The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین زمان از پستانک گرفتن کودک چه زمانی است؟

قصد از پستانک گرفتن دلبندتان را دارید و می خواهید که فرزندتان را از پستانک جدا کنید و انتظار دارید او در این مرحله سخت با شما همکاری کند. اما دست نگه دارید، قبل از اینکه این ایده را عملی کنید باید مواردی را در نظر بگیرید. رفلکس مکیدن یک نیاز بسیار واقعی برای کودک است. در واقع، او از زمانی که یک جنین 14 هفته ای در رحم شما بوده، شروع به یادگیری این مهارت کرده است. بنابراین تعجبی ندارد که شما و فرزندتان برای ترک این عادت به کمک نیاز داشته باشید. در اینجا نحوه از پستانک گرفتن و برخورد با این چالش سخت بیان شده است.

بهترین زمان برای از پستانک گرفتن کودک چه زمانی است؟

بیایید نگاهی به آنچه کارشناسان می گویند بیاندازیم. آکادمی اطفال آمریکا (AAP) ارایه پستانک (بعد از شروع به شیردهی) را به عنوان یکی از روش‌های کاهش خطر ابتلا به سندرم مرگ ناگهانی نوزاد (SIDS) پیشنهاد می‌کند. معمولاً توقف استفاده از پستانک تا قبل از 2 تا 4 سالگی توصیه می شود.

آکادمی دندانپزشکی اطفال آمریکا (AAPD)، معتقد است که مکیدن غیرمغذی برای نوزادان و کودکان خردسال طبیعی است و توصیه می‌کند تا سن 3 سالگی کوذک را از پستانک بگیرید. اعتقاد بر این است که از پستانک گرفتن کودک قبل از 3 سالگی خطر مال اکلوژن دندانی را در کودک کاهش می دهد. بر اساس یک مطالعه، از پستانک گرفتن در 6 ماهگی می‌تواند احتمال عفونت گوش کودک را کاهش دهد.

آیا می خواهید بهترین زمان برای از پستانک گرفتن کودک را بدانید؟

نه ماهگی زمان خوبی است اما باید گفت که زمان مشخصی ندارد. اگر در مورد زمان انجام این کار مطمئن نیستید باید با پزشک اطفال خود درباره اینکه چه چیزی برای فرزند شما بهتر است صحبت کنید.

ممکن است بخواهید صبر کنید تا فرزندتان خود به خود از عادت مکیدن پستانک دست بکشد. این به آن دلیل است که بین 6 ماهگی تا 3 سالگی کودک شما مشغول جهش های رشدی است و جدا کردن او از این روش تسکین دهنده ممکن است چالش برانگیز باشد.

روش از پستانک گرفتن، چگونه کودک خود را از پستانک جدا کنیم؟

تا حدود 12 تا 15 ماهگی، می توانید نکات زیر را برای از پستانک گرفتن رعایت کنید:

• به زمان مکیدن کودک توجه کنید. آیا آنها برای احساس راحتی واقعی پستانک می مکند یا بی دلیل آن را می مکند؟

• در مواقعی که کودک شما واقعاً نیازی به مکیدن ندارد سعی کنید پستانک را از او بگیرید. بهتر است یک روش دیگر برای تسکین و آرامش کودک را امتحان کنید: مانند یک صندلی متحرک، جغجغه یا ننو. اگر دندان درآوردن دردناک است، به جای آن یک حلقه دندان درآوردن یا یک حوله کوچک سرد به او بدهید.

• اگر کودک شما اعتراض و شروع به گریه کرد، می توانید سعی کنید با پرت کردن حواس او با یک اسباب بازی یا بازی کردن با او، دادن پستانک را به تاخیر بیندازید.

بهتر است زمانی که کودک سرگرم چیزهای دیگر است و حواسش پرت شده است، به آرامی پستانک را از او جدا کنید. اگر زمانی که کودک تان نا آرام و ناراحت است و نیاز شدیدی به مکیدن دارد، سعی کنید پستانک را از او بگیرید، این کار ممکن است باعث گریه طولانی تر و ناراحتی او شود.

