The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بعد از نزدیکی چه کنیم تا باردار شویم؟

اگر قصد مادر شدن داشته باشید، احتمالا می پرسید که بعد از نزديكی چه كنيم تا باردار شویم؟ اگر این سوال را از اطرافیانتان پرسیده باشید، یکی از پاسخ هایی که مکررا به گوش شما می خورد این است که بعد از نزدیکی زیر باسنت بالش بزار!!! اما آیا این روش واقعا موثر است؟ اگر شما هم می خواهید بدانید که پس از ریخته شدن اسپرم بعد از نزدیکی چه کنیم تا باردار شویم، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

قرار دادن بالش زیر باسن برای وقوع لقاح: آیا موثر است؟

باردار شدن یکی از خواسته های بسیاری از زوجین در سراسر جهان است. اما با این وجود بسیاری از خانم ها حتی پس از چندین بار تلاش برای باردار شدن، متوجه می شوند که در رسیدن به این خواسته، مشکل دارند و می پرسند که اسپرم بعد از نزدیکی چه کنیم تا باردار شویم. با وجود بسیاری از افسانه ها که در مورد روش های ایده آل برای باردار شدن در دسترس هستند، تشخیص اینکه چه چیزی صحیح بوده و باید آن را باور کنیم، امری دشوار است. با این حال، اگر در تلاش برای باردار شدن هستید، ممکن است بخواهید روش تجربی و مورد علاقه بسیاری از زنان ،یعنی گذاشتن "بالش زیر باسن و ران" در حین مقاربت و یا بلافاصله بعد از آن را امتحان کنید. چندین مطالعه نشان داده است که گذاشتن بالش زیر لگن، می تواند احتمال وقوع لقاح و در نتیجه بارداری شما را افزایش دهد. ممکن است وسوسه شده باشید تا این روش را امتحان کنید، زیرا هیچ آسیبی به شما نمی رساند. اگر می خواهید در این مورد بیشتر بدانید، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید.

آیا نگه داشتن یک بالش زیر باسن؛ می تواند به باردار شدن زنان کمک کند؟

همانطور که قبلاً ذکر شد، برخی مطالعات نشان داده اند که قرار دادن و نگه داشتن بالش در زیر باسن و بالا نگه داشتن پاها با گذاشتن آن ها بر روی دیوار، می تواند به باردار شدن زنان کمک کند. در ادامه به برخی از اطلاعات در مورد چگونگی عملکرد آن اشاره شده است.

1. پی اچ (pH) واژن

واژن شما دارای یک محیط اسیدی بوده که برای بقای اسپرم ها ایده آل نیست. از آنجا که اسپرم یک محیط قلیایی را ترجیح می دهد، بنابراین باید هر چه زودتر از اسیدیته واژن دور شود. مخاط دهانه رحم (سرویکس)، از صدمه ای که ممکن است ناشی از اسیدیته واژن باشد، تا زمان رسیدن اسپرم به تخمک جلوگیری کرده و بدین ترتیب اسپرم می تواند در لوله رحمی، با انحام عمل لقاح، تخمک را بارور کند.

قرار دادن بالش در زیر باسن و بالا بردن پاها بلافاصله پس از مقاربت، می تواند این روند را تسریع کرده و از آسیب رسیدن به اسپرم در اثر اسیدیته محیط واژن جلوگیری کند.

2. کیفیت اسپرم

در صورتی که کیفیت اسپرم در حد بالایی نباشد و به عنوان مثال تحرک خوبی نداشته باشد، بالا بردن پاها به سمت بالا و قرار دادن بالش زیر لگن، می تواند به افزایش احتمال باردار شدن شما کمک کند.

3. مخاط دهانه رحم ضد اسپرم است

مخاط دهانه رحم در واقع از اسپرم در برابر اسیدیته واژن محافظت می کند. اما در شرایطی که مخاط دهانه رحم ضد اسپرم باشد یا مخاط دهانه رحم کمتری داشته باشید، خطر آسیب رسیدن به اسپرم افزایش می یابد. قرار دادن بالش در زیر باسن و بالا نگه داشتن پاها در صورت وجود چنین موقعیتی، می تواند به اسپرم کمک کند تا مستقیماً به لوله های رحم برسد، بدون اینکه با واژن در تماس باشد.

