The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چرا بچم شبا نمیخوابه؟ علت شب بیداری نوزاد من چیست؟

اگر نوزادان به دنیا آمده و شب تا صبح او را در اتاق راه می برید، احتمالا فکر می کنید که دیگر خواب عمیق و راحت یک رویا است. بیداری شبانه نوزاد یکی از دردسرهای تعداد زیادی از والدین است. به همین سبب مادران و پدران مدام سوال می کنند که چرا بچم شبا نمیخوابه؟ علت شب بیداری نوزاد من چیست و چیکار کنم؟ ادامه این مطلب را بخوانید تا پنج دلیل رایج شب زنده داری نوزاد را بدانید و بیاموزید چه کارهایی برای حل این مشکل وجود دارد.

1. چرا بچم شبا نمیخوابه؟ فرزند شما نمی داند شب است یا روز

برخی از نوزادان با برنامه معکوس روز/شب شروع می کنند که اصطلاحا می گوییم شب و روزشان به هم خورده! در این شرایط نوزاد شما در طول روز خوب می خوابد، اما شب ها بیدار و مشغول است. گرچه چنین شرایطی خسته کننده و طاقت فرسا است، اما موقتی خواهد بود.

در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید برای کمک به نوزاد خود بیاموزید که روز برای بازی و شب برای استراحت است:

• آنها را در طول روز به صورت دوره ای بیدار نگه دارید. این به افزایش نیاز به خواب شبانه کمک می کند. برخی از متخصصان خواب توصیه می کنند به جای اینکه نوزاد را مدام بخوابانید، چند دقیقه پس از تغذیه با او بازی کنید.

• نوزاد خود را بیرون و زیر نور آفتاب ببرید (البته مطمئن شوید که به خوبی محافظت شده است). نور طبیعی به تنظیم مجدد ساعت بدن آنها کمک می کند. اگر نمی توانید بیرون بروید، گهواره یا اتاق خواب نوزاد را نزدیک پنجره ای قرار دهید که نور ثابت و روشن دارد.

• در صورت امکان در طول روز از فعالیتهای خواب آور خودداری کنید. با نیاز نوزاد به خوابیدن مبارزه نکنید.

• در شب چراغ ها را کم نور نگه دارید یا چراغهای نزدیک محل خواب نوزاد خاموش کنید. همینطور درمورد صدا و حرکت محرک های زیادی ایجاد نکنید. مثلا شب ها با نوزاد بازی نکنید.

• می توانید بالاتنه نوزاد خود را در شب قنداق کنید تا دست های او حرکت نکند و آرامش بیشتری داشته باشد. همچنین می توانید آنها را در یک تخت کوچک بخوابانید تا احساس راحتی و امنیت کنند.

2. چرا بچم شبا نمیخوابه؟ شاید فرزندتان گرسنه است

نوزاد تازه متولد شده در یک وعده غذایی آنقدر غذا نمی خورد. اگر خودتان به نوزاد شیر می دهید، شیر به سرعت هضم می شود. این بدان معناست که نوزاد می تواند زود به زود گرسنه شده، بیدار شود و شیر بخواهد.

گرسنگی یکی از مهمترین دلایلی است که نوزادان در طول شب بیدار می شوند. نوزادان برای رشد نیاز به خوردن دارند، بنابراین تلاش برای تغییر این نیاز یا حذف زودهنگام شیر شبانه کار صحیحی نیست.

تشنگی یکی دیگر از دلایلی است که نوزادان از خواب بیدار می شوند. نوشیدن شیر مادر یا شیر خشک علاوه بر گرسنگی، تشنگی نوزاد را نیز برطرف می کند.

3. چرا بچم شبا نمیخوابه؟ شاید درد دارد

بیشتر موارد رشدی همانند دندان در آوردن، رشد و تکامل روده ها و .... برای نوزاد درد آور و ناراحت کننده است. نوزاد شما شبها نمی خوابد و گریه می کند زیرا ممکن است:

• دندان در بیاورد

• سرماخوردگی یا آلرژی داشته باشید

• شکمش نفخ کرده باشد

یبوست داشته باشد

هر یک از این موارد باعث می شود نوزاد در طول شب بیدار شود. اگر فکر می کنید درد یا حساسیت می تواند علت اصلی شب بیداری دلبندتان باشد، با متخصص اطفال خود مشورت کنید. اگر فکر می کنید مشکل نفخ شکم است، برخی از داروهای طبیعی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند، مانند ماساژ شکم نوزاد برای از بین بردن گاز.

