The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 مشهود است؟

با مثبت شدن تست بارداری، یکی از اساسی ترین سوالاتی که در ذهن پدر و مادرهای جوان و حتی خانواده های آن ها ایجاد می شود، این است که عضو جدید خانواده، یک دختر است یا پسر؟ اگرچه سونوگرافی در هفته هجدهم بارداری، یکی از دقیق ترین روش های تشخیص جنسیت جنین به حساب می آید، اما گاهی اوقات سونوگرافی در هفته دوازدهم بارداری نیز می تواند در تشخیص جنسیت موثر باشد. اگر می خواهید با تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 آشنا شوید، ادامه مطلب را بخوانید.

تشخیص جنسیت جنین با سونوگرافی

سونوگرافی در بارداری کاربردهای بسیار مهم و مختلفی دارد. تعیین وضعیت و شکل قرارگیری جنین در درون رحم، سلامت اندام ها و ارگان های مختلف بدن، چگونگی رشد و وزن او، حجم و میزان مایع احاطه کننده دور جنین که به نام مایع آمنیوتیک شناخته می‌ شود، وضعیت جفت، محل قرارگیری آن و ارائه یک نمای کلی از شرایط بارداری مهم ترین اهداف پزشکان برای انجام سونوگرافی در دوران بارداری هستند. اما به جز این موارد، سونوگرافی دوران بارداری یک کاربرد مهم دیگر نیز دارد و آن هم چیزی نیست جز تشخیص جنسیت جنین درون رحم!

به طور معمول سونوگرافی تشخیص جنسیت، سونوگرافی است که بین هفته های 18 تا 22 بارداری انجام شده و به نام سونوگرافی آنومالی اسکن شناخته می شود. در این سونوگرافی، پزشک با دقت بخش های مختلف بدن جنین را مورد ارزیابی قرار داده و با بررسی اندام تناسلی، به شما خواهد گفت که کوچولوی درون رحمتان یک دختر زیبا رو و شیرین سخن است یا اینکه قرار است پسری وروجک و دوست داشتنی به جمع خانواده اضافه شود.

اما اگر مشتاق هستید که زودتر از جنسیت فرزندتان مطلع شوید، شاید این سوال برایتان ایجاد شود که آیا می توان با سونوگرافی در هفته 12 بارداری که از سونوگرافی های مهم دوران بارداری است جنسیت جنین را نیز تشخیص می دهد؟ یا اینکه آیا تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 مشهود است یا اینکه هیچ تفاوتی ندارند؟

در حقیقت، سونوگرافی در سنین پایین در تشخیص جنسیت می تواند با مقداری خطا همراه باشد اما متخصصین و پزشکان متبحر، به کمک چند تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12، می توانند به صورت تقریبی جنسیت را حتی در این زمان تشخیص دهند.

 

تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12

1. تشخیص تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 بر اساس آلت تناسلی

تمامی جنین ها، چه دختر و چه پسر در میان پاهای خود، آلت تناسلی دارند که اگر در سونوگرافی هفته 12 بارداری، به شکل یک جوانه برآمده برجسته باشد، یعنی جنین پسر است و اگر هیچ برجستگی دیده نشود و یا آنچه که بین پاهای جنین مشاهده می شود، یک برجستگی کوتاه و کوچک و به شکل خطوط موازی باشد، یعنی دلبند شما یک دختر است.

البته با توجه به کوچک بودن جنین، به راحتی و با یک چرخش ساده این احتمال وجود دارد که بند ناف، با آلت تناسلی اشتباه گرفته شده و در تشخیص جنسیت جنین خطا صورت گیرد. به عنوان مثال، اگر در سونوگرافی، بند ناف بین پاها قرار بگیرد، تشخیص جنسیت بسیار سخت شده و در اغلب موارد جنین های دختر، به عنوان پسر در نظر گرفته می شوند!

2. تشخیص تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 بر اساس جمجمه

در این روش، ادعا می شود که اگر دلبند شما یک دختر باشد، شکل جمجمه او گردتر است. اگر یک پسر در درون رحم خود داشته باشید، شکل سر او در سونوگرافی کمی متفاوت بوده و پیشانی به نظر صاف تر و اندکی شیب دار است.

