The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بهترین ضد آفتاب در بارداری و آیا استفاده از ضد آفتاب ضروری است؟

احتمالا می دانید که پوست مادر در دوران بارداری به علت تغییرات هورمونی که در بدن او رخ می دهد بسیار حساس خواهد شد و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید می تواند سبب بروز لک در پوست صورت و بدن شود. به همین سبب استفاده از کرم ضد آفتاب در بارداری ضروری است. اما کدام ضد آفتاب در دوران بارداری مناسب بوده و کدام ضد آفتاب در دوران حاملگی منع مصرف دارند. در ادامه این مقاله همه چیز را درمورد مصرف ضد آفتاب در بارداری برای شما شرح می دهیم.

آیا باردارید و نمی دانید که استفاده از ضد آفتاب در بارداری بی خطر است یا نه؟

شما اولین زنی نیستید که نگران استفاده از کرم روی پوست خود و تاثیرگذاری آن بر روی فرزندش است. اگرچه شما مطمئناً می خواهید از خود در برابر آفتاب محافظت کنید، اما ما می دانیم که می خواهید از جنین خود در برابر هرگونه آسیب احتمالی هم محافظت کنید. بنابراین در اینجا موارد صحیحی را که شما باید در رابطه با استفاده از کرم ضد آفتاب در بارداری بدانید، اشاره خواهیم کرد. ما تمام اطلاعات مربوط به نحوه کار ضد آفتاب ها، نوع تاثیری که بر جنین شما می گذارند ومعرفی ویژگی هایی که بهترین و ایمن ترین ضد آفتاب ها برای پوست حساس شما هنگام بارداری باید داشته باشند، جمع آوری کرده ایم.

آیا استفاده از ضد آفتاب در بارداری ضروری است؟

زمانی که شما باردار هستید، پوست شما نسبت به آفتاب حساس تر و آسیب پذیرتر می باشد، پس بسیار مهم است که از خودتان محافظت کنید. لزوما برای دچار شدن به یک آسیب پوستی یا افزایش خطر ابتلا به سرطان، نیاز به آفتاب سوختگی نیست، قرار گرفتن در معرض آفتاب، به سادگی باعث آسیب رسیدن به پوستتان می شود، حتی اگر پوستتان قرمز نشود.

استفاده از ضد آفتاب در حین بارداری بهترین راه برای محافظت از پوست فوق العاده حساس شما در برابر پرتوهای مضر UV (ماورای بنفش) است. اما شما باید یک ضد آفتابی را انتخاب کنید که دارای طیف گسترده ای از محافظت باشد، زیرا قدرت حفاظت همه محصولات شبیه به هم نیست.

بهترین ضد آفتاب در بارداری

هنگام انتخاب ضد آفتاب، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

• طیف گسترده: کرم های ضد آفتاب با طیف های گسترده، شما را از هر دو اشعه ی UVA و UVB محافظت می کنند. ضد آفتاب هایی که دارای طیف گسترده نیستند فقط می توانند از پوست شما در برابر یک طیف نور ماوراء بنفش محافظت کنند.

• عاری از اکسی بنزون: لیست مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب بارداری را بررسی کرده و از خرید ضد آفتاب هایی که حاوی ماده فعال اکسی بنزون هستند، خودداری کنید.

• اس پی اف 30 (SPF 30): ضد آفتابی را انتخاب کنید که SPF آن حداقل 30 باشد. این نوع از کرم ها محافظت بسیار خوبی در برابر نور خورشید دارند. هرچند که اعداد بالاتر آن ممکن است کمی بیشتر محافظت انجام بدهند. به یاد داشته باشید که استفاده کردن حجم بیشتری از کرم، باعث افزایش محافظت نمی شود. استفاده ی مکرر و تجدید آن، به خصوص هنگامی که در آب هستید ضروری است.

