The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تأثیر دیدن فیلم های مستهجن و پورن بر کودکان و نوجوانان چیست؟

دسترس همگانی به اینترنت پرسرعت، آنلاین شدن کلاس های درسی، دسترسی کودکان و نوجوانان به گوشی و تبلت همه و همه از عواملی هستند که می توانند زمینه را برای دیدن فیلم های مستهجن برای کودکان و نوجوانان فراهم کنند. اگر تاکنون به زبان نیاورده باشید، باز هم بدون شک دیدن فیلم های مستهجن یکی از نگرانی های شما به عنوان پدر یا مادر کودک بوده است. در ادامه این مطلب برایتان شرح می دهیم که در مورد دیدن فیلم های مستهجن چگونه باید با نوجوانان و کودکان صحبت کرده و برخورد کنید.

چه زمانی باید در مورد فیلم های غیراخلاقی با فرزندانم صحبت کنم؟ آیا زمان "مناسبی" برای این کار وجود دارد؟

بگذارید صادق باشیم، با ظهور اینترنت مطمئناً بسیاری از کودکان، خواه ناخواه با پورنوگرافی یا فیلم های مستهجن روبرو می شوند. همانطور که گفتیم میانگین سنی این اتفاق اکنون حدود 10 سال است.

می توانید در تبلیغات بزرگسالان در وب سایت هایی که کودکان بازی های آنلاین، ویدئوهای ورزشی و یا تالارهای گفتگوی اجتماعی جستجو می کنند، شاهد چنین فیلم ها و تصاویری باشید.

در واقع مهم نیست فرزند شما چه موقع با تصاویر غیراخلاقی مواجه می شود بلکه آنچه اهمیت دارد این است که در اثر مواجهه با آن، چه افکار، احساسات و ارزش هایی در مورد رابطه جنسی در به ذهنش خطور می کند؟ این امر عمدتاً به آموخته های کودکی او مربوط می شود.

 آیا برای صحبت درباره فیلم ها و تصاویر مستهجن باید تا نوجوانی او صبر کنم؟

با توجه به مطالعات فعلی در مورد مواجهه با تصاویر مستهجن و به کارگیری اینترنت در میان نوجوانان، احتمالاً کمی دیر است که تا نوجوانی صبر کنیم بلکه بهتر است بین 8-10 سالگی از فرصت استفاده کرده و به آنها توضیح دهیم که برخی فیلم ها و تصاویر در رسانه مانند برهنگی و نزدیکی فقط برای بزرگسالان مناسب هستند.

 چگونه می توانم تشخیص دهم که فرزند من به حدی از بلوغ رسیده است که بتواند بین رابطه جنسی صحیح زناشویی و غیراخلاقی تمایز قائل شود؟

همانطوری که پی می برید آیا فرزندتان می تواند مفاهیمی چون بخشش و دزدی را بفهمد. از آنها بپرسید که درباره روابط غیراخلاقی و رابطه زناشویی چه می دانند و با صبر و حوصله به حرفهای آنان گوش کنید، به آنها توضیح دهید که زیاده روی در روابط زناشویی که در رسانه های مستهجن به تصور کشیده می شود هرگز مانند روابط سالم در زندگی واقعی نیست.

 آیا صحبت با کودکان یا نوجوانان درباره محتوای غیراخلاقی رسانه ها باعث کنجکاوی بیشتر آنها نخواهد شد؟

به احتمال زیاد، بله. اما بیایید کمی بیشتر به این مسئله فکر کنیم. اگر فرزند شما کنجکاو است بهتر نیست به جای جستجو در اینترنت و یا صحبت با یک دوست، سؤالات خود را با والدین خود در میان بگذارد و اطلاعات دقیق در مورد روابط و رضایت جنسی را از آنان بشنود؟

اگر با او گفتگو کنید، خودتان برای او منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و بی طرفی خواهید بود که ارزش ها و نگرش های خود را در مورد جنبه های منفی قرار گرفتن در معرض محتوای غیراخلاقی به او می آموزد. بالاخره توانمند سازی کودک با دانش صحیح، در صورت مواجهه با محتوای غیراخلاقی در آینده، موجب آمادگی و ایمنی او خواهد بود.

