The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ترسیدن در بارداری و در صورت ترسیدن در بارداری چه کنیم؟

دیدن یک صحنه ترسناک، زمین خوردن، شنیدن یک صدای بلند و غیرمنتظره، ترسانده شدن توسط اطرافیان، پریدن یک گربه جلوی پا، شنیدن یک خبر و ...، همه و همه می توانند باعث ایجاد یک شوک و ترسیدن ناگهانی مردم شوند. ترسی که نگران کننده نیست و به مرور فروکش می کند، اما در مورد مادران باردار شرایط فرق کرده و ترسیدن در بارداری، برای آن ها بسیار دلهره آور است، زیرا نگران تهدید سلامتی جنین خود هستند. در این مقاله، می توانید به پاسخ سوالات خود در مورد ترسیدن در بارداری و عوارض آن دست پیدا کنید.

علت ترسیدن در بارداری

این کاملا طبیعی است که در طول دوران بارداری خود کمی نگران باشید، زیرا شما در حال تجربه مسیری هستید که در آن همه چیز برایتان جدید است و یا به بیانی دیگر قابل پیش بینی نیست. استرس ها و نگرانی های ویژه دوران بارداری و همینطور تغییرات جسمی و هورمونی، باعث می شود تا شما نسبت به دوران پیش از بارداری، حساس تر شده و بسیار تحریک پذیر شوید. به همین دلیل هم به راحتی به هر محرکی واکنش نشان داده و ممکن است با کوچکترین اتفاق غیرمنتظره بترسید و شوکه شوید.

آیا ترسیدن در بارداری خطرناکه؟

قبل از اینکه پاسخ این سوال مهم را بدهیم که آیا ترسیدن در بارداری، خطری را برای شما و یا جنین دلبندتان ایجاد می کند یا نه، بهتر است کمی در مورد مکانیسم اثر ترس بر روی بدن بدانید.

ترس سیستم عصبی شما را برای تولید هورمون های آدرنالین فعال می کند. آدرنالین، ضربان قلب شما را افزایش می دهد و در نتیجه این تغییرات، تنفس شما کم عمق و سریع تر می شود (نفس نفس زدن) و از همه مهم تر فشار خون شما نیز افزایش می یابد. این مکانیسمی است که از دوران عصر حجر تاکنون، به بقای بشر کمک کرده است، زیرا از طریق آن بدن شما آماده فرار از موقعیتی می شود که برای او ترسناک و دلهره آور است.

بنابراین می توان گفت که خیر! ترسیدن در بارداری، خطرناک نیست و فقط می تواند سبب تغییر در تنفس و تعداد ضربان قلب شما شود و یا روحیه حساستان را کمی به هم بریزد.

ترسیدن در بارداری، باعث سقط جنین خواهد شد؟

اصلی ترین دغدغه و دل نگرانی مادرانی که به هر دلیل در طی بارداری خود، می ترسند، این است که این اتفاق چه تاثیری روی جنین آن ها خواهد داشت؟

آیا ترسیدن در بارداری باعث سقط جنین خواهد شد؟

آیا ترسیدن در بارداری، باعث زایمان زودرس می شود؟

آیا در صورت ترسیدن در بارداری، فرزندم آسیب می بیند؟

این ها سوالاتی هستند که ذهن مادران نگران را به خود مشغول کرده و باعث استرس آن ها می شوند.

باید بگوییم که برخلاف باور رایج در جامعه مبنی بر اینکه ترسیدن در بارداری به هر دلیلی، می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی جنین داشته باشد و از همه مهم تر باعث سقط جنین شود، خوشبختانه داده های علمی چنین شایعاتی را رد کرده و تایید نمی کنند. در حقیقت، ترسیدن در بارداری، منجر به سقط جنین دلبند شما نمی شود و مشکلی نیز برای بارداری و جنین ایجاد نخواهد شد.

البته این مساله قابل چشم پوشی نیست که اگرچه ترسیدن در بارداری به صورت ناگهانی، خطر جدی به همراه ندارد ما استرس ها، ترس ها و نگرانی های طولانی مدت، می توانند سلامت کلی بارداری را تحت تاثیر قرار دهند و به همین دلیل نیز توصیه می شود که در راستای تامین آرامش روحی خود تلاش کرده و از افکار منفی دوری کنید، به چیزهای شاد فکر کنید، موسیقی های آرام را امتحان کرده و و برنامه های سرگرم کننده را تماشا کنید تا به مرور ذهنتان از زندان استرس و نگرانی رهایی یابد.

