The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

5 راه افزایش مدت انزال و درمان انزال زودرس چیست؟

انزال زودرس به چه معناست؟ انزال زودرس یعنی رسیدن به اوج لذت جنسی در زمانی کمتر از یک دقیقه یکی از اختلالات عملکرد جنسی است که حدود 30٪ مردان 59- 18 سال با آن مواجه هستند. بزرگترین پیامد جنسی انزال زودرس شرم است که مسئله را بیشتر تشدید می کند. حال که می دانید انزال زودرس چیست؟ باید بگوییم خوشبختانه، انزال زودرس معمولاً آسان ترین مشکل جنسی در مردان به شمار می آید که به راحتی درمان می شود. برای حل این مشکل موارد زیر را در نظر بگیرید.

انزال زودرس درمان زود انزالی

برای درمان انزال زودرس راه هایی ساده وجود دارد ازجمله:

1- فراموش نکنید که این فقط مشکل شما نیست. عشق ورزیدن لذت، ارتباط و رابطه جنسی (اروتیسیزم) بین دو نفر است. مطمئناً مردان از زود انزالی خود احساس حقارت می کنند، اما مسئله اصلی کناره گیری از رابطه جنسی و همسر با عصبانیت، انزجار یا شرم است. شاید خانم به اشتباه فکر کند که همسرش از دست او عصبانی است اما در حقیقت بسیاری از بانوان کمتر به انزال سریع همسرشان اهمیت می دهند. خانمها بیشتر خواهان نزدیکی، رابطه جنسی و ارگاسم هستند و بیشتر از این شکایت می کنند که بعد از انزال زودرس همسرشان در اوج احساس در بستر رها می شوند. اگر مشکل انزال زودرس دارید، از همسرتان تعریف کنید و تا زمانی که او کنار نرفته است، در رابطه بمانید.

2- ارگاسم سریع، دوباره شروع کنید. انزال زودرس با خاموش کردن ترمز بهتر می شود. برخی از متخصصان برای حل مشکل زودانزالی در مردان از آنها می خواهند که به سیم آخر بزنند. در واقع انزال به دو دلیل ایجاد می شود: اضطراب و تحریک شهوانی. وقتی فرد از قبل می داند که سریعا اوج می گیرد، دیگر اضطرابی وجود نخواهد داشت. لذت مرد از رابطه جنسی با به دست گرفتن کنترل شرایط، افزایش می یابد و به او اجازه افکار جنسی را می دهد. به این ترتیب در رابطه مجدد، زمان اوج طولانی تر خواهد بود.

3- کل بدن را تحریک کنید. متفاوت از آن که در تفکر سنتی فقط بانوان نیاز به تحریک بدنی دارند تا برای رابطه جنسی آماده شوند، برای مردان زودانزال نیز می توان از همین روش استفاده کرد. یعنی فقط به جای تحریک آلت تناسلی، بهتر است لذت را در سراسر بدن تجربه کند. پخش شدن این احساسات، وسواس و اضطراب را نسبت به عملکرد جنسی برطرف کرده و توجه را متوجه لذت می کند.

4- سکس تراپی (درمان رابطه جنسی): اگر مسئله زودانزالی به دلیل آسیب ناشی از ضربه، رویدادهای تربیتی شدید زمان کودکی یا بحران زناشویی پیچیده نشود، سکس تراپی می تواند در مدت کوتاهی به نتیجه موفقیت آمیز برسد. در درمان استاندارد قبل از اینکه فرد اجتناب ناپذیری اوج را احساس کند، از مراحل تحریک جنسی پیشرونده هدایت شده استفاده می کنند تا به خوبی متوقف شود. چنانچه خانم همکاری و اشتیاق لازم را داشته باشد، نتیجه تقریباً تضمین شده خواهد بود. غالباً، بزرگترین مشکل این است که آقایان برای حل مشکل زودانزالی دیرهنگام اقدام می کنند، این تأخیر باعث پیچیدگی روابط شده و موجب می شود که بانوان نیز تمایلی به شرکت در درمان نشان ندهند.

5- مداخلات پزشکی. در عین حال که مداخلات رفتاری، روش بهتری برای درمان هستند اما مداخلات پزشکی نیز در مراحل بعدی توصیه نمی شود. اورولوژیست ها گاهاً می توانند با تجویز داروهای ضد افسردگی با دوز کم از نوع مهارکننده انتخابی باز جذب سروتونین (SSRI) که دارای عوارض پزشکی بدنام و در این وضعیت مفید هستند، سرعت ارگاسم را کاهش دهند. همچنین داروهای بی حسی موضعی به صورت اسپری و کرم موجود است که پوست آلت را بی حس می کند اما احساس در واژن خانم کاهش نمی یابد.

انزال زودرس دشوار است اما بدون درمان نیست و فقط نیاز به اراده و عمل دارد. با روش صحیح این مشکل را حل کنید! اوج گیری را متوقف کنید!

مطالعه بیشتر:

علت و درمان انزال زودرس یا زود انزالی

آیا خودارضایی در زنان باعث نازایی می شود؟

درمان اختلال ارگاسم و دلایل آنورگاسمی در زنان

ارگاسم یا ارضا شدن در بارداری آیا خطرناک است؟

?پرسش و پاسخ های درمان زود انزالی

انزال زودرس به چه معناست؟

انزال زودرس یعنی رسیدن به اوج لذت جنسی در زمانی کمتر از یک دقیقه

آیا زود انزالی در بین مردان شایع است؟

بله. زودانزالی یکی از اختلالات عملکرد جنسی است که حدود 30٪ مردان 59- 18 سال با آن مواجه هستند

برای درمان زودانزالی چه کنیم؟

کل بدن را تحریک کنید. متفاوت از آن که در تفکر سنتی فقط بانوان نیاز به تحریک بدنی دارند تا برای رابطه جنسی آماده شوند، برای مردان زودانزال نیز می توان از همین روش استفاده کرد. یعنی فقط به جای تحریک آلت تناسلی، بهتر است لذت را در سراسر بدن تجربه کند. پخش شدن این احساسات، وسواس و اضطراب را نسبت به عملکرد جنسی بر طرف کرده و توجه را متوجه لذت می کند.

آیا زودانزالی را می توان با کمک دارو درمان کرد؟

بله. اورولوژیست ها گاهاً می توانند با تجویز داروهای ضد افسردگی با دوز کم از نوع مهارکننده انتخابی باز جذب سروتونین (SSRI) که دارای عوارض پزشکی بدنام و در این وضعیت مفید هستند، سرعت ارگاسم را کاهش دهند. همچنین داروهای بی حسی موضعی به صورت اسپری و کرم موجود است که پوست آلت را بی حس می کند اما احساس در واژن خانم کاهش نمی یابد.

منبع: webmd