The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه به ارگاسم برسیم و ارگاسم دقیقا چیست؟

صحبت های زیادی در مورد ارگاسم وجود دارد. ارگاسم می تواند شما را به یک تجربه لذت بخش بزرگ برساند. اما ارگاسم دقیقا چیست؟ آیا همه ارگاسم ها یکسان هستند؟ و چگونه می توان تشخیص داد که ارگاسم در کجا در بدن اتفاق می افتد؟ در زیر، مربیان جنسی به این سؤالات و موارد دیگر پاسخ می دهند. مطمئن باشید. با کمک این راهنما، می‌توانید ارگاسم هایی را که لایق آن هستید، تجربه کنید.

ارگاسم دقیقا چیست؟

کیتلین وی. نیل، سکسولوژیست مقیم شرکت بهداشت جنسی و مراقبت از بدن رویال، می‌گوید: «تعریف منفرد و مورد توافق گسترده‌ای از ارگاسم وجود ندارد.

او می‌گوید: "یکی از تعریف‌های عملی ارگاسم رها سازی لذت‌بخش تنش جنسی است". ارگاسم همچنین به عنوان اوج یا پایان شناخته می شود، گاهی اوقات ارگاسم به عنوان چهارمین مرحله از برخورد جنسی تعریف می شود که بدنبال مراحل انتظار، هیجان و آرامش می آید. (اینها به عنوان چرخه پاسخ جنسی شناخته می شوند).

ارگاسم اغلب با یک سری احساسات فیزیکی مشخص می شود، از جمله:

  •  آزاد شدن غیرارادی تنش عضلانی
  •  مجموعه ای از انقباضات عضلانی
  •  انتشارات شفاهی و شنیداری لذت
  •  افزایش ضربان قلب و تنفس

اما همه افراد رابطه جنسی و ارگاسم را یکسان تجربه نمی کنند.

منظور شما از "انواع" ارگاسم چیست؟

بسیاری از جویندگان لذت خواهند گفت که آنها انواع مختلفی از ارگاسم را تجربه می کنند، بسته به اینکه کدام قسمت از بدنشان تحریک می شود.

و اکثر مربیان جنسی موافقند که ارگاسم در طول، شدت و کیفیت کلی متفاوت است. اما نکته اینجاست: فرقی ندارد که ارگاسم چگونه طبقه بندی می شود، تشخیص اینکه چه نوع ارگاسمی را در حین داشتن آن تجربه می کنید، اغلب دشوار است.

به گفته سیرا دیساچ، مربی قدیمی سکس، صاحب یک شرکت تولید محصولات سرگرمی در شیکاگو، این پیچیده گی به این دلیل است که ساختارهای تشریحی که می توانند منجر به ارگاسم شوند اغلب در هم تنیده شده اند و تشخیص آنها دشوار است.او می‌گوید: «کسی ممکن است با تحریک دیواره جلویی واژن (نقطه جی) به ارگاسم برسد یا از تحریک بخش خارجی کلیتوریس خود به ارگاسم برسد، اما در نهایت این ارگاسم‌ها همه از یک مکان می‌آیند. 

 همه ارگاسم ها یکسان نیستند و لمس مناطق مختلف اروژن می تواند منجر به ارگاسم با کیفیت متفاوت شود. اگر کشف همه انواع مختلف احساسات بدن می تواند شما را شاد و هیجان زده کند، احتمالا از فکر کردن در مورد انواع مختلف ارگاسم لذت ببرید.

اما به‌عنوان یک قاعده کلی، در مورد «نوع» ارگاسم‌هایی که تجربه می کنید بیش از حد حساس نباشید. در عوض، فقط در مورد هر ارگاسم و نوع لذتی هیجان‌زده باشند.»

شش نوع ارگاسم شناخته شده است

چگونه به ارگاسم برسیم؟

اما اگر به کشف کامل پتانسیل لذت بدن خود علاقه دارید، ممکن است سعی کنید وسعت بیشتری از اعضای بدن را تحریک کنید. هر قسمت از بدن می تواند احساس ارگاسم خاصی ایجاد کند، اگرچه از فردی به فرد دیگر تفاوت هایی وجود خواهد داشت.