آیا در صورت ترسیدن در بارداری با صدای بلند، فرزندم هم می ترسد؟

یکی از مواردی که به طور معمول و رایج، باعث ترسیدن در بارداری می شود، صداهای بلند و ناگهانی هستند که انتظارشان را نداشته اید. مثل روشن کردن تلویزیون در حالی که صدای آن از قبل بلند بوده است یا صدای رعد و برق و ...

در این موارد علاوه بر نگرانی در مورد سقط جنین، ممکن در چنین شرایطی، این سوال برایتان ایجاد شود که آیا فرزندم هم ترسیده و یا شنوایی او آسیب دیده است؟

نیازی به نگرانی نیست! صداهای بلند معمولاً جنین شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند، زیرا او توسط کیسه و مایع آمنیوتیک احاطه شده و بنابراین صداها با آن شدتی که شما شنیده اید، به او نمی رسند.

در صورت ترسیدن در بارداری چه کنیم؟

اگر به هر دلیلی، در طی بارداری به طور ناگهانی ترسیده و شوکه شدید، قبل از هر چیز از آن محیط دور شده و کمی به خودتان زمان بدهید تا آرام شوید. تلاش کنید تا به آرامی نفس های عمیق کشیده و افکار مثبت داشته باشید. به طور معمول اگر شما مشکلی نداشته باشید، نیازی به مراجعه به بیمارستان نیست. اما اگر در صورت ترسیدن در بارداری، دچار مشکلاتی مانند درد زیر شکم، درد کمر، انقباض رحمی و... شدید و یا اینکه بیش از حد نگران سلامت جنین بودید، لازم است تا به بیمارستان مراجعه کنید تا ضربان قلب و فشارخونتان چک شده و در صورت لزوم سونوگرافی نیز برایتان انجام شود. بدین ترتیب می توانید از سلامت خود و دلبند درون رحمتان اطمینان یابید.

مطالعه بیشتر:

ترس و نگرانی از سقط جنین

چگونه بر ترس از زایمان غلبه کنیم؟

کنترل استرس در بارداری با 10 راهکار ساده

8 تکنیک رسیدن به آرامش در دوران بارداری

?پرسش و پاسخ های ترسیدن در بارداری

در صورت ترسیدن در بارداری چه کنیم؟

اگر به هر دلیلی، در طی بارداری به طور ناگهانی ترسیده و شوکه شدید، قبل از هر چیز از ان محیط دور شده و کمی به خودتان زمان بدهید تا آرام شوید. تلاش کنید تا به آرامی نفس های عمیق کشیده و افکار مثبت داشته باشید. به طور معمول اگر شما مشکلی نداشته باشید، نیازی به مراجه به بیمارستان نیست.

آیا بعد از ترسیدن شدید در بارداری باید به بیمارستان مراجعه کنیم؟

اگر در صورت ترسیدن در بارداری، دچار مشکلاتی مانند درد زیر شکم، درد کمر، انقباض رحمی و... شدید و یا اینکه بیش از حد نگران سلامت جنین بودید، لازم است تا به بیمارستان مراجعه کنید تا ضربان قلب و فشارخونتان چک شده و در صورت لزوم سونوگرافی نیز برایتان انجام شود. بدین ترتیب می توانید از سلامت خود و دلبند درون رحمتان اطمینان یابید.

آیا در صورت ترسیدن در بارداری با صدای بلند، فرزندم هم می ترسد؟

نیازی به نگرانی نیست! صداهای بلند معمولاً جنین شما را تحت تأثیر قرار نمی دهند، زیرا او توسط کیسه و مایع آمنیوتیک احاطه شده و بنابراین صداها با آن شدتی که شما شنیده اید، به او نمی رسند.

آیا ترسیدن در بارداری خطرناکه؟

بنابراین می توان گفت که خیر! ترسیدن در بارداری، خطرناک نیست و فقط می تواند سبب تغییر در تنفس و تعداد ضربان قلب شما شود و یا روحیه حساستان را کمی به هم بریزد.