The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

ویار ترشی و جنسیت جنین و چرا مادر باردار ویار ترشی می کند؟

دیدن یک مادر باردار لواشک به دست یا مادری که دیوانه وار عاشق یک خوراکی خاص است، برای هیچ یک از ما عجیب نیست! زیرا ویار بارداری، یکی از تجارب رایج در میان زنان باردار است که حتی در فیلم ها هم بر روی آن مانور می دهند. اما نکته جالبی که شاید از آن خبر نداشته باشید این است که بسیاری از مردم بر این باور هستند که نوع ویار می تواند نشانه جنسیت جنین باشد. اگر دوست دارید تا بدانید چه ارتباطی میان ویار ترشی و جنسیت جنین وجود دارد، با ما همراه شوید.

چرا مادران باردار ویار ترشی می کنند؟

ویار یا هوس خوردن خوراکی های ترش مثل لواشک، آلوچه، ترشی و .... در دوران بارداری، بسیار رایج است و بر اساس شواهد علمی زنان ممکن است به دلایل زیر میل به ترشیجات داشته باشند:

- استرس عاطفی: گاهی اوقات، تنش ها و استرس عاطفی در دوران بارداری، می توانند عاملی باشند که یک خانم را به خوردن ترشی علاقه مند می کنند.

- تاثیر هورمون ها: نوسان سطح هورمون ها در طی دوره بارداری، بر حس بویایی و چشایی تأثیر می گذارد. بنابراین، خیلی زود متوجه خواهید شد که طعم غذاها برای شما در دوران بارداری متفاوت تر از گذشته است. برخی از غذاها مانند ترشی ها، می توانند حس چشایی یا بویایی را اغنا کنند، به همین دلیل ممکن است ویار ترشی داشته باشید.

- کمبود مواد مغذی: اشتیاق به غذاهای خاص ممکن است راهی باشد که بدن شما از طریق آن می گوید شکاف های تغذیه ای برنامه شما در کجا قرار دارند. البته این که ویار ترشی دارید، به معنای نیاز بدن شما به همان خوراکی ترش نیست، اما احتمالا ماده ای در آن خوراکی وجود دارد که دقیقا مورد نیاز بدن شما در آن زمان است!

آیا ویار ترشی در دوران بارداری بی خطر است؟

مصرف ترشی و خوراکی های ترش، در مقادیر محدود در دوران بارداری ممکن است مضر نباشد. اما توصیه نمی شود که ترشی ها بخشی از رژیم غذایی روزانه شما در دوران بارداری باشند. زیرا ارزش غذایی ترشی در اصل زیاد نیست و ممکن است خوردن ترشیجات، باعث افت فشار، سرگیجه و به هم خوردن حالتان بشود. بنابراین حد اعتدال را رعایت کنید.

بین ویار ترشی و جنسیت جنین، چه ارتباطی وجود دارد؟

اگر جزو مادرانی باشید که ویار ترشی دارند، احتمالا هر روز خواهید شنید که فرزند شما، پسر است! اما قبل از اینکه دست به کار شوید و صرفا به خاطر ویار ترشی، شروع به خرید سیسمونی برای پسر خیالی خود بکنید، بهتر است نظر متخصصان را هم در رابطه با ویار ترشی و جنسیت جنین بخوانید و بعد در این مورد تصمیم گیری کنید! شک نکنید که ضرر نخواهید کرد.

این باور که میان ویار ترشی و جنسیت جنین ارتباط وجود دارد، تنها منحصر به کشور ما نیست و تقریبا در بسیاری از نقاط جهان، قدیمی ترها چنین باورهایی دارند. به همین دلیل هم مطالعاتی در این زمینه انجام شده که اگرچه محدود هستند اما همگی آن ها نشان می دهند که متاسفانه این باور قدیمی درست نیست و هیچ ارتباطی میان ویار ترشی و جنسیت جنین درون رحم شما وجود ندارد.

پس اسطوره ها و افسانه های قدیمی را کنار بگذارید و برای تشخیص جنسیت جنین خود، از روش های علمی کمک بگیرید. این روش ها عبارت هستند از:

- سونوگرافی: روش دقیق و معتبر بررسی ساختار بدن جنین و تشخیص جنسیت او است. نتایج به دست آمده در رابطه با جنسیت جنین بر اساس سونوگرافی، از هفته 16 بارداری به بعد قابل اعتماد هستند و قبل از این زمان، تشخیص ممکن است با خطا همراه باشد.

- آزمایش DNA: در سال های اخیر، روش نوین سل فری دی ان ای (Cell-free fetal DNA) روی کار آمده است که از هفته 10 بارداری به بعد قابل انجام است. در این روش چند میلی لیتر خون از مادر گرفته شده و سپس از نظر ماده ژنتیکی یا همان DNA آزاد جنین که در خون مادر موجود است، مورد بررسی قرار می گیرد. این روش ارزیابی، اطلاعاتی در رابطه با برخی بیماری های ژنتیکی شایع را در اختیار پزشکان قرار داده و همچنین جنسیت جنین را نیز مشخص می کند.