3. تشخیص تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 بر اساس نظریه رمزی

بر اساس این نظریه، محل قرارگیری جفت می تواند در پیش بینی جنسیت جنین نقش داشته باشد. دکتر رمزی به عنوان مبدع این روش، ادعا می کند که اگر جفت در سمت راست رحم باشد، جنین پسر است و اگر جفت در سمت چپ رحم لانه گزینی کرده باشد، دختری در راه خواهد بود.

4. تشخیص تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 بر اساس نظریه NUB

نظریه Nub، حول محور بخشی می گردد که با عنوان نقطه تناسلی شناخته شده و در اوایل بارداری در قسمت تحتانی شکم جنین شما شکل می گیرد. در نهایت این نقطه تناسلی یا "Nub" در جنین های پسر به آلت تناسلی و در جنین های دختر به کلیتوریس تبدیل می شود.

ایده پشت تئوری Nub این است که بر اساس زاویه ای که میان نقطه تناسلی و ستون فقرات وجود دارد، می توان جنسیت جنین را تشخیص داد. به گفته نظریه پردازان Nub، اگر نقطه تناسلی دلبند شما بیشتر از 30 درجه نسبت به ستون فقراتش زاویه داشته باشد، این نشان می دهد که فرزندنان یک پسر بازیگوش است و اگر این زاویه کمتر از 30 درجه باشد، صاحب یک دختر خانم زیبا خواهید شد. این روش نسبت به سایر روش ها، دقت بالاتری داشته تا جایی که بر اساس نتایج یک مطالعه، در هفته 11، دقت تشخیصی آن برابر با 70 درصد و در هفته 13 در حدود 98 درصد گزارش شده است.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد می توان گفت که اگرچه، تشخیص جنسیت بر اساس تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 تا حدودی ممکن است، اما نیاز به تبحر و دقت زیادی داشته و در مواردی می تواند با خطا نیز همراه باشد، زیرا داده های دقیقی برای حمایت از ادعاهایی همچون نظریه رمزی وجود نداشته و بنابراین بهتر است برای تایید همچنان منتظر نتیجه سونوگرافی آنومالی اسکن باشید.

مطالعه بیشتر:

هفته دوازدهم بارداری | بایدها و نبایدها مادر و جنین

عکس جنین در هفته دوازدهم بارداری تصویر و اندازه جنین

سونوگرافی هفته دوازدهم بارداری و در سونوگرافی چه می‌بینید؟

عکس جنین پسر در سونوگرافی و سونوگرافی تعیین جنسیت چگونه است

?پرسش و پاسخ های تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12

تشخیص تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 بر اساس جمجمه چگونه است؟

در این روش، ادعا می شود که اگر دلبند شما یک دختر باشد، شکل جمجمه او گردتر است . اگر یک پسر در درون رحم خود داشته باشید، شکل سر او در سونوگرافی کمی متفاوت بوده و پیشانی به نظر صاف تر و اندکی شیب دار است.

نظریه رمزی چگونه جنسیت جنین را پیش بینی می کند؟

بر اساس این نظریه، محل قرارگیری جفت می تواند در پیش بینی جنسیت جنین نقش داشته باشد. دکتر رمزی به عنوان مبدع این روش، ادعا می کند که اگر جفت در سمت راست رحم باشد، جنین پسر است و اگر جفت در سمت چپ رحم لانه گزینی کرده باشد، دختری در راه خواهد بود.

نظریه Nub چگونه جنسیت جنین را پیش بینی می کند؟

ایده پشت تئوری Nub این است که بر اساس زاویه ای که میان نقطه تناسلی و ستون فقرات وجود دارد، می توان جنسیت جنین را تشخیص داد. به گفته نظریه پردازان Nub، اگر نقطه تناسلی دلبند شما بیشتر از 30 درجه نسبت به ستون فقراتش زاویه داشته باشد، این نشان می دهد که فرزندنان یک پسر بازیگوش است. و اگر این زاویه کمتر از 30 درجه باشد، صاحب یک دختر خانم زیبا خواهید شد.

آیا نظریه Nub می توالند جنسیت جنین را دقیق پیش بینی کند؟

این روش نسبت به سایر روش ها، دقت بالاتری داشته تا جایی که بر اساس نتایج یک مطالعه، در هفته 11، دقت تشخیصی آن برابر با 70 درصد و در هفته 13 در حدود 98 درصد گزارش شده است.