The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

همه چیز درمورد سوراخ کردن گوش کودکان که باید بدانید

آیا می خواهید گوش کودک خود را سوراخ کنید؟ تحقیقات خود را در مورد سوراخ کردن گوش کودکان، کجا انجامش دهید: نزد یک پزشک متخصص اطفال ، یک پرستار ، یک فروشگاه جواهرات محلی و ... کامل کنید. شما گزینه های زیادی دارید. فقط مطمئن شوید که آن مکان بهداشتی و ایمن است. از طرف دیگر، اگر فکر می‌کنید که این تصمیمی است که یک کودک باید وقتی بزرگتر شد بگیرد نیزکاملا ً خوب است.

همه چیز درمورد سوراخ کردن گوش کودکان

توماس وودسام آر ام ای ، مدیر فنی کلینیک جهانی اطفال در ولزلی ماساچوست، که سوراخ کردن گوش را در مطب خود انجام می دهد، به تمام سؤالات شما در مورد سوراخ کردن گوش کودکان پاسخ می دهد.

به فکر سوراخ کردن گوش فرزندتان هستید؟در اینجا یک راهنمای کامل وجود دارد که می گوید: باید انتظار چه چیزی را داشته باشید، به دنبال چه چیزی باشید و اینکه چرا تصمیم گیری راجع به سوراخ کردن گوش کودکان و یا سوراخ نکردن، به عهده ی شخصی جز خودتان نیست.

توماس وودسام آر ام ای، مدیرفنی کلینیک جهانی اطفال در ولزلی، ماساچوست است. وودسام سوراخ کردن گوش کودکان را در مطب انجام می دهد و گوش بسیاری از جوانان بیمار و غیربیمار، را سوراخ نموده است. او نظرات خود را در مورد سوراخ کردن گوش کودکان به اشتراک می گذارد.

چقدر طول می کشد تا محل زخم بهبود پیدا کند؟

•"بهبودی کامل" به معنای دائمی بودن سوراخ گوش که می تواند از 4 تا 12 ماه طول بکشد.

بهترین سن برای سوراخ کردن گوش کودکان چه زمانی است؟

• سنین دو الی پنج سالگی برای سوراخ کردن مشکل است. آنها به اندازه کافی بزرگ هستند که گوشواره را بخواهند اما هنوز آنقدر بالغ نیستند تا روند آن را درک کنند.

• کودکان رده ی سنی مدرسه ای بیشتر در معرض مشکلات میکروبی ناشی از برخورد با کودکان دیگر، میکروب های دستگیره ی درب ها و موارد دیگر قرار دارند.

• درک کنید که بیشتر کودکان وقتی گوش‌هایشان را سوراخ می‌ نمایند گریه می‌کنند.

بهترین سن سوراخ کردن گوش نوزادان

اگر تصمیم دارید که در دوران نوزادی گوش فرزندتان را سوراخ کنید، بهتر است این کار را در دو ماهگی انجام دهید. زیرا در این زمان نوزاد نمی تواند به گوشواره دست زده و آنها را بکشد. بعلاوه برای جلوگیری از عفونت و نیز غیرمتقارن شدن سوراخ ها از سوراخ کردن گوش نوزادان با سوزن در منزل خودداری کرده و حتما سوراخ کردن گوش نوزاد با دستگاه و در مطب پزشک انجام شود.

چه نوع گوشواره ای باید برای فرزندان انتخاب شود؟

از یک نوع گوشواره پزشکی که تنها به دفاتر پزشکی فروخته می‌شود استفاده می‌کنیم که جنس آن ها از پلاستیک و تیتانیوم می باشد. (نام این شرکت بلومدل است). این مساله بسیار مهم است که از استفاده از گوشواره‌های کم قیمت اجتناب کنید، زیرا آنها غالباً فلزات ارزان قیمت تری دارند و می توانند باعث ایجاد حساسیت و طولانی شدن زمان بهبودی شوند. کیفیت جنس گوشواره اهمیت زیادی دارد. گوشواره های پلاستیکی فاقد فلز بوده و برای افرادی که به فلز آلرژی دارند عالی هستند.

کجا گوش بچمو سوراخ کنم؟

به نظر می رسد محبوبیت مراکز خرید در بازار برای سوراخ کردن گوش در حال کاهش است. اغلب از مادرها شنیده‌ام که می‌گویند که هرگز برای سوراخ کردن گوش‌های کودکانشان به فروشگاه نمی‌روند. جمله ای که بیشتر می شنوم این است : "من نمیخواهم گوش فرزندم را کسی سوراخ کند که 18 سال سن بیشتر ندارد. پیرسینگ و تاتو زدن اغلب دارای محدودیت سنی هستند (زیر 12 سال ممنوع است)، و بیشترِ مطب پزشکان فقط پیرسینگ مراجعان (بیماران) خود را انجام می دهند. یافتن مطب پزشک برای سوراخ کردن گوش فرزند شما می تواند یک مشکل باشد، با این حال من معتقدم که مطب پزشک امن ترین جا برای این کار است.