 چه عواملی باعث اعتیاد افراد به محتوای غیراخلاقی می شود؟

این پرسش پیچیده ای است که نمی توان به سادگی به آن پاسخ داد. عوامل زیادی از جمله دسترسی گسترده، مشخص نبودن اسامی در تماسهای آنلاین و واکنش های بیوشیمیایی به محتوای مستهجن مانند انتشار دوپامین و عدم عواقب منفی آنی می توانند در تمایل یا اجبار یک فرد برای مشاهده تصاویر یا فیلم های غیراخلاقی نقش داشته باشند. بدون شک، حتی ارائه تعریف درست از اعتیاد به محتوای غیراخلاقی یا تشخیص فردی که دارای این اعتیاد است به درستی امکان پذیر نیست. اگر نگران اعتیاد فرزندتان هستید، موضوع را با پزشک متخصص درمیان بگذارید.

 چرا لازم است والدین در مورد دیدن فیلم های مستهجن با نوجوانان صحبت کنند؟

مواجهه بیش از حد با این نوع موارد بدون درک عواقب منفی آن می تواند منجر به بروز مشکلاتی در دوره جوانی و بعد از آن شود. دیدگاه های تحریف شده در مورد رابطه جنسی و نزدیکی، تصویر منفی از بدن و افزایش خطر تن دادن به رفتار اجباری جنسی از جمله پیامدهای منفی مشاهده محتوای غیراخلاقی است.نوجوانان و جوانان که از کودکی در مورد روابط جنسی سالم آموزش ندیده اند، ممکن است محتوای غیراخلاقی را تنها منبع اطلاعاتی خود بدانند و به آن اعتماد کنند. به این ترتیب خطر رفتارها و نگرش های ناامن در مورد رابطه جنسی افزایش می یابد.

 چگونه می توانم فرزندم را برای شروع گفتگو در مورد رابطه جنسی و محتوای غیراخلاقی با دوستانش در مدرسه آماده کنم؟

به بیان ساده، شما اولین کسی باشید که در مورد این روابط صادقانه با او صحبت می کند، اگر کودک این اطلاعات را در محیط امن خانه در کنار دانش و ارزشهای مهم خانواده به دست آورد، والدین را منبع قابل باور و بی طرف این اطلاعات می داند و در مواجهه با رویدادهای این چنینی در بیرون از منزل توانمند می سازد.

در هنگام صحبت در مورد دیدن فیلم های مستهجن مراقب چه مواردی باید باشم؟ چه مواردی را باید یا نباید بگویم؟

در مورد روابط جنسی و محتوای غیراخلاقی با او صادق و مهربان باشید. وقتی می خواهد در این باره با شما صحبت کند، احساس شرمساری، گناه و تنبیه را از او دور کنید. در غیر اینصورت، او در آینده به شما احساس نزدیکی نمی کند. در عوض، از این فرصت ها برای آموزش روابط سالم، صمیمیت جنسی، رضایت کافی و عواقب رابطه جنسی ناسالم بهره بگیرید.

 چه زمانی باید در مورد رابطه جنسی فرزندانم صحبت کنم؟ آیا باید منتظر بمانم تا اول آنها از من سؤال کنند یا فرصتی برای طرح موضوع پیش آید؟

می توانیم با معرفی و صحبت کردن در مورد اعضای مختلف بدن از جمله اندام های تناسلی زن و مرد به آرامی آنها را با موضوع آشنا کنیم.حال تصور کنید که می خواهید در مورد محتوای غیراخلاقی که این روزها با وجود تلفن های هوشمند در دست فرزند شما است، با او صحبت کنید. چه بخواهیم و چه نخواهیم، کودکان خواه ناخواه با این کلمه مواجه می شوند یا می شنوند. اگر چه مشاهده تصاویر و فیلم های غیراخلاقی برای کودکان توصیه نمی شود اما اگر در معرض آن قرار بگیرند به راهنمایی بزرگ ترها نیاز دارند.

مسلما شما نمی خواهید اولین گفتگوی شما با فرزندان درباره مسائل جنسی، درباره فیلم های مستهجن و غیراخلاقی باشد. بنابراین تربیت جنسی را از همین الان آغاز کنید.

گفتگوی جنسی با کودکان کم سن و سال به معرفی اعضای بدن با نام درست آناتومیک آنها مربوط می شود. مطالعه کتاب در مورد بدن انسان به شما کمک می کند. او باید بداند که این قسمتهای بدن در همه انسانها مشترک است و هر کدام از قسمت های بدن نقش مخصوص به خود را دارند. ابتدا شاید کمی ناجور به نظر برسد، اما هر چه بیشتر با او گفتگو کنید، صحبت کردن آسان تر خواهد شد.

