The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

درمان اضطراب کودکان و نوجوانان چگونه است؟

استرس و اضطراب مشکلات پیچیده ای هستند که می توانند ریشه در کودکی، وقایع ناگوار رخ داده و ... داشته باشند. اما علت آنها هرچه که باشد به راحتی می تواند بر عملکرد روزمره فرزند شما تاثیر بگذارد. به همین سبب اگر کودک شما نیز با مشکل اضطراب دست و پنجه نرم می کند، لازم است روش های درمان اضطراب کودکان و نوجوانان را دانسته و در عمل آنها را به کار گیرید. در ادامه این متن به شما خواهیم گفت که برای درمان اضطراب در کودکان و نوجوانان چه کاری از دست شما بر می آید.

درمان اضطراب کودکان و نوجوانان

همانطور که حدس می زنید درمان اضطراب کودکان و نوجوانان کاری نسبتا زمان بر است به همین سبب باید روش های ذکر شده در ادامه را برای مدت قابل توجهی مدنظر قرار دهید.

1. موارد مربوط به سلامت خواب کودک را رعایت کنید.

کم خوابی و بدخوابی خود استرس زا است. برای خواب فرزند خود یک برنامه زمانی دقیق داشته باشید و آن را به طور منظم رعایت کنید حتی در آخر هفته ها و تعطیلات. هر شب قبل از خواب یک برنامه 30 تا 45 دقیقه ای برای آماده سازی کودک برای خواب داشته باشید. این زمان به کودک شما کمک می کند تا از فعالیت های روز به حالت آرامش لازم برای خوابیدن برسد.

2. کودک خود را تشویق کنید که اضطراب خود را بیان کند.

اگر کودک شما گفت که نگران یا ترسیده است، نگویید که نه اصلا این موضوع ترس ندارد و همه چیز خوب است، زیرا هیچ کمکی به او نمی کند و با این رفتار به کودکتان می فهمانید که شما به صحبت ها و نگرانی های او توجه نمی کنید. بلکه بهتر است با گفتن جملاتی مانند، "آره به نظر نگران هستی، چرا انقدر ناراحتی؟ و... " صحبت های او را تایید کنید و سپس درباره احساسات و ترس های کودک با هم صحبت کنید.

3. به کودک خود کمک کنید تا مشکل را حل کند.

هنگامی که احساسات فرزند خود را تأیید کردید و نشان دادید که احساس کودک خود را درک می کنید و به صحبت های او گوش می دهید، به او در حل مسئله کمک کنید. این به معنای حل مشکل برای کودک نیست. بلکه به معنای کمک به کودک در شناسایی راه حل های ممکن است. اگر فرزند شما می تواند راه حل هایی را ارائه دهد که بسیار عالی است. در غیر این صورت، برخی از راه حل های ممکن را به او بگویید و از کودک خود بخواهید راه حلی را انتخاب کند که فکر می کند بهترین تاثیر را دارد.

4. آرام باشید.

کودکان برای تعیین نحوه واکنش درموقعیت های مختلف به والدین خود نگاه می کنند. همه ما دیده ایم که یک کودک نوپا پس از اینکه به زمین برخورد می کند، ابتدا به والدین خود نگاه می کند تا تصمیم بگیرد که چه واکنشی باید نشان دهد.

اگر والدین او نگران به نظر برسند، بنابراین کودک شروع به گریه می کند. به دلیل اینکه کودک از واکنش والدینش پیام های مختلفی را دریافت می کند. کودکان در هر سنی که باشند خود را با احساسات والدین خود هماهنگ می کنند. اگر شما مضطرب باشید کودک آن را درک کرده و مضطرب می شود. بنابراین اگر می خواهید به رفع استرس و اضطراب کودکتان کمک کنید باید در ابتدا اضطراب خود را کنترل کنید.

سعی کنید در موقعیت های استرس زا اول اعمال جسمی و کلامی خود را کاهش دهید، چند نفس عمیق کشیده و تمام تلاش خود را کنید تا استرس روی حالت چهره شما تاثیر نگذاشته باشد.

5. تمرینات آرامش را با کودک خود تمرین کنید.

