The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی در سونوگرافی

براساس تحقیقات موجود، از لحاظ ساختارشناسی و آناتومیکی جمجمه و پیشانی زنان و مردان با یکدیگر تفاوت هایی دارد که همین نکته مهم، مبنا و پایه روش پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی را تشکیل می دهد. این روش مانند روش پیش بینی جنسیت جنین بر اساس NUB ادعا می کند که به صورت زودهنگام قادر به تعیین جنسیت جنین درون رحم است. بنابراین اگر می خواهید تا از این روش و میزان دقت و صحت آن بیشتر بدانید، به خواندن ادامه دهید.

همه چیز در مورد پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی

پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی که با نام نظریه جمجمه (skull theory) نیز شناخته می شود، بر تجزیه و تحلیل تفاوت های میان جمجمه مردان و زنان متمرکز است و ادعا می کند که برای آگاهی از جنسیت دلبندتان لازم نیست منتظر مشاهده آلت تناسلی زنانه یا مردانه در سونوگرافی هفته 18 تا 22 بارداری باشید، زیرا می توان صرفا بر اساس شکل و اندازه جمجمه و پیشانی در سونوگرافی های ابتدایی بارداری، دختر یا پسر بودن جنین را به صورت زودهنگام تشخیص داد.

در واقع به گفته پروفسور کریستف لیز، مشاور زنان و زایمان و سخنگوی کالج سلطنتی متخصصین زنان و زایمان "تئوری «جمجمه» بر ارزیابی سونوگرافی از ویژگی‌ های استخوانی صورت و جمجمه جنین تکیه دارد".

زمان انجام سونوگرافی پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی

سونوگرافی هفته 12 بارداری، به عنوان یکی از معتبرترین و دقیق ترین بررسی های ابتدایی دوران بارداری شناخته می شود و بنابراین این همان زمانی که می توان به کمک نظریه جمجمه، جنسیت دلبند درون رحم شما را پیش بینی کرد. البته به شرط آنکه سونوگرافی توسط پزشک یا سونولوژیست متبحر و آموزش دیده انجام شده باشد و جنین به شکلی در رحم قرار گرفته باشد که بتوان به وضوح شکل جمجمه و پیشانی او را دید و جمجمه را از جلو به عقب اندازه گیری کرد.

پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی برای پسران

افرادی که به این روش پیش بینی جنسیت اعتقاد و باور دارند، بیان می کنند که جنین های پسر در مقایسه با جنین های دختر، سر بزرگتری و پیشانی شیب دارتری دارند. به علاوه جنین های پسر دارای برجستگی مشخص ابروها، چانه مربع شکل، گونه های برجسته و آرواره های زاویه دارتر هستند.

پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی برای دختران

باور افراد معتقد به نظریه جمجمه این است که برخلاف پسران، جنین های دختر چانه ‌های گردتر با زاویه بازتر نسبت به فک ‌هایشان دارند. علاوه بر این، پیشانی آن ها شیب کمتری داشته و صاف تر، عمودی تر و بلندتر است، استخوان گونه کمتر مشخص است و برآمدگی های ابروهایشان، نیز کوچکتر به نظر می رسد.

پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی چقدر دقیق است؟

در رابطه با روش پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی، توافق نظر وجود ندارد. برخی از کارشناسان این روش را صرفا در حد یک باور عامیانه می دانند و آن را به چشم سرگرمی نگاه می کنند و در مقابل برخی دیگر، طرفدار پر و پا قرص این روش بوده و ادعا می کنند که پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی دقتی در حدود 70 تا 85 درصد دارد!

اما کدام یک به واقع درست می گویند؟

حقیقت این است که اگرچه بر اساس آناتومی، کلیت نظریه تفاوت میان جمجمه مردان و زنان بالغ کاملا صحیح و علمی است، اما در جمجمه جنین ها، این تفاوت ها واقعاً قابل مشاهده نیستند و همین مساله نظریه جمجمه را به گزینه ای غیرقابل اعتماد تبدیل می کند.

از سوی فاکتورهایی همچون موقعیت قرارگیری جنین درون رحم و تفاوت های نژادی نیز می توانند بر این نتایج تاثیرگذار باشند. در واقع اگرچه پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی، بسیار ساده و هیجان انگیز به نظر می رسد و برای والدین مشتاق روشی است که به کمک آن می توانند زودتر از جنسیت دلبند کوچک خود مطلع شوند، اما حقیقت این است که هیچ مدرک و شواهد علمی در حمایت از این روش وجود نداشته و بنابراین صرفا باید آن را نوعی سرگرمی در نظر گرفت. بنابراین اگر شما هم فرزندی در راه دارید، می توانید از این روش برای پیش بینی جنسیت او استفاده کنید، اما در نهایت برای تعیین قطعی جنسیت کوچولوی خود، باید از روش های قطعی و دقیقی همچون بررسی سونولوژی هفته 18 تا 22 بارداری که با عنوان آنومالی اسکن شناخته می شود و یا سل فری دی ان ای (NIPT) که از هفته 8 بارداری به بعد قابل انجام است، کمک بگیرید.

مطالعه بیشتر:

جدول چینی تعیین جنسیت چیست و آیا واقعیت دارد؟

تشخیص جنسیت جنین از روی چشم آیا امکان پذیر است؟

تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12 مشهود است؟

تعیین جنسیت از روی عدد بتاو ارتباط عددبتا و جنسیت جنین چیست؟

?پرسش و پاسخ های پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی

پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی برای پسران چگونه است؟

افرادی که به این روش پیش بینی جنسیت اعتقاد و باور دارند، بیان می کنند که جنین های پسر در مقایسه با جنین های دختر، سر بزرگتری و پیشانی شیب دارتری دارند. به علاوه جنین های پسر دارای برجستگی مشخص ابروها، چانه مربع شکل، گونه های برجسته و آرواره های زاویه دار تر هستند.

پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی برای دختران چگونه است؟

باور افراد معتقد به نظریه جمجمه این است که برخلاف پسران، جنین های دختر چانه ‌های گردتر با زاویه بازتر نسبت به فک ‌هایشان دارند. علاوه بر این، پیشانی آن ها شیب کمتری داشته و صاف تر، عمودی تر و بلندتر است، استخوان گونه کمتر مشخص است و برآمدگی های ابروهایشان، نیز کوچکتر به نظر می رسد.

آیا پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه قطعی است؟

خیر. فاکتورهایی همچون موقعیت قرارگیری جنین درون رحم و تفاوت های نژادی نیز می توانند بر این نتایج تاثیرگذار باشند.

پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی چقدر دقیق است؟

پیش بینی جنسیت جنین بر اساس شکل جمجمه و پیشانی دقتی در حدود 70 تا 85 درصد دارد!

منبع: healthline