صحبت با بچه ها در مورد پورن

بسیاری از مشاوران خانواده درباره نگرانی والدین از جستجوی محتوای غیراخلاقی از جانب فرزندان خویش سخن می گویند. انجام اقدامات پیشگیرانه بهترین راهکاری است که می توان پیشنهاد کرد. فرزند شما باید اطلاعات بیشتر در مورد رابطه جنسی ترجیحاً از خود شما و نه از طریق دوستان، اینترنت و یا محتوای غیراخلاقی به دست آورد.

هنگامی که فرزندتان به سن یا سطح مناسبی از درک رسید، می توانید آموزش جنسی را برای او آغاز کنید:

• فیلم های غیراخلاقی واقعی نیستند بلکه گروهی از بازیگران حرفه ای مرد و زن مانند سایر فیلم ها از یک فیلمنامه نوشته شده پیروی و نقش شخصیت ها را بازی می کنند.

• این قبیل دیدن فیلم های مستهجن صرفا برای سرگرمی تهیه شده اند.

• این فیلم ها مستند نیستند بلکه با ویرایش زیاد برای تحریک هیجان ساخته شده اند.

• فیلمهای غیراخلاقی رابطه جنسی را به همان شکلی که هست نشان نمی دهند. بسیاری از جنبه های احساسی مانند خندیدن، صحبت کردن و احساس نزدیکی و صمیمت در آن حذف شده است. فیلمهای مستهجن عمدتا جسمی و رابطه جنسی بدون احساس هستند.

• دیدن فیلم های مستهجن مناسب نیست زیرا فیلمهای غیراخلاقی اغلب بدن های غیرمعمول و رفتارهای غیرعادی را نشان می دهند و بدن انسان طبیعی هرگز چنین عملکردی نخواهد داشت.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با کمک روانشناسان و مشاوران تربیت جنسی اطلاعات موثق و دقیقی به دست آورید.

مطالعه بیشتر: 

تاثیر پورنوگرافی بر عملکرد جنسی مردان

برخورد صحیح با خودارضايی كودكان چگونه است؟

کنجکاوی جنسی در کودکان آیا عادی و طبیعی است؟

عادت های بد در کودکان و روش های ترک آنها چگونه است؟

?پرسش و پاسخ های دیدن فیلم های مستهجن

چه زمانی باید در مورد فیلم های غیر اخلاقی با فرزندانم صحبت کنم؟ آیا زمان مناسبی برای این کار وجود دارد؟

بگذارید صادق باشیم، با ظهور اینترنت مطمئناً بسیاری از کودکان، خواه نا خواه با پورنوگرافی یا فیلم های مستهجن روبرو می شوند. همانطور که گفتیم میانگین سنی این اتفاق اکنون حدود 10 سال است.

آیا برای صحبت درباره فیلم ها و تصاویر مستهجن باید تا نوجوانی او صبر کنم؟

با توجه به مطالعات فعلی در مورد مواجهه با تصاویر مستهجن و به کار گیری اینترنت در میان نوجوانان، احتمالاً کمی دیر است که تا نوجوانی صبر کنیم بلکه بهتر است بین 8-10 سالگی از فرصت استفاده کرده و به آنها توضیح دهیم که برخی فیلم ها و تصاویر در رسانه مانند برهنگی و نزدیکی فقط برای بزرگسالان مناسب هستند.

چگونه می توانم تشخیص دهم که فرزند من به حدی از بلوغ رسیده است که بتواند بین رابطه جنسی صحیح زناشویی و غیر اخلاقی تمایز قائل شود؟

همانطوری که پی می برید آیا فرزندتان می تواند مفاهیمی چون بخشش و دزدی را بفهمد. از آنها بپرسید که درباره روابط غیر اخلاقی و رابطه زناشویی چه می دانند و با صبر و حوصله به حرفهای آنان گوش کنید، به آنها توضیح دهید که زیاده روی در روابط زناشویی که در رسانه های مستهجن به تصور کشیده می شود هرگز مانند روابط سالم در زندگی واقعی نیست.

آیا صحبت با کودکان یا نوجوانان درباره محتوای غیر اخلاقی رسانه ها باعث کنجکاوی بیشتر آنها نخواهد شد؟

اگر با او گفتگو کنید، خودتان برای او منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و بی طرفی خواهید بود که ارزش ها و نگرش های خود را در مورد جنبه های منفی قرار گرفتن در معرض محتوای غیر اخلاقی به او می آموزد. بالاخره توانمند سازی کودک با دانش صحیح، در صورت مواجهه با محتوای غیر اخلاقی در آینده، موجب آمادگی و ایمنی او خواهد بود.

منبع: thenewageparents