چیست؟

4- بیماری های شایع چشم نوزاد و روش های مراقبت از چشم نوزاد

?پرسش و پاسخ های سوراخ کردن گوش نوزاد

بهترین سن برای سوراخ کردن گوش نوزاد چند ماهگی است؟

زمان ایده آل برای سوراخ کردن گوش نوزاد در 2 ماهگی است زیرا همزمان با دوره ی اول واکسیناسیون، به ویژه کزاز است. هرچند این یک تدبیر محتاطانه است و احتمال این که نوزاد حتی بدون دریافت واکسن، به کزاز مبتلا شود بسیار بعید است.

آیا سوراخ کردن گوش نوزاد درد دارد؟

ممکن است کمی درد داشته باشند، اما نمی توانند به گوش های خود برسند و آن ها را لمس کنند و گوشواره را بیرون بکشند. این درد معمولا ً چند روز طول می‌کشد .

چرا سوراخ کردن گوش نوزاد در شش ماهگی درست نیست؟

بچه های بزرگتر حدود 5 یا 6 ماهه، می توانند محل درد را پیدا کنند و ممکن است گوشواره را بکشند. این مسئله ممکن است با کثیف بودن انگشتان و دست آن ها مشکل سازتر شود و هر چه کودک بزرگتر باشد، احتمال دارد هنگام سوراخ کردن گوش بیشتر دچار استرس یا ترس شود، حتی اگر تصمیم خود را برای انجام این کار گرفته باشند.

آیا میتوانیم تا 5 سالکی برای سوراخ کردن گوش نوزاد صبر کنیم؟

بچه های 4 و 5 ساله دوست دارند گوش هایشان را سوراخ کنند اما وقت عمل که می رسد از ترس گریه می کنند. من فکر می‌کنم بهتر است زمانی که کودک در جریان نیست این کار انجام بگیرد .

منبع: fatherly