The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

طب سنتی برای پسر دار شدن

دختر یا پسر، فرقی نمی کند، مهم سلامتی بچه است؛ شاید این جمله را بارها و بارها شنیده باشید، اما حقیقت این است که برای بعضی از افراد، جنسیت فرزند به قدری مهم و حیاتی است که برای پسردار شدن، زمین و زمان را به هم می دوزند. اگرچه راه حل های علمی همچون آی وی اف می توانند به این افراد کمک کنند، اما به دلیل هزینه بر و زمان بر بودن این روش، ما در این مقاله به راهکارهای طب سنتی برای پسر دار شدن پرداخته ایم تا راهنمایی برای علاقه مندان باشد.

بهترین راهکارهای طب سنتی برای پسردار شدن

طب سنتی، از گذشته های دور تاکنون، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مردم بوده و اگرچه در یک دوره زمانی خاص، مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفت، اما به مرور کارایی آن در بسیاری از حوزه ها بر همگان روشن شد. به همین دلیل حتی اگر جزو طرفداران پر و پا قرص طب نوین باشید، باز هم احتمالا برای یک بار هم که شده، معجزه های طب سنتی را به چشم دیده اید.

اما شاید برایتان عجیب باشد که متخصصان طب سنتی، علاوه بر درمان بیماری ها، بر این باور هستند که می توان رویای شیرین تعیین جنسیت پیش از بارداری را با هزینه ای کم و به راحتی واقعیت تبدیل کرد. برای رسیدن به این هدف، طب سنتی برای پسردار شدن، توصیه می کند که به این راهکارها عمل کنید:

1. زمان رابطه را تنظیم کنید.

اگر دوست دارید تا پسردار شوید، بهتر است به توصیه حکیمان طب سنتی عمل کرده و در فصل سرما مانند زمستان و یا در فصل بهار که هوا معتدل است، برای بارداری اقدام کنید. همچنین زمان اقدام را به گونه ای تنظیم کنید که قبل از اذان صبح و در یکی از شب های دو شنبه، سه شنبه، پنج شنبه و یا جمعه باشد.

2. مکانی که قرار است در آنجا رابطه داشته باشید، را آماده کنید.

شاید تا به حال به گوشتان نخورده باشد، اما استفاده از گل های طبیعی و یا مواد معطر، عطرها و عودها با رایحه و طبع گرم مانند عطر زعفران، در مکانی که قرار است در آنجا رابطه داشته باشید، علاوه بر ایجاد نشاط و هیجان بیشتر، احتمال اینکه پسردار شوید، را افزایش می دهد.

3. پوزیشن مناسبی را برای رابطه جنسی انتخاب کنید.

بر اساس توصیه های طب سنتی برای پسر دار شدن، باید به گونه ای رابطه داشته باشید که همسرتان (آقا)، در سمت راست شما قرار بگیرد و بنابراین انزال از سمت راست رخ دهد. شما نیز تلاش کنید تا به سمت راست بچرخید و با قرار دادن یک پتوی تا شده در سمت چپ بدنتان، آن را کمی بالا ببرید.

همچنین بعد از اتمام رابطه و انزال، هم شما و هم همسرتان برای حداقل ده دقیقه در همان حالت باقی بمانید. بعد از گذشت این ده دقیقه، همسرتان می توانند از جای خود بلند شوند، اما شما همچنان برای 20 تا 30 دقیقه در جای خود مانده و به سمت راست بخوابید، تا شانس پسردار شدن بیشتر شود.

به علاوه به عنوان یک نکته کلیدی، به یاد داشته باشید که حتما دخول از نوع عمیق باشد و پیش از انزال مایع منی، شما زودتر از همسرتان ارضا شده و حتما به ارگاسم برسید!

4. برنامه غذایی خود و همسرتان را تغییر دهید.