راه های کنترل ویار ترشی در بارداری

اگر علاقه مند به خوردن خوراکی های ترش و ترشی هستید، هیچ ایرادی ندارد که هوس خود را برآورده کنید، اما در عین حال نکات زیر را رعایت کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود. این نکات عبارتند از:

- در مصرف ترشی های شور، مانند خیارشور و موارد مشابه زیاده روی نکنید، چون احتمال افزایش فشار خون در طولانی مدت وجود دارد که عارضه ای جدی و خطرناک در دوران بارداری است.

- مصرف بیش از حد خوراکی های ترش و خصوصا ترشی ها، می تواند منجر به کم آبی بدن شود. بنابراین، مطمئن شوید که آب و سایر مایعات را به حد کافی مصرف کنید تا بدنتان دچار کم آبی نشود.

- از خوردن ترشی های بسیار تند خودداری کنید، زیرا باعث بروز حساسیت و مشکلات گوارشی مانند سوزش سر دل و ناراحتی معده می شوند.

- خوردن ترشی انبه در دوران بارداری، که به صورت خانگی و غیراستاندارد تهیه شده باشد، ممکن است احتمال آلودگی به باکتری لیستریا را افزایش دهد که می تواند برای بارداری خطرناک باشد. بنابراین از خوردن ترشی انبه خانگی در دوران بارداری خودداری کنید.

- اگر می خواهید در دوران بارداری ترشی و سایر خوراکی های ترش را بخورید، به یاد داشته باشید که اعتدال کلید اصلی است. تسلیم شدن در برابر هوس ها هر چند وقت یک بار هیچ ایرادی ندارد اما هرگز در این رابطه زیاده روی نکنید. اگر ترشی در مقادیر کم مصرف شود، ممکن است فوایدی را به همراه داشته باشد، اما اگر بیش از حد مصرف شود ممکن است منجر به بروز مشکل شود.

و در نهایت فراموش نکنید که اگرچه ویار ترشی، بسیار رایج است و هیچ مشکلی هم برای شما و فرزند درون رحمتان به دنبال ندارد، اما نمی تواند مبنایی برا تشخیص وضعیت جنین باشد. در واقع بین ویار ترشی و جنسیت جنین و یا حتی ویار ترشی و دوقلویی، هیچ رابطه ای وجود ندارد! پس با کنار گذاشتن این شایعات، به نتایج حاصل از بررسی های علمی اعتماد کنید و بر اساس آن ها پیش بروید.

مطالعه بیشتر:

آیا خوردن ترشی در بارداری جنین را زشت میکند؟

آیا خوردن ترشی (سیر ترشی) در بارداری مضر است؟

علت ویار بارداری چیست و از چه زمانی شروع می شود؟

ویار به شوهر در بارداری و علت ویار به شوهر در بارداری چیست؟

?پرسش و پاسخ های ویار ترشی و جنسیت جنین

چرا مادران باردار ویار ترشی می کنند؟

نوسان سطح هورمون ها در طی دوره بارداری، بر حس بویایی و چشایی تأثیر می گذارد. بنابراین، خیلی زود متوجه خواهید شد که طعم غذاها برای شما در دوران بارداری متفاوت تر از گذشته است. برخی از غذاها مانند ترشی ها، می توانند حس چشایی یا بویایی را اغنا کنند، به همین دلیل ممکن است ویار ترشی داشته باشید.

آیا ویار ترشی در دوران بارداری بی خطر است؟

مصرف ترشی و خوراکی های ترش، در مقادیر محدود در دوران بارداری ممکن است مضر نباشد. اما توصیه نمی شود که ترشی ها بخشی از رژیم غذایی روزانه شما در دوران بارداری باشند. زیرا ارزش غذایی ترشی در اصل زیاد نیست و ممکن است خوردن ترشیجات، باعث افت فشار، سرگیجه و به هم خوردن حالتان بشود. بنابراین حد اعتدال را رعایت کنید.

بین ویار ترشی و جنسیت جنین، چه ارتباطی وجود دارد؟

گرچه گفته می شود ویار ترشی نشان دهنده پسر بودن جنین است اما این موضوع از نظر علمی صحت ندارد.

آیا ویار ترشی در بارداری باید کنترل شود؟

مصرف بیش از حد خوراکی های ترش و خصوصا ترشی ها، می تواند منجر به کم آبی بدن شود. بنابراین، مطمئن شوید که آب و سایر مایعات را به حد کافی مصرف کنید تا بدنتان دچار کم آبی نشود.