بعضی اوقات تمرینات اساسی و کاربردی برای کمک به کودک در کاهش استرس و اضطراب لازم است. برای این کار می توانید موارد زیر را انجام دهید:

• به کودک خود بگویید چند نفس آرام و عمیق بکشد (و شما باید چند نفس آرام با کودک خود بکشید تا کودک بتواند سرعت تنفسش را با سرعت شما تطبیق دهد).

• از کودک خود بخواهید که خود را در جایی مانند ساحل یا حیاط خانه تصور کند.

• از کودک خود بخواهید چشمان خود را ببندد و صداها، بوها و احساسات مربوط به موقعیت را تصور کند. به عنوان مثال، چشمان خود را ببندد و خود را در یک ساحل تصور کند. وقتی موج ها بالا و پایین می شوند ، به صدای موج گوش دهد. به صدای مرغ های دریایی که از دور پرواز می کنند گوش دهد. حالا، شن و ماسه گرم را در زیر انگشتان خود احساس کند و بر آفتاب که پوست او را گرم می کند، تمرکز کند. کودک شما می تواند این روش ها را به تنهایی در مواقع تحریک کننده اضطراب انجام دهد.

6. هرگز تسلیم نشوید.

اضطراب و استرس می تواند یک مبارزه طولانی مدت باشد. در اغلب موارد، منبع اضطراب کودک با گذشت زمان تغییر می کند، بنابراین شما احساس می کنید که همیشه در حال خاموش کردن آتش هستید. با تکرار تکنیک های درمان اضطراب کودکان و نوجوانان، کودک شما یاد می گیرد که چگونه سطح اضطراب خود را کاهش دهد و چگونه با شرایط تحریک کننده اضطراب کنار بیاید. نکته اصلی تکرار است، پس آن را ادامه دهید!

 مطالعه بیشتر:

اضطراب جدایی در کودکان چیست و چه علائمی دارد؟

استرس، عامل افزایش مشکلات گوارشی در کودکان اوتیسمی!

درمان اختلال اضطراب جدایی در کودکان پیش دبستانی و نوزادان

راههای مقابله با ترس کودکان ،راههای مقابله با ترس کودک چیست؟

?پرسش و پاسخ های درمان اضطراب کودکان و نوجوانان

چگونه کنترل استرس را به کودکم یاد بدهم؟

بعضی اوقات تمرینات اساسی و کاربردی برای کمک به کودک در کاهش استرس و اضطراب لازم است. برای این کار می توانید موارد زیر را انجام دهید: به کودک خود بگویید چند نفس آرام و عمیق بکشد (و شما باید چند نفس آرام با کودک خود بکشید تا کودک بتواند سرعت تنفسش را با سرعت شما تطبیق دهد). از کودک خود بخواهید که خود را در جایی مانند ساحل یا حیاط خانه تصور کند.

برای حل کردن مشکل استرس فرزندم چه کاری از دست من بر می آید؟

هنگامی که احساسات فرزند خود را تأیید کردید و نشان دادید که احساس کودک خود را درک می کنید و به صحبت های او گوش می دهید، به او در حل مسئله کمک کنید. این به معنای حل مشکل برای کودک نیست. بلکه به معنای کمک به کودک در شناسایی راه حل های ممکن است.

بهترین برخورد والدین با ترس کودک چیست؟

اگر کودک شما گفت که نگران یا ترسیده است، نگویید که نه اصلا این موضوع ترس ندارد و همه چیز خوب است، زیرا هیچ کمکی به او نمی کند و با این رفتار به کودکتان می فهمانید که شما به صحبت ها و نگرانی های او توجه نمی کنید. بلکه بهتر است با گفتن جملاتی مانند، آره به نظر نگران هستی، چرا انقدر ناراحتی؟ و... صحبت های او را تایید کنید و سپس درباره احساسات و ترس های کودک با هم صحبت کنید.

آیا زمان و مقدار خواب می تواند سبب استرسی شدن کودک شود؟

کم خوابی و بد خوابی خود استرس زا است. برای خواب فرزند خود یک برنامه زمانی دقیق داشته باشید و آن را به طور منظم رعایت کنید حتی در آخر هفته ها و تعطیلات. هر شب قبل از خواب یک برنامه 30 تا45 دقیقه ای برای آماده سازی کودک برای خواب داشته باشید. این زمان به کودک شما کمک می کند تا از فعالیت های روز به حالت آرامش لازم برای خوابیدن برسد.

منبع: psychologytoday