تغذیه، یکی از کلیدی ترین توصیه های طب سنتی برای پسر دار شدن است که حتما باید به آن توجه کافی داشته باشید تا شانس موفقیت تان چندین برابر شود. بنابراین، همچنین هم شما و هم همسرتان، مواد غذایی با طبع گرم را مصرف کرده و از مواد غذایی با طبع سرد دوری کنید. خوراکی های توصیه شده در طب سنتی برای پسر دار شدن، عبارت هستند از:

- گوشت قرمز خصوصا گوشت بزغاله، بره و بلدرچین،

- گوشت مرغ (ران)،

- حلیم،

- آش تهیه شده از برنج، گوشت و انواع سبزیجات،

- دارچین،

- فلفل،

- زنجبیل،

- انسیون،

- مرزنجوش،

- زیره،

- زعفران،

- شیره انگور و شیره خرما،

- مربای شقاقل و یا بالنگ،

- خرما،

- آناناس،

- انجیر،

- خربزه،

- نارگیل،

- مویز،

- عسل،

- گردو،

- فندق،

- پسته،

- تخم کبک یا بلدرچین (خصوصا زرده)،

- و تخم مرغ به ویژه تخم مرغ عسلی،

علاوه بر گنجاندن این خوراکی ها در برنامه غذایی خود، حتما موارد زیر را نیز رعایت کنید:

- هر روز، بدون استثناء، یک عدد انار ترش را همراه با پوسته های سفید و نازک درون آن بخورید.

- در دورانی که خونریزی پریود دارید، شربت زعفران و عسل، نبات داغ و کاچی یا حلوایی که با زعفران و ادویه های گرم مانند هل تهیه شده است را بخورید.

- در سه روز اول خونریزی قاعدگی، هر روز صبح، در حدود 2 ساعت قبل از صبحانه، تخم هویجی که در آب جوش دم کشیده را بخورید.

- قبل و بعد از غذا خوردن، نمک دریا بخورید. این مساله در تحقیقات علمی نیز به اثبات رسیده است که نمک با افزایش سطح سدیم در بدن، شانس پسردار شدن را افزایش می دهد، البته به شرط آنکه در مصرف آن زیاده روی نکرده و سلامت عمومی خود را در معرض خطر قرار ندهید.

- غذاهای خوش نمک و انواع شیرینی جات را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

- وعده صبحانه را هر روز به صورت منظم و پر و پیمان بخورید.

- به همسرتان (آقا)، از 14 روز قبل از اقدام به بارداری روزی دو شاه بلوط بدهید، و یک روز در میان نیز برای او خاگینه درست کنید. دادن موز، خرما، توت فرنگی و همچنین یک فنجان قهوه غلیظ به آقایان قبل از رابطه نیز بسیار مفید و موثر است.

- هر روز صبح به همراه همسرتان عسل طبیعی و یک قاشق مرباخوری تخم یونجه بخورید.

- بعد از هر وعده غذایی به همراه همسرتان یک عدد سیب رنده شده شیرین مصرف کنید.

- از روز اول سیکل قاعدگی خود، هم شما و هم همسرتان، روزی 7 عدد خرما بخورید.

- و از خوردن آب یخ و سرد و همچنین ترشیجات جدا اجتناب کنید.

5. از گیاهان دارویی کمک بگیرید.

رازک، اسطوخودوس، زنجبیل، گل گاو زبان، بابونه، آویشن و رزماری از جمله گیاهان دارویی هستند که مصرف چای و دمنوش آن ها به خانم ها توصیه می شود تا بتوانند شانس پسردار شدن خود را افزایش دهند. همچنین تلاش کنید تا در طی این دوران، یک روز در میان حتما دمنوش گزنه بخورید.

البته آقایان نیز از این قاعده مستثناء نبوده و می توانند از اثرات گیاهان دارویی برای پسردار شدن بهره مند شوند. کاسنی، گیاهی است که با افزایش حجم مایع منی و تعداد اسپرم ها می تواند شانس پسردار شدن را افزایش دهد و نه تنها در منابع طب سنتی، بلکه در احادیث دینی نیز آقایان به خوردن آن تشویق شده اند. به همین دلیل یکی از توصیه های متخصصان طب سنتی نیز این است که شما و همسرتان هر روز یک لیوان دمنوش ریشه کاسنی به همراه عسل بخورید.

