The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا اندازه کلیتوریس می تواند بر توانایی شما برای ارگاسم تأثیر بگذارد؟

آیا اندازه کلیتوریس می تواند بر توانایی شما در ارگاسم تأثیر بگذارد؟ من کلیتوریس بزرگ‌ دارم و همیشه فکر می‌کردم که آیا به همین دلیل است که در حین مقاربت واژینال برای به ارگاسم رسیدن مشکل دارم. من معمولاً هنگام استفاده از اسباب‌بازی جنسی می‌توانم به ارگاسم برسم، بنابراین مطمئن نیستم که چرا نمی‌توانم همین کار را در رابطه جنسی با شریک زندگی انجام دهم. آیا کاری وجود دارد که بتوانم برای افزایش احتمال ارگاسم در طول رابطه جنسی با شریک زندگی انجام دهم؟

تاثیر اندازه کلیتوریس بر ارگاسم

اندازه کلیتوریس شما بر توانایی شما برای ارگاسم تأثیر نمی گذارد، اما اندازه کلاهک کلیتورال شما ممکن است. اگر کلیتوریس شما با کلاهک ضخیم تری پوشانده شده باشد، ممکن است مجبور شوید فشار مستقیم بیشتری برای رسیدن به ارگاسم وارد کنید. همچنین ممکن است بتوانید به آرامی کلاه کلیتورال خود را به سمت عقب بکشید تا بتوانید مستقیماً کلیتوریس خود را تحریک کنید.

من متوجه شدم که استفاده از ویبراتورهای پرسرعت، مانند چوب دستی هیتاچی، بهترین کارآیی را دارد. اگر در طول خودارضایی فقط از ویبراتور یا سایر اسباب بازی های جنسی استفاده می کنید، این می تواند توضیح دهد که چرا می توانید به تنهایی به ارگاسم برسید اما نه با شریک زندگی خود. این بدان معنا نیست که رسیدن به ارگاسم در حین رابطه جنسی ممکن نیست، فقط ممکن است رویکرد متفاوتی برای رسیدن به آن مورد نیاز باشد.

تحریک داخلی در مقابل تحریک خارجی کلیتورال

کلیتوریس چیزی بیشتر از یک برجستگی به اندازه نخود است که در بالای لابیای شما قرار دارد. این فقط قسمت بیرونی آن است که به گلن معروف است.

کلیتوریس در واقع به داخل بدن و اطراف کانال واژن باز می شود. این «پاها»، از بافت نعوظ تشکیل شده‌اند و شکل وی را در داخل بدن تشکیل می‌دهند.

بسته به آناتومی شما، اگر قسمت داخلی کلیتوریس در حین دخول به واژن تحریک شود، ممکن است ارگاسم واژینال را تجربه کنید. اما به طور کلی، رابطه جنسی انفرادی یا شریکی که شامل نوعی تحریک مستقیم یا غیرمستقیم کلیتورال نیست، منجر به ارگاسم نمی شود. اگر کلاهک کلیتورال شما ضخیم‌تر است، بهترین راه‌حل شما این است که تحریک مستقیم کلیتورال را با استفاده از یک ویبراتور خارجی فشار بالا روی آن ناحیه یا با عقب‌کشیدن کلاهک انجام دهید.

با شریک جنسی خود صحبت کنید

مهم است که با شریک زندگی خود در مورد اینکه چه نوع لمس و فشاری برای شما بهترین تاثیر را دارد، صحبت کنید. در مورد تمایل خود به ارگاسم در طول رابطه جنسی با شریک زندگی خود صحبت کنید و تکنیک هایی را که معمولاً در طول خودارضایی برای رسیدن به اوج استفاده می کنید به او توضیح دهید.

در مورد تمایل خود به امتحان کردن روش های جنسی با هم برای کشف اینکه کدام موقعیت ها و تکنیک ها به احتمال زیاد برای هر دوی شما لذت بخش است، با شریک خود روراست و راحت باشید. جدای از اندازه کلیتوریس، راحت بودن، آرامش و اعتماد به نیازها و خواسته های خود بهترین راه برای ایجاد ارگاسم و سایر لذت های جنسی است.

مطالعه بیشتر:

نقطه جی ، کلید رسیدن به ارگاسم واژینال

تورم لابیا واژن و نشانه های تورم لابيا واژن چیست؟

طول واژن چقدر است و نحوه عملکرد واژن چگونه است؟

چگونه می توان با آلت تناسلی کوچک رابطه جنسی خوبی داشت؟

منبع: healthline