بعد از نزديكی برای بارداری چقدر بخوابيم؟

از آنجا که روش قرار دادن بالش زیر باسن، می تواند به اسپرم کمک کند تا سریع تر به لوله رحمی برسد، بنابراین حتی اگر تخمک گذاری از قبل اتفاق افتاده باشد، باز هم این شانس وجود دارد که اسپرم به تخمک رسیده و بتواند آن را بارور کند. اسپرم همچنین می تواند در حدود 3 تا 5 روز در دستگاه تولید مثل یک خانم زنده بماند. بنابراین اگر در این زمان تخمک گذاری کنید، احتمال باردار شدن همچنان برای شما وجود خواهد داشت. سعی کنید تا جایی که می توانید و یا حداقل به مدت 30 دقیقه در این وضعیت بمانید تا شانس باردار شدن شما افزایش یابد.

البته این نکته را نیز در ذهن داشته باشید که احتمال بچه دار شدن یک زوج به عوامل زیادی بستگی دارد. به علاوه فقط چند مورد وجود دارد که مطالعات اثبات کرده اند که روش گذاشتن بالش زیر باسن، در وقوع بارداری موثر است. بنابراین، اگر با وجود استفاده از این روش و تلاش های مکرر، همچنان بارداری رخ نداد، اجازه ندهید که این شکست بر شما تأثیر بگذارد. حال که می دانید بعد از نزديكی چه كنيم تا باردار شویم، در هر صورت اگر بعد از یکسال تلاش نتیجه نگرفتید، بهتر است با یک متخصص زنان مشورت کنید تا علل احتمالی باردار نشدن بررسی شده و در صورت لزوم گزینه های درمانی مناسب به شما ارائه شوند.

 مطالعه بیشتر:

بعد از نزديكي براي بارداري چه بخوریم؟

براي بارداري بعد از نزديكي چه بايد كرد ؟

برای بارداری در هفته چند بار نزديكي كنيم؟

آیا ادرار بعد از نزديكي و بارداري با یکدیگر تداخل دارند؟

?پرسش و پاسخ های بعد از نزديكی چه كنيم تا باردار شویم

بعد از نزديكی برای بارداری چقدر بخوابيم؟

از آنجا که روش قرار دادن بالش زیر باسن، می تواند به اسپرم کمک کند تا سریع تر به لوله رحمی برسد، بنابراین حتی اگر تخمک گذاری از قبل اتفاق افتاده باشد، باز هم این شانس وجود دارد که اسپرم به تخمک رسیده و بتواند آن را بارور کند. اسپرم همچنین می تواند در حدود 3 تا 5 روز در دستگاه تولید مثلی یک خانم زنده بماند. بنابراین اگر در این زمان تخمک گذاری کنید، احتمال باردار شدن همچنان برای شما وجود خواهد داشت. سعی کنید تا جایی که می توانید و یا حداقل به مدت 30 دقیقه در این وضعیت بمانید تا شانس باردار شدن شما افزایش یابد.

چرا قرار دادن بالش زیر باسن به باردار شدن کمک می کند؟

مخاط دهانه رحم در واقع از اسپرم در برابر اسیدیته واژن محافظت می کند. اما در شرایطی که مخاط دهانه رحم ضد اسپرم باشد یا و مخاط دهانه رحم کمتری داشته باشید، خطر آسیب رسیدن به اسپرم افزایش می یابد. قرار دادن بالش در زیر باسن و بالا نگه داشتن پاها در صورت وجود چنین موقعیتی، می تواند به اسپرم کمک کند تا مستقیماً به لوله های رحم برسد، بدون اینکه با واژن در تماس باشد.

آیا نگه داشتن یک بالش زیر باسن؛ می تواند به باردار شدن زنان کمک کند؟

همانطور که قبلاً ذکر شد، برخی مطالعات نشان داده اند که قرار دادن و نگه داشتن بالش در زیر باسن و بالا نگه داشتن پاها با گذاشتن آن ها بر روی دیوار، می تواند به باردار شدن زنان کمک کند.

در چه شرایطی قرار دادن بالش زیر باسن به باردار شدن کمک می کند؟

در صورتی که کیفیت اسپرم در حد بالایی نباشد و به عنوان مثال تحرک خوبی نداشته باشد، بالا بردن پاها به سمت بالا و قرار دادن بالش زیر لگن، می تواند به افزایش احتمال باردار شدن شما کمک کند.

منبع: parenting.firstcry

دیگر مطالب اقدام به بارداری و نکات مهم برای اقدام بارداری صحیح

مطالب دیگر این دسته بندی را می توانید در این بخش مشاهده کنید