ارگاسم چه احساسی ایجاد می کند؟

شما اغلب می توانید این ارگاسم ها را روی سطح بدن احساس کنید، مانند احساس سوزن سوزن شدن در امتداد پوست. ااین ارگاسم ها عمیق تر هستند و معمولاً با ضربان های دیواره کانال واژن همراه هستند. هنگامی که نقطه جی (یک نقطه خاص در حدود 2 اینچ در داخل دیواره جلویی واژن) تحریک می شود، می تواند منجر به انزال شود.

واژینال: در طول ارگاسم مقعدی، انقباضات عضلانی که احساس می کنید در درجه اول در کانال مقعد و اطراف اسفنکتر مقعد است. (و نه داخل واژن). مقعد هنگامی که واژن و کلیتوریس به طور همزمان تحریک می شوند، منجر به ارگاسم انفجاری بیشتری می شود. گاهی اوقات این ارگاسم های ترکیبی با لرزش و ارتعاش کل بدن همراه است.

ترکیبی: تحریک قسمت های اروژن کمتر شناخته شده بدن (گوش ها، نوک سینه ها، گردن، آرنج، زانو و غیره) می تواند در هنگام بوسیدن و بازی با آنها باعث آزاد شدن لذت بخش شود. برخی از افراد ارگاسم بر پایه لمس کل بدن را در مقایسه با سایر انواع ارگاسم، لذت بخش تر توصیف می کنند.

اروژن: ارگاسم های تنشی ارگاسم هایی هستند که باعث می شوند ماهیچه های کف لگن بارها و بارها و به سرعت بسیار سریع دچار تنش شوند. این ارگاسم ها معمولاً پس از مدت طولانی ایجاد می شوند. 

 چگونه به ارگاسم برسیم؟

رساندن خود به ارگاسم کمی شبیه درست کردن شیرینی است. درست همانطور که برای انواع مختلف شیرینی ها به مواد متفاوت نیاز دارید، برای انواع مختلف ارگاسم نیز به ابزارها و لمس های متفاوت نیاز دارید.

در زیر نکاتی در مورد چگونگی کشف انواع ارگاسم آورده شده است. به یاد داشته باشید که آزمایش و رسیدن به ارگاسم نیازی به شریک جنسی ندارد. لذت وابسته نیست و شما هم وابسته نیستید هر چه ریتم خود را با انگشتان و اسباب بازی ها بهتر بدانید، سریعتر می توانید به شریک زندگی خود نحوه کار را آموزش دهید.

چگونه ارگاسم کلیتورال را کشف کنیم؟

کلیتوریس یک نقطه داغ پر از عصب است. قسمت خارجی کلیتوریس از نوک فرج بیرون می‌آید و اغلب توسط یک رویه پوشانده می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای تحریک بخش خارجی کلیتوریس، مالش ملایم با انگشتان، کف دست یا زبان در حرکات عقب و جلو یا دایره‌ای است. قسمت داخلی کلیتوریس قابل مشاهده نیست، اما می تواند از طریق فشار داخلی واژن یا مقعد تحریک شود.

مراحل رسیدن به ارگاسم کلیتورال

1. هنگامی که فرج شروع به خیس شدن کرد یا بعد از مالیدن روان کننده، زیرا همه واژن ها به خودی خود خیس نمی شوند در یک حرکت تکراری فشار سریعتر و شدیدتری وارد کنید.

2. هنگامی که احساس ارگاسم شروع به شدیدتر شدن می کند، این حرکت را با فشار شدید تکمیل کنید. اگر کلیتوریس خیلی حساس است کمی به سمت پایین برگردید.

3. اگر این برای شما کافی است، عالی است! اما اگر اینطور نشد نگران نباشید، زیرا این تنها راه نیست.