عرق شاهتره و عرق گزنه نیز از جمله مواردی هستند که مصرف آن ها توسط آقایان در طب سنتی برای پسر دار شدن توصیه شده است.

6. اصلاح مزاج و روغن تراپی را فراموش نکنید.

اگر دوست دارید تا پسری بازیگوش و دلبر به جمع خانواده شما اضافه شود، باید مزاج گرم داشته باشید و بنابراین اگر مزاج شما یا همسرتان سرد است، باید به کمک تغییراتی در برنامه غذایی خود این شرایط را اصلاح کنید.

ماساژ دادن بدن با روغن های گرم و خصوصا نواحی پایین ناف، اطراف مثانه و همچنین پهلوها در آقایان و نواحی پایین شکم در خانم ها می تواند به اصلاح مزاج کمک کند. همچنین برای موفقیت بیشتر، از حدود 3 روز قبل از اقدام ناحیه خارجی تناسلی خود را به صورت منظم و روزانه با روغن هایی همچون روغن نارگیل یا زیتون یا کنجد خوب چرب کنید.

طب سنتی برای پسر دار شدن، چند درصد موفقیت دارد؟

اگر تصمیم دارید تا از راهکارهای طب سنتی برای پسر دار شدن کمک بگیرید، باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که میزان موفقیت مجموعه این روش ها اگرچه قابل قبول است اما صد در صد نیست و بنابراین این احتمال وجود دارد که به نتیجه دلخواه خود نرسید. بنابراین اگر به دنبال روشی با تضمین صد در صد هستید، بهتر است دور تعیین جنسیت با طب سنتی را خط قرمز بکشید!

 

مطالعه بیشتر:

روش تضمینی برای پسر دار شدن آیا وجود دارد؟

رژیم غذایی برای پسر دار شدن، آیا رژیم غذایی خاصی وجود دارد؟

چیکار کنم بچم پسر بشه ،چگونه صد در صد پسردار شویم؟

?پرسش و پاسخ های پسر دار شدن

از نظر طب سنتی زمان رابطه برای پس دار شدن چگونه باید باشد؟

اگر دوست دارید تا پسردار شوید، بهتر است به توصیه حکیمان طب سنتی عمل کرده و در فصل سرما مانند زمستان و یا در فصل بهار که هوا معتدل است، برای بارداری اقدام کنید. همچنین زمان اقدام را به گونه ای تنظیم کنید که قبل از اذان صبح و در یکی از شب های دو شنبه، سه شنبه، پنج شنبه و یا جمعه باشد.

بهترن پوزیشن رابطه برای پسر دار شدن کدام است؟

بر اساس توصیه های طب سنتی برای پسردار شدن، باید به گونه ای رابطه داشته باشید که همسرتان (آقا)، در سمت راست شما قرار بگیرد و بنابراین انزال از سمت راست رخ دهد. شما نیز تلاش کنید تا به سمت راست بچرخید و با قرار دادن یک پتوی تا شده در سمت چپ بدنتان، آن را کمی بالا ببرید.

برای پسر دار شدن چی بخوریم؟

گوشت قرمز خصوصا گوشت بزغاله، بره و بلدرچین، گوشت مرغ (ران)، حلیم، آش تهیه شده از برنج، گوشت و انواع سبزیجات، دارچین، فلفل، زنجبیل، انسیون، مرزنجوش، زیره، زعفران،

برای پسر دار شدن به همسرمان چی بدهیم بخوره؟

به همسرتان (آقا)، از 14 روز قبل از اقدام به بارداری روزی دو شاه بلوط بدهید، و یک روز در میان نیز برای او خاگینه درست کنید. دادن موز، خرما، توت فرنگی و همچنین یک فنجان قهوه غلیظ به آقایان قبل از رابطه نیز بسیار مفید و موثر است.