همچنین، شایان ذکر است که اگر پستانک را در سنی بگیرید که کودک هنوز برای احساس راحتی تمایل به مکیدن پستانک دارد، ممکن است ک به مکیدن چیز دیگری مانند انگشت شست خود روی بیاورد.

برای از پستانک گرفتن فرزندم خیلی تلاش کردم اما هنوز وابسته است، چیکار کنم؟

شما به تلاش خود ادامه دهید و زمانی متوجه خواهید شد که فقط گاهگاهی که کودک تان واقعاً مضطرب است، نیاز به پستانک دارد. زمانی هم خواهد رسید که کودک شما فقط شب ها از پستانک استفاده می کند و سپس، با ایجاد یک روال آرامش بخش قبل از خواب به همراه یک اسباب بازی یا پتوی مورد علاقه اش، می بینید که در نهایت کودک شما از پستانک گرفته شده است.

چگونه کودک نوپای خود را از پستانک جدا کنیم؟

روش‌های آزموده‌ شده و درستی برای از پستانک گرفتن کودک نوپای تان وجود دارد. اساساً، دو مسیر برای انجام این کار وجود دارد، روش سریع و روش آهسته. انتخاب هر کدام از این روش ها به رشد توانایی های شناختی کودک شما بستگی دارند.

روش سریع:

نفس عمیق بکشید زیرا برای اجرای این مسیر، به اعصاب بسیار قوی نیاز دارید. به کودک نوپای خود توضیح دهید که در مدت 3 روز، پستانک او را از دستش خواهید گرفت، زیرا او در حال حاضر به اندازه کافی بزرگ شده است که بتواند بدون آن زندگی کنند. روز بعد پیام خود را تکرار کنید.

در روز موعود، تمام پستانک ها را بردارید. بهترین روش این است که به کودک خردسال خود یک اسباب بازی راحتی دیگر مانند عروسک، پتو، سوت یا دندان گیر بدهید. برخی از والدین دوست دارند داستان یک فرشته را تعریف کنند که می آید تا پستانک ها را از خانه بردارد تا دیگر نوزادان بتوانند از آن استفاده کنند و به جای آن یک چیز جدید می گذارد.

محکم باشید:

در طی چند روز آینده، احتمالاً صدای گریه دائما در گوش شما خواهد بود. آهسته و پیوسته این کار را انجام می دهید. برای پیروی از این طرح، باید به خوبی زمینه را ایجاد کنید.

• صحبت با کودک نوپا. با فرزند خردسال خود صحبت کنید و به او بگویید که به اندازه کافی بزرگ شده که بتواند پستانک خود را کنار بگذارد. با گفتن داستان‌هایی درباره دوستان دیگر (واقعی یا خیالی) که این کار را انجام داده‌اند، این ایده را در ذهنشان ایجاد کنید که می‌توانند این مرحله را انجام دهند. اجازه دهید کودک نوپای شما ببیند که به عروسک مورد علاقه‌اش فخر می‌فروشید که به زودی کودک نوپایتان می‌خواهد آرام آرام پستانک خود را کنار بگذارد.

• ابزارها را به اشتراک بگذارید. به فرزندتان نشان دهید که می‌تواند بدون پستانک هم شاد باشد و به آرامی فاصله بین درخواست پستانک و زمانی که آن را به او می‌دهید، را طولانی کنید. به جای پستانک سایر لوازم و روش های سرگرمی را به کودک ارایه دهید. وقتی توانست با موفقیت این دوران را پشت سر بگذراند، او را با صدای بلند تحسین کنید.

• محدودیت ایجاد کنید. از غریزه خود استفاده کنید تا بفهمید که چه زمانی کودک نوپا واقعاً به پستانک نیاز دارد و چه زمانی می تواند بدون آن سر کند. برای او زمان‌های مشخصی که می تواند از پستانک استفاده کند را تعیین کنید، به‌عنوان مثال، هنگام چرت زدن و زمان خواب.