4. چرا بچم شبا نمیخوابه؟ کودک شما به شما نیاز دارد

برخی از نوزادان آنقدر عاشق والدین خود هستند که نمی توانند وقت خود را برای خواب تلف کنند. نوزاد شما می خواهد بداند شما چه کار می کنید. دلش بغل می خواهد!!! برخی از والدین دریافتند که خوابیدن در یک اتاق به نوزاد کمک می کند تا احساس نزدیکی کرده و بهتر خوابد.

5 چرا بچم شبا نمیخوابه؟ بیش از حد تحریک شده است

نوزادان حساس هستند. تحریک بیش از حد می تواند آنها را بی خواب کند. تحریک ممکن است به شکل خوردن بیش از حد شکلات توسط مادر یا بازی کردن زیاد در روز باشد.

اغلب مادران متوجه می شوند که یک روز شلوغ پر از سر و صدا و فعالیت بیش از حد باعث می شود که نوزاد نتواند شب بخوابد. حد آستانه تحمل دلبندتان را بشناسید و بیش از حد به او در طی روز محرک وارد نکنید تا بتواند شب ها راحت بخوابد.

آیا شب بیداری نوزاد طبیعی است؟

در بیشتر موارد، نوزاد تازه متولد شده در مراحل کوتاهی از ماه های اولیه زندگی شب ها بیدار است. وقتی خسته هستید ممکن است این شرایط به نظر غیرقابل تحمل برسد، اما اغلب فقط چند هفته طول می کشد. به احتمال زیاد بیشتر دلایلی که سبب شب بیداری نوزاد می شود موقتی هستند همانند کولیک و دندان در آوردن.

اگر دلبندتان مدام شب ها بیدار است، گریه می کند و فکر می کنید مشکلی همانند حساسیت دارد، با پزشک صحبت کنید تا نگرانی های شما را جدی بگیرد.

مطالعه بیشتر:

10 راهکار برای کمک به زود خوابیدن کودکان و نوزادان

بچم فقط با شیر می خوابه، خوابیدن نوزاد زیر سینه اشکالی دارد؟

نخوابیدن نوزاد از علت تا درمان و 5 دلیل نخوابیدن نوزاد در شب

الگوی خواب نوزاد پنج ماهه وعواملی که بر الگوی خواب نوزاد تاثیر می گذارند؟

?پرسش و پاسخ های چرا بچم شبا نمیخوابه؟

مهمترین دلیل شب بیداری نوزاد چیست؟

گرسنگی یکی از مهمترین دلایلی است که نوزادان در طول شب بیدار می شوند. نوزادان برای رشد نیاز به خوردن دارند، بنابراین تلاش برای تغییر این نیاز یا حذف زودهنگام شیر شبانه کار صحیحی نیست.

چرا بچم شبا نمیخوابه؟

نوزاد شما شبها نمی خوابد و گریه می کند زیرا ممکن است: • دندان دربیاورد • سرماخوردگی یا آلرژی داشته باشید • شکمش نفخ کرده باشد • یبوست داشته باشد

بچم نفخ داره نمی خوابه چیکار کنم؟

اگر فکر می کنید مشکل نفخ شکم است، برخی از داروهای طبیعی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند، مانند ماساژ شکم نوزاد برای از بین بردن گاز.

آیا شب بیداری نوزاد طبیعی است؟

در بیشتر موارد، نوزاد تازه متولد شده در مراحل کوتاهی از ماه های اولیه زندگی شب ها بیدار است. وقتی خسته هستید ممکن است این شرایط به نظر غیر قابل تحمل برسد، اما اغلب فقط چند هفته طول می کشد. به احتمال زیاد بیشتر دلایلی که سبب شب بیداری نوزاد می شود موقتی هستند همانند کولیک و دندان در آوردن.

منبع: HEALTHLINE