• ضد آفتاب های فیزیکی: ضد آفتاب های فیزیکی یا معدنی با استفاده از اکسید روی یا دی اکسید تیتانیومی که دارند، سدی بین پوست و نور خورشید ایجاد می کنند. این سد، پرتوهای خورشید را منعکس می کند و کاملا مانع از جذب آن توسط پوستتان می شود. آن ها با توجه به خاصیت ضد آلرژیکی بالایی که دارند برای زنان باردار دارای پوست حساس گزینه مناسبی هستند.

روش‌های دیگر محافظت از پوست تان در حین بارداری

یادآوری این نکته ضروری است که ضد آفتاب در بارداری به طور کامل از پوست در برابر اشعه ی خورشید محافظت نمی کند، حتی اگر از ضد آفتاب SPF 100+ استفاده نمایید. از آنجا که پوست شما بسیار حساس است، ممکن است بخواهید اقدامات لازم دیگری را برای محافظت از پوست خود در برابر آفتاب انجام دهید:

• از لباس‌های محافظ دارای SPF استفاده کنید.

• زمانی که در معرض نور آفتاب هستید، کلاه بگذارید.

• سعی کنید در هر زمان که ممکن است در سایه بنشینید.

• انتخاب کردن کرم ضدآفتاب دارای SPF حداقل 30 .

• هر دو ساعت یکبار ضد آفتاب خود را، صرف نظر از عدد SPF آن، تجدید نمایید.

• اگر در حال شنا کردن هستید یا در آب قرار دارید، هر یک ساعت یک بار ضد آفتاب خود را مجدداً تجدید فرمایید.

• در ساعات اوج آفتاب در روز، از بیرون رفتن اجتناب کنید.

امروزه انواع کرم های ضد آفتاب مخصوص بانوان باردار در بازار موجود است. برای انتخاب بهترین ضد آفتاب در بارداری می توانید از متخصص پوست و مو کمک بگیرید تا علاوه بر محافظت از پوستتان، به جنین نیز آسیبی وارد نشود.

مطالعه بیشتر:

1- مصرف ضدآفتاب در بارداری، مجاز است؟

2- آفتاب گرفتن در بارداری چه تاثیری بر جنین دارد؟

3- پرسش و پاسخ در مورد حفظ زیبایی در بارداری

4- آیا مصرف کرم های ضدآفتاب در دوران بارداری غیر مجاز است؟

?پرسش و پاسخ های ضد آفتاب در بارداری

مصرف کدام ضد آفتاب ها در بارداری ممنوع است؟

لیست مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب بارداری را بررسی کرده و از خرید ضد آفتاب هایی که حاوی ماده فعال اکسی بنزون هستند، خودداری کنید.

آیا استفاده از ضد آفتاب در بارداری ضروری است؟

زمانی که شما باردار هستید، پوست شما نسبت به آفتاب حساس تر و آسیب پذیرتر می باشد، پس بسیار مهم است که از خودتان محافظت کنید. استفاده از ضد آفتاب در حین بارداری بهترین راه برای محافظت از پوست فوق العاده حساس شما در برابر پرتوهای مضر UV (ماورای بنفش) است.

درجه SPF ضد آفتاب بارداری چند باید باشد؟

: ضد آفتابی را انتخاب کنید که SPF آن حداقل 30 باشد. این نوع از کرم ها محافظت بسیار خوبی در برابر نور خورشید دارند. هرچند که اعداد بالاتر آن ممکن است کمی بیشتر محافظت انجام بدهند. به یاد داشته باشید که استفاده کردن حجم بیشتری از کرم، باعث افزایش محافظت نمی شود. استفاده ی مکرر و تجدید آن، به خصوص هنگامی که در آب هستید ضروری است.

در بارداری برای محافظت از پوستمان در برابر نور خورشید چه کنیم؟

• از لباس‌های محافظ دارای SPF استفاده کنید. زمانی که در معرض نور آفتاب هستید، کلاه بگذارید. سعی کنید در هر زمان که ممکن است در سایه بنشینید. انتخاب کردن کرم ضدآفتاب دارای SPF حداقل 30 . هر دو ساعت یکبار ضد آفتاب خود را، صرف نظر از عدد SPF آن، تجدید نمایید.

منبع: momlovesbest