چگونه ارگاسم را از طریق دخول واژنی تجربه کنیم؟

ارگاسم واژینال برای افرادی که می توانند آن را تجربه کنند واقعاً لذت بخش است. اما این باور فرهنگی که ارگاسم واژینال بهتر از هر نوع ارگاسم دیگری است درست نیست! سلسله مراتب ارگاسم وجود ندارد.

مراحل رسیدن به ارگاسم واژینال

1. هنگامی که به اندازه کافی برانگیخته و خیس شده اید، سعی کنید یک انگشت، آلت تناسلی یا اسباب بازی چوبی را در کانال واژن خود قرار دهید.

2. شی یا قسمتی از بدن را که عمل نفوذ را انجام می دهد به سمت ناف زاویه دهید و حرکت با انگشت رو به بالا را انجام دهید. این می تواند نقطه جی را تحریک کند و برای برخی افراد احساس خوبی دارد.

3. با استفاده از فشارهای مختلف در امتداد این نقطه داغ کاوش کنید تا زمانی که فشاری را پیدا کنید که احساس خوبی داشته باشد.

4. حرکاتی را تکرار کنید که حس خوبی دارند تا احساسات ایجاد شوند.

چگونه ارگاسم مقعدی را کشف کنیم؟

در بانوان، نفوذ مقعدی می تواند پاهای کلیتورال و همچنین نقطه آ یا جی را تحریک کند.

مراحل رسیدن به ارگاسم مقعدی

1. با مالش قسمت بیرونی دهانه مقعد با انگشت یا زبان شروع کنید و در عین حال اندام تناسلی جلویی را نیز تحریک کنید.

2. در مرحله بعد، کانال مقعد را به نفوذ با روان کننده و انگشت عادت دهید.

نکته کلیدی در اینجا: استفاده از روان کننده است. مقعد به طور طبیعی روان کننده تولید نمی کند و بافت های کانال مقعد بسیار ظریف هستند، به این معنی که در صورت عدم روانکاری کافی، ناحیه بسیار مستعد کشیده شدن است.

3. ضربه زدن، دور زدن و فشار دادن روی دیواره مقعد را آزمایش کنید.

چگونه می توان ارگاسم ترکیبی را کشف کرد؟

برای دستیابی به ارگاسم ترکیبی، تحریک کلیتورال و واژن را به طور همزمان، چه به صورت موازی یا مخالف، ترکیب کنید. هر چیزی که برای شما یا شریک زندگیتان بهترین احساس را داشته باشد. ترکیب تحریک کلیتورال با تحریک واژینال نیز رایج ترین راه برای کمک به رسیدن فرد به ارگاسم است.

نکته حرفه ای: قبل از نفوذ صبر کنید تا گیرنده به طور کامل برانگیخته شود.

چگونه ارگاسم منطقه اروژن را کشف کنیم؟

ارگاسم ناحیه اروژن منحصراً از طریق آزمایش های زیاد به دست می آید. ممکن است بتوانید از بوسه های روی گردن، دندان های روی نوک سینه یا انگشتان داخل آرنج خود به ارگاسم برسید.

بهترین راه برای یافتن مناطق اروژنی استفاده از یک پر یا یک شیء بیرونی سبک دیگر و توجه به جایی که بیشترین لذت را دارید، است. اگر لب‌ها و انگشتان به تنهایی شما را تحریک نمی کنند، می‌توانید از اسباب‌بازی‌های حسی مانند چرخ وارتنبرگ، تیزر پر یا منگوله استفاده کنید.

چه چیزی باعث ارگاسم می شود؟

نیل توضیح می‌دهد: «ارگاسم ناشی از تجمع تنش در سلول‌های عصبی است. وقتی این تنش از بین رفت، می توانید ارگاسم را تجربه کنید. او می‌گوید: «می‌توانید تصور کنید که ارگاسم ناشی از لذت بسیار زیاد در پایانه‌های عصبی است که به نقطه‌ای از غرق شدن می‌رسند».

