The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

جشن تعیین جنسیت چیست و چرا باید جشن تعیین جنسیت گرفت؟

آیا اخیراً فیلم های همه گیر و محبوبی را دیده اید که در آن زوج ها، بمب های دود رنگی به رنگ های صورتی و آبی را منفجر کرده اند؟ یا کلیپ هایی که در آن ها از اگزوز یک کامیون غول آسا و بزرگ، دود رنگی صورتی یا آبی خارج می شود؟ بله! در این صورت، شما شاهد جدیدترین و درخشان ترین ایده ها و جشن هایی هستید که جنسیت فرزند یک زوج را نشان می دهند. اما در واقع جشن تعیین جنسیت چیست؟

در مورد جشن تعیین جنسیت جنین چه می دانید؟

در یک مهمانی تعیین جنسیت، والدین جشن می گیرند تا بگویند که قرار است یک پسر بچه تندرست داشته باشند یا یک دختر بچه زیبا. به طور معمول، سه ایده کلی برای جشن تعیین جنسیت ساده وجود دارد:

1. والدین جنسیت فرزند خود را می دانند اما مهمانان این موضوع را نمی دانند.

2. والدین و مهمانان هیچ کدام جنسیت را نمی دانند و همگی با هم غافلگیر می شوند.

3. همه مهمانان جنسیت فرزندی که در راه است را می دانند و فقط والدین از این موضوع بی اطلاع هستند.

هر کدام از این ایده ها، یک تجربه هیجان انگیز را ایجاد می کنند! پس بیایید به آنچه که این مهمانی را به یک نوع خاص تبدیل می کند، بیشتر بپردازیم.

چرا باید جشن تعیین جنسیت گرفت؟

برگزاری جشن تعیین جنسیت نوزاد دلایل مختلفی دارد. این جشن ممکن است برای برخی از والدین آینده فرصتی باشد تا خانواده و دوستان را دور هم جمع کرده و بارداری و در راه بودن فرد جدیدی را جشن بگیرند. آوردن فرد جدیدی به این دنیا، نیازمند شادی و جشن است و دانستن جنسیت جنین، نقطه عطف مهمی است که ارزش اعلام کردن را دارد!

البته عده زیادی نیز مخالف برگزاری چنین جشن هایی هستند. در مواجهه با این افراد، سوال واقعی این است که چرا نه؟ اگرچه به نظر می رسد جشن تعیین جنسیت، روندی است که از ناکجاآباد ظاهر شده و یک اتفاق امروزی محسوب می شود، اما این نکته نیز لازم به ذکر است که فناوری تعیین جنسیت در گذشته به آسانی مانند اکنون در دسترس نبود و بنابراین بدیهی است که چرا جشن های تعیین جنسیت در گذشته در میان مردم جایی نداشتند.

این در حالی است که امروزه به واسطه پیشرفت های روزافزون در دنیای پزشکی، انتظار می رود که مادران بتوانند جنسیت فرزند درون رحم خود را از هفته 8 بارداری به واسطه آزمایش پیش بینی جنسیت سل فری دی ان ای (Cell free DNA) کشف کنند.

تشخیص جنسیت با تست سل فری دی ان ای (Cell free DNA)

تشخیص جنسیت با دقت بالا، به طور معمول با سونوگرافی و در طی هفته های هجده تا بیست بارداری مقدور است. اما برای مادران تحمل این دوره انتظار معمولا سخت و طاقت فرسا بوده و به نظرشان زمانی بسیار طولانی است. به علاوه در تشخیص جنسیت به این روش، سونولوژیست و یا پزشک انجام دهنده سونوگرافی باید تبحر و تجربه کافی را داشته باشد تا بتواند دستگاه تناسلی جنین را به وضوح بررسی کرده و تشخیص دهد فرزندتان پسر است یا دختر.این در حالی است که با آزمایش بررسی ماده ژنتیکی جنین یعنی دی ان ای (DNA)، می توان به طور زودهنگام، جنسیت او را تشخیص داد. تشخیص جنسیت فرزند متولد نشده شما به این روش بسیار ساده است. گرفتن یک نمونه خون از شما و بررسی DNA آزاد جنینی موجود در آن برای تشخیص جنسیت جنین.در برخی کشورها، این بررسی بسیار پیشرفت کرده و حتی در منزل نیز قابل انجام است (تست SneakPeek). این تست بدین صورت انجام می شود:

1. سفارش کیت آزمایش خون تشخیص جنسیت به صورت آنلاین.

2. جمع آوری نمونه خون مادر.

3. دریافت گزارش تجزیه و تحلیل جنسیت فرزند درون رحم در کمتر از 72 ساعت.

تست سل فری دی ان ای که به نام نیفتی نیز معروف است، به آسانی و به سرعت قابل انجام می باشد و بهترین قسمت آن این است که دقت آن در تشخیص جنسیت جنین، در حدود 99.1% است.

بنابراین شما با خیال راحت می توانید مقدمات جشن تعیین جنسیت را شروع کرده و برای همه راه هایی که به واسطه آن ها می توانید به دیگران اطلاع دهید که فرزندتان پسر است یا دختر، برنامه ریزی کنید.