• انتخاب بدهید. یکی از بهترین راه ها برای رفتار با کودک نوپا، دادن انتخاب های قابل قبول است. استفاده از پستانک را به مکان های خاصی محدود کنید. انتخاب یعنی: "اگر پستانک می خواهی، باید به اتاق خودت بروی. یا، می توانی بدون پستانک اینجا بازی کنی. تو نمی‌توانی از پستانک در این اتاق استفاده کنی چون پستانک تو اینجا نیست.»

• جایزه. فرزند شما در حال خروج از منطقه راحتی خود است و برای این مرحله دشوار سزاوار پاداش است. برخی از والدین از نمودارهای خاصی استفاده می کنند تا به فرزندشان کمک کنند تا ببیند چند روز را بدون پستانک پشت سر گذاشته است. برخی از کودکان به پاداش های دیگر بهتر پاسخ می دهند. تو فرزندت را بهتر میشناسی!

برای از پستانک گرفتن فرزندم تلاش می کنم اما قشقرق می کنه، چیکار کنم؟

هر روشی را که برای گرفتن پستانک انتخاب کردید، پس از اینکه تصمیم گرفتید، محکم بایستید. در برابر ناآرامی و گریه کودک خونسرد باشید، همدلی تان را نشان دهید (هیچکس نگفته که این کار آسان است)، اما تسلیم نشوید. سرانجام به آنچه می خواهید می رسید. وقتی شرایط سخت می شود، به یاد داشته باشید که علاوه بر فرزندتان شما نیز در این سفر به همدلی نیاز دارید. به خودتان نوید بدهید که در نهایت فرزند شما پستانک خود را رها می کند.

مطالعه بیشتر:

10 روش ترک دادن پستانک در کودکان

نوزادم پستانک نمیگیرد چیکار کنم؟ چجوری به بچم پستونک بدم؟

آیا به نوزاد پستانک بدهیم ،مزایا و معایب مکیدن پستانک چیست؟

آیا خوردن پستانک برای نوزاد ضرر دارد و باعث مشکلات دندانی میشود؟

?پرسش و پاسخ های از پستانک گرفتن

بهترین سن از پستانک گرفتن کودک چند ماهگی است؟

نه ماهگی زمان خوبی است اما باید گفت که زمان مشخصی ندارد. اگر در مورد زمان اتجام این کار مطمئن نیستید باید با پزشک اطفال خود در باره اینکه چه چیزی برای فرزند شما بهتر است صحبت کنید.

چگونه کودک را در زمان گرفتن از پستانک آرام کنیم؟

به فرزندتان نشان دهید که می‌تواند بدون پستانک هم شاد باشد و به آرامی فاصله بین درخواست پستانک و زمانی که آن را به او می‌دهید، را طولانی کنید. به جای پستانک سایر لوازم و روش های سرگرمی را به کودک ارایه دهید. وقتی توانست با موفقیت این دوران را پشت سر بگذراند، او را با صدای بلند تحسین کنید.

چگونه سریع پستانک را از کودک بگیریم؟

در روز موعود، تمام پستانک ها را بردارید. بهترین روش این است که به کودک خردسال خود یک اسباب بازی راحتی دیگر مانند عروسک، پتو، سوت یا دندان گیر بدهید. برخی از والدین دوست دارند داستان یک فرشته را تعریف کنند که می آید تا پستانک ها را از خانه بردارد تا دیگر نوزادان بتوانند از آن استفاده کنند و به جای آن یک چیز جدید می گذارد.

برای از پستانک گرفتن فرزندم تلاش می کنم اما قشقرق می کنه، چیکار کنم؟

هر روشی را که برای گرفتن پستانک انتخاب کردید، پس از اینکه تصمیم گرفتید، محکم بایستید. در برابر نا آرامی و گریه کودک خونسرد باشید، همدلی تان را نشان دهید (هیچکس نگفته که این کار آسان است)، اما تسلیم نشوید.

منبع: healthline