آیا ارگاسم زنانه با ارگاسم مردان متفاوت است؟

به گفته نیل، کمتر از چیزی که حدس می زنید. او می گوید: «همه ارگاسم ها شبیه هم هستند و همه ارگاسم ها کمی متفاوت هستند. به طور معمول، تجربه ارگاسم در واژن طولانی تر از ارگاسم با آلت تناسلی (معمولاً کمتر از 15 ثانیه) است (تقریباً 20 تا 35 ثانیه).

نیل اضافه می کند که مهم است به خاطر داشته باشید که انزال و ارگاسم متفاوت هستند. او می گوید: «ارگاسم مردانه و انزال مردانه دو فرآیند بیولوژیکی متفاوت هستند که لازم نیست همزمان اتفاق بیفتند». بسیاری از صاحبان آلت تناسلی می توانند بدون انزال به ارگاسم برسند و این ارگاسم ها را مشابه ارگاسم هایی که زن دارد گزارش می دهند.

مهمترین عنصر برای ارگاسم: ارتباط

در هر نوع بازی جنسی، ارتباط نکته کلیدی است. برقراری ارتباط نه تنها به شما امکان می‌دهد رضایت دائمی را بخواهید (این الزامی است!)، بلکه توضیح دادن به شریک خود در مورد اینکه چه می‌خواهید، چگونه و کجا بهترین راه برای اطمینان از حداکثر لذت است.

نتیجه نهایی

توضیحات بالا درباره ارگاسم نقطه شروع خوبی هستند، اما رابطه جنسی دستورالعملی ندارد. به همین دلیل است که کاوش در لحظه و یادگیری آنچه بدن شما دوست دارد (و دوست ندارد) کاملاً کلیدی است و به یاد داشته باشید: همه روابط جنسی به ارگاسم نیاز ندارد و ارگاسم به معنای عالی بودن رابطه جنسی نیست. بدن ها متفاوت است. لذت متفاوت است. ارگاسم متفاوت است و مسیری که برای رسیدن به آنجا طی می‌کند، شامل آزمایش، برقراری ارتباط و تلاش مجدد است. به خودتان اجازه دهید که در احساسات فرآیند لذت به همان اندازه یا حتی بیشتر از پایان غوطه ور شوید.

مطالعه بیشتر:

ارگاسم یا ارضا شدن در بارداری آیا خطرناک است؟

اختلال ارگاسم و چه عواملی باعث اختلال ارگاسم می شود؟

ارگاسم در زنان،معنای ارگاسم در زنان و یا اوج لذت جنسی چیست؟

ارگاسم خشک چیست و آیا بر کیفیت روابط جنسی تأثیر می گذارد؟

?پرسش و پاسخ های ارگاسم

ارگاسم چه احساسی دارد؟

ارگاسم اغلب با یک سری احساسات فیزیکی مشخص می شود، از جمله: • آزاد شدن غیر ارادی تنش عضلانی • مجموعه ای از انقباضات عضلانی • انتشارات شفاهی و شنیداری لذت • افزایش ضربان قلب و تنفس

چگونه ارگاسم کلیتورال را کشف کنیم؟

کلیتوریس یک نقطه داغ پر از عصب است. قسمت خارجی کلیتوریس از نوک فرج بیرون می‌آید و اغلب توسط یک رویه پوشانده می‌شود. یکی از بهترین راه‌ها برای تحریک بخش خارجی کلیتوریس، مالش ملایم با انگشتان، کف دست یا زبان در حرکات عقب و جلو یا دایره‌ای است. قسمت داخلی کلیتوریس قابل مشاهده نیست، اما می تواند از طریق فشار داخلی واژن یا مقعد تحریک شود.

چگونه ارگاسم منطقه اروژن را کشف کنیم؟

ارگاسم ناحیه اروژن منحصراً از طریق آزمایش های زیاد به دست می آید. ممکن است بتوانید از بوسه های روی گردن، دندان های روی نوک سینه یا انگشتان داخل آرنج خود به ارگاسم برسید.

چه چیزی باعث ارگاسم می شود؟

ارگاسم ناشی از تجمع تنش در سلول‌های عصبی است. وقتی این تنش از بین رفت، می توانید ارگاسم را تجربه کنید.

منبع: healthline