آیا می توانم یک جشن خنثی از جنسیت برگزار کنم؟

جشن های "خنثی از جنسیت" و یا " جشن تعیین کروموزوم"، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و توسط برخی از والدین برگزار می شوند. گرچه این کار به نظر عجیب و متناقض می رسد، اما در واقع با علم همخوانی دارد. کروموزوم ها زبانی است که آزمایش سل فری دی ان ای با آن ارتباط برقرار می کند.

نحوه کار سل فری دی ان ای که توسط مطالعه منتشر شده توسط انجمن پزشکی آمریکا، تایید شده، به این صورت است که در خون مادر به دنبال DNA جنین و کروموزوم های مردانه می گردد. تمرکز بر DNA جنین های با جنس مذکر، همان چیزی است که به آزمایش سل فری، اجازه می دهد تا جنسیت را چندین هفته زودتر از سونوگرافی مشخص کند.

اگر عبارت جشن تعیین جنسیت در اینستاگرام را جست و جو کنید، ایده های بسیار زیادی را خواهید دید. جشن تعیین کروموزوم یک تصمیم بزرگ است که به برخی از والدین آگاه به جنسیت اجازه می دهد بدون تعریف هویت جنسیتی، این برنامه سرگرم کننده را برگزار کنند. برای انجام این کار:

- به جای صورتی و آبی، می توانید طرح های رنگی خنثی مانند سبز و نارنجی متناسب با کروموزوم های (XX یا XY) را انتخاب کنید.

- می توانید یک بادکنک را با کاغذهای X و Y (یا فقط X) پر کنید. برای جشن تعیین جنسیت دوقلو باید هردو را در یک بادکنک پر کنید.

- با حدس زدن کروموزوم های فرزندتان، میهمانان می توانند به تیم XX یا XYبپیوندند و در بازی های سرگرم کننده جنسیت شرکت کنند.

بنابراین، مهمانی چه وقت است؟

با کمک سونوگرافی ساد می توانید در پایان هفته 16 و با کمک تست سل فری در هفته 11 می توانید از جنسیت جنین مطلع شده و تدارکات جشن تعیین جنسیت را شروع کنید. بارداری درست مثل بازی نه ماهه مملو از انتظارات هیجان انگیز برای شما است، از جمله اینکه تجربه زایمان شما چگونه خواهد بود، شخصیت فرزند شما چگونه خواهد بود و ویژگی های کدام یک از والدین برجسته تر است. بنابراین جای تعجب ندارد که کشف کردن جنسیت فرزند متولد نشده شما، یک اتفاق هیجان انگیز باشد.

طبیعی است که بخواهید نزدیکترین افراد به شما در این لحظه مهیج حضور داشته باشند و چه راهی بهتر از گرفتن جشن تعیین جنسیت با حضور پدربزرگ و مادربزرگ ها، خاله ها، عموها، دایی ها، عمه ها و دوستان فرزند آینده شما؟ امیدواریم از این جشن به یاد ماندنی لذت ببرید.

مطالعه بیشتر:

تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری

تعیین جنسیت فرزند با روش PGD

9 روش سنتی تشخیص جنسیت جنین

تشخیص جنسیت جنین با 4 روش خانگی

?پرسش و پاسخ های جشن تعیین جنسیت

انواع ایده برای جشن تعیین جنسیت کدام است؟

در یک مهمانی تعیین جنسیت، والدین جشن می گیرند تا بگویند که قرار است یک پسر بچه تندرست داشته باشند یا یک دختر بچه زیبا. به طور معمول، سه ایده کلی برای جشن تعیین جنسیت ساده وجود دارد: 1. والدین جنسیت فرزند خود را می دانند اما مهمانان این موضوع را نمی دانند. 2. والدین و مهمانان هیچ کدام جنسیت را نمی دانند و همگی با هم غافلگیر می شوند. 3. همه مهمانان جنسیت فرزندی که در راه است را می دانند و فقط والدین از این موضوع بی اطلاع هستند.

چرا باید جشن تعیین جنسیت گرفت؟

برگزاری جشن تعیین جنسیت نوزاد دلایل مختلفی دارد. این جشن ممکن است برای برخی از والدین آینده فرصتی باشد تا خانواده و دوستان را دور هم جمع کرده و بارداری و در راه بودن فرد جدیدی را جشن بگیرند. آوردن فرد جدیدی به این دنیا، نیازمند شادی و جشن است و دانستن جنسیت جنین، نقطه عطف مهمی است که ارزش اعلام کردن را دارد!

چرا الان انقدر جشن تعیین جنسیت مد شده؟

لازم به ذکر است که فناوری تعیین جنسیت در گذشته به آسانی مانند اکنون در دسترس نبود و بنابراین بدیهی است که چرا جشن های تعیین جنسیت در گذشته در میان مردم جایی نداشتند. این در حالی است که امروزه به واسطه پیشرفت های روزافزون در دنیای پزشکی، انتظار می رود که مادران بتوانند جنسیت فرزند درون رحم خود را از هفته 8 بارداری به واسطه آزمایش پیش بینی جنسیت سل فری دی ان ای (Cell free DNA) کشف کنند.

جنسیت جنین چه زمانی مشخص می شود؟

با کمک سونوگرافی ساد می توانید در پایان هفته 16 و با کمک تست سل فری در هفته 11 می توانید از جنسیت جنین مطلع شده و تدارکات جشن تعیین جنسیت را شروع کنید.

منبع: sneakpeektest