آیا می توانم گوش کودکمو در آرایشگاه سوراخ کنم؟

سالن های آرایشی تحت نظارت قرار میگیرند، بنابراین آنها باید هر چند وقت یکبار بازرسی شوند، پس من مطمئن هستم که بیشتر این سالن ها خوب هستند. به هر حال مردم باید نظرات را بخوانند و اطمینان حاصل کنند که مشتریان دیگر از خدمات آنجا راضی بوده‌اند. البته والدین باید در مورد سوراخ کردن گوش با پزشک متخصص اطفال خود مشورت کنند و درمورد آنچه که در مراقبت از گوش کودک نقش دارد، مطالعاتی را انجام دهند.

به نظر شما چرا برخی از والدین کاملاً مخالف سوراخ کردن گوش فرزندشان هستند؟

من فکر می‌کنم برخی از مردم احساس می‌کنند که این یک انتخاب است که باید به خود فرد واگذار شود، یعنی در زمانی که آن شخص گوش هایش را سوراخ می کند، به اندازه کافی بزرگ شده باشد تا به این عمل رضایت دهد. پیرسینگ نه همیشه، اما اغلب اوقات به دلایل فرهنگی انجام می شود. در کشورهایی مانند ونزوئلا این کار در بیمارستان در سن یک یا دو روزگی انجام می گیرد، مگر اینکه به آنها بگویید "نه". برخی از مادران داستانهایی را برای من تعریف می کنند در مورد اینکه چگونه مادرشوهرشان جملاتی مانند این به آنها می گویند: "چرا هنوز گوش بچه سوراخ نشده است؟"

درنهایت سوراخ کردن گوش کودکان امری است که مادر پدر باید درمورد آن تصمیم بگیرند، هرچند می توانند صبر کنند تا کودک انقدر بزرگ شود تا خودش بتواند در اینباره اظهار نظر کند.

بیشتر بدانید:

1- درمان و نشانه های عفونت گوش کودکان

2- گوش پاک کن عامل آسیب رسان شنوایی کودکان !

3- آیا در دوران بارداری و شیردهی می توان خالکوبی کرد؟

4- سوراخ کردن گوش نوزاد ،چه زمانی برای سوراخ کردن گوش مناسب است

?پرسش و پاسخ های سوراخ کردن گوش کودکان

چقدر طول می کشد تا محل زخم سوراخ کردن گوش بهبود پیدا کند؟

بهبودی کامل به معنای دائمی بودن سوراخ گوش که می تواند از 4 تا 12 ماه طول بکشد.

بهترین سن برای سوراخ کردن گوش کودکان چه زمانی است؟

سنین دو الی پنج سالگی برای سوراخ کردن مشکل است. آنها به اندازه کافی بزرگ هستند که گوشواره را بخواهند اما هنوز آنقدر بالغ نیستند تا روند آن را درک کنند. کودکان رده ی سنی مدرسه ای بیشتر در معرض مشکلات میکروبی ناشی از برخورد با کودکان دیگر، میکروب های دستگیره ی درب ها و موارد دیگر قرار دارند.

بهترین سن سوراخ کردن گوش نوزادان چند ماهگی است؟

اگر تصمیم دارید که در دوران نوزادی گوش فرزندتان را سوراخ کنید، بهتر است این کار را در دو ماهگی انجام دهید. زیرا در این زمان نوزاد نمی تواند به گوشواره دست زده و آنها را بکشد.

چه نوع گوشواره ای باید برای فرزندان انتخاب شود؟

از یک نوع گوشواره پزشکی که تنها به دفاتر پزشکی فروخته می‌شود استفاده می‌کنیم که جنس آن ها از پلاستیک و تیتانیوم می باشد. (نام این شرکت بلومدل است). این مساله بسیار مهم است که از استفاده از گوشواره‌های کم قیمت اجتناب کنید، زیرا آنها غالباً فلزات ارزان قیمت تری دارند و می توانند باعث ایجاد حساسیت و طولانی شدن زمان بهبودی شوند. کیفیت جنس گوشواره اهمیت زیادی دارد. گوشواره های پلاستیکی فاقد فلز بوده و برای افرادی که به فلز آلرژی دارند عالی هستند.

منبع: familyeducation