The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

با مشاهیر سقط جنین آشنا شوید!

سقط جنین بیش از آن که فکر کنید متداول است: یک پنجم بارداری ها با سقط جنین به پایان می رسند. مشاهیر نیز مانند افراد عادی با سقط جنین در دوران بارداری دست و پنجه نرم می کنند. در حالی که این رویداد موضوعی شخصی است، اما مشاهیری که نام شان در این نوشتار آمده است از تجربیات شان در مواجه با سقط جنین گفته اند تا به زنان و مردان عادی در مواجه با این رویداد کمک کنند.

 

بیانسه و جی زد

بیانسه و جی زد در ماه ژانویه سال 2012، تولد نخستین فرزندشان را جشن گرفتند اما دو روز پس از آن، آهنگ " شکوه " را منتشر کردند که شعرش را بیانسه پس از سقط جنین اش در سال 2010 نوشته بود. بیانسه گفت:" سقط جنین تجربه ای دردناک است و انسان را مستاصل و نا امید می کند. اشک هایم بی اختیار بود و انرژیم برای زندگی کردن را از دست داده بودم، اما زندگی ادامه داشت و با گذشت زمان به حالت عادی برگشتم. "

 

ماریا کری

کری، پس از ادواج کردن با نیک کنون، کمدین برجسته هالیوود و پشت سر گذاشتن تجربه دردناک سقط جنین به مجله Us Weekly گفت:" پس از اتفاق دردناک سقط جنین پزشک توصیه کرد تا با مصرف داروهای افزایش دهنده هورمون پروژسترون قدرت باروری و احتمال به پایان رساندن بی خطر بارداری را افزایش بدهم. " نیک کنون، همسر کری نیز گفت:" در طول دوران بارداری با هدف به حداقل رساندن احتمال سقط جنین طب سوزنی می کرد که نتیجه بخش بود." در ماه آوریل سال 2011 دختر و پسر دو قلوی آنها متولد شدند.

 

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن، هنرپیشه برجسته هالیوود و برنده جایزه اسکار، سال ها با ناباروری دست و پنجه نرم کرده و بارداری های ناموفقی داشته است. او پس از ازدواج با تام کروز دو بار به بارداری خارج از رحم مبتلا شد که نتیجه اش سقط جنین بود. سرانجام این هنرپیشه استرالیایی آمریکایی پس از ازدواج دوم اش در سال 2010 نخستین فرزندش را به دنیا آورد. او سقط جنین را جزو بدترین خاطرات زندگی اش می داند.

 

سلین دیون

سلین دیون، خواننده آهنگ فیلم تایتانیک و همسرش شش سال با ناباروری مبارزه کردند و سرانجام نخستین پسرشان با استفاده از لقاح آزمایشگاهی (IVF) متولد شد. سلین دیون پس از تولد اولین فرزندش، شش بار دیگر لقاح آزمایشگاهی انجام داد و یک بار جنین اش سقط شد تا سرانجام در ماه اکتبر سال 2010 میلادی پسرهای دو قلویش به دنیا آمدند.

 

کورتنی کاکس

کورنتی کاکس هنرپیشه سینما و تلویزیون آمریکا پس از انجام دادن بیش از 10 لقاح آزمایشگاهی و پشت سر گذاشتن تجربه تلخ سه سقط جنین بالاخره در ماه زوئن سال 2004 دخترش را به دنیا آورد. او به روزنامه نیویورک پست گفت:" به راحتی باردار می شدم اما توان نگهداری جنین را نداشتم و به سرعت سقط می شد. بنابراین تصمیم گرفتم از روش لقاح آزمایشگاهی استفاده کنم. سرانجام " کوکو " دخترم به دنیا آمد و خاطرات دردناک سقط های جنین از بین رفت. "

منبع: parenting