The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه می توان با آلت تناسلی بزرگ رابطه جنسی خوبی داشت؟

حتی اگر در واقعیت اندازه آلت تناسلی تعیین کننده میزان خوب بودن رابطه جنسی نباشد، اما مردم همچنان این افسانه را باور دارند که وقتی صحبت از آلت تناسلی مردانه می شود، انواع بزرگتر بهتر هستند. اما آیا واقعا آلت تناسلی بزرگ لذت بیشتری ایجاد می کند؟ بسته به میزان بزرگ بودن آلت تناسلی، داشتن رابطه جنسی با آلت تناسلی بزرگتر از حد متوسط می تواند چالش هایی را به همراه داشته باشد. در حقیقت رابطه جنسی عالی و موفق فقط در مورد دخول نیست و حتی اگر می خواهید دخول را تجربه کنید، راه هایی وجود دارد که می توانید آن را آسان تر کنید.

اندازه نرمال آلت تناسلی چقدر باید باشد؟

بر اساس جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط منابع معتبر در مورد اندازه آلت تناسلی مردانه، طول آلت تناسلی به طور متوسط 9.16 سانتی متر در حالت عادی و شل و 13.12 سانتی متر در حالت نعوظ است.

آلت تناسلی بزرگ به چه معنا است؟

از نظر قطر، میانگین محیطی 9.31 سانتی متر در حالی که آلت تناسلی عادی و شل است، طبیعی در نظر گرفته شده و برای حالت تعوظ آلت تناسلی نیز قطر برابر با 11.66 سانتی متر تعریف شده است. برای اطلاق واژه آلت تناسلی بزرگتر از حد متوسط، باید اندازه آلت شما به میزان قابل ملاحظه ای بیشتر از اعداد ذکر شده باشد.

چگونه با آلت تناسلی بزرگ رابطه جنسی خوبی داشته باشیم؟

تصور وارد کردن چیزی واقعاً بزرگ در واژن ممکن است کمی ترسناک باشد، اما غیر ممکن نیست. نکته اصلی این است که راه هایی را بیابید که به کمک آن ها هم شما و هم همسرتان، نسبت به رابطه احساس خوبی داشته باشید. اگر شما یا همسرتان از آلت تناسلی بزرگی برخوردار هستید، از آن ها کمک بگیرید. ما نیز به شما کمک می کنیم.

پوزیشن Tight missionary

در این موقعیت جنسی، خانم می تواند با نگه داشتن پاهای خود در کنار هم، میزان وود آلت تناسلی مردانه را تعیین کند. در این شکل از رابطه، آقا بالا و خانم در زیر قرار می گیرد.

برای انجام این کار، حالت معمولی رابطه یعنی آقا بالا و خانم زیر را در نظر بگیرید، با این تفاوت که خانم باید پاهای خود را در داخل پاهای شریک زندگی خود نگه دارد. این پوزیشن، با ایجاد یک فشار متراکم باعث می شود تا آقا احساس کنید که دخول به صورت کامل در حال انجام است، در حالی که خانم میزان ورود آلت را کنترل می کند.

برای لغزنده و مرطوب نگه داشتن واژن، کافی است شما یا همسرتان دست خود را پایین بیاورید و با استفاده از دست یا یک ویبراتور کوچک با کلیتوریس بازی کنید.

پوزیشن Spooning

پوزیشن اسپونینگ (Spooning) یا قاشقی، موقعیتی صمیمی و عاشقانه است و مهم تر از همه، اجازه دخول عمیق را نمی دهد. این موقعیت ایده آل برای بوسیدن پر حرارت گردن است و دست ها را برای لذت بردن از نقاط مختلف بدن یکدیگر آزاد می گذارد. برای انجام این کار، هر دو طرف به پهلو دراز کشیده و در حالی که هر دو در جهت یکسانی قرار دارند، شریک خود را از پشت بغل می کنند.

پوزیشن Side-by-side

پوزیشن جنسی پهلو به پهلو، درست مانند پوزیشن اسپونینگ است، با این تفاوت که در مقابل هم هستید. این موقعیت به خودی خود میزان ورود آلت تناسلی به واژن را محدود می کند، و اگر این نیز کافی نباشد، خانم می تواند پاهای خود را برای دخول کم عمق تر، به صورت مستقیم و راست نگه دارد.

این موقعیت از نظر صمیمیت بسیار مناسب بوده و برای افرادی که عاشق بوسه هستند، عالی است. شاید بتوان گفت کسی وجود ندارد که از این موقعیت خوشش نیاید!

پوزیشن Vulva on top

بله، این مورد معمولاً برای رابطه جنسی با آلت تناسلی کوچکتر از حد متوسط توصیه می شود. ایده سوار شدن خانم بر روی مردی با آلت تناسلی بزرگ، ممکن است عجیب به نظر برسد، اما یک ثانیه صبر کرده و به حرف ما گوش دهید! دلیل توصیه به انجام این موقعیت این است که به خانم اجازه می دهد تا میزان ورود آلت تناسلی به عمق واژن را کنترل کند، البته که این کار به مقداری دقت نیاز دارد. برای عملی کردن این موقعیت فقط باید شریک خود را که در حالی که به پشت صاف خوابیده و دست ها یا پاهای شما را برای کنترل اوضاع بیشتر در دست گرفته، در آغوش بگیرید.

پوزیشن Standing doggy

پوزیشن سگی با آلت تناسلی بزرگ می تواند تجربه یک رابطه خشن و گرم را به ارمغان بیاورد. از طرف دیگر این موقعیت جنسی، دخول عمیق را کمی سخت تر می کند. برای انجام این کار، خانم باید به طرف دیوار بایستد و در همین حالی که شریک زندگی او از پشت دخول را آغاز کند. ممکن است برای تسهیل دخول، لازم باشد تا کمی به حالت چمباتمه زدن قرار گرفته و انگشتان پا را حرکت دهید تا زاویه درست تنظیم شود و دخول را ممکن کند.

آیا رابطه جنسی مقعدی با آلت تناسلی بزرگ خطرناک است؟

مقعد به صورت کلی دارای اسفنکترهای بسیار محکم است و بنابراین تجربه رابطه مقعدی با آلت تناسلی بزرگتر از حد متوسط، می تواند واقعا دردناک و حتی خطرناک باشد! در صورت احتیاط نکردن، ممکن است مشکلاتی همچون پارگی پوست و اسفنکترهای مقعد و همچنین درد زیاد و گریه کردن، در انتظار باشد.

چگونه با آلت تناسلی بزرگ رابطه مقعدی داشته باشیم؟

 اگر به انجام رابطه مقعدی علاقه زیادی دارید، برخی از موقعیت های جنسی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را امتحان کنید. فقط به یاد داشته باشید که بسیار ملایم و آهسته پیش بروید و از مقدار زیادی روغن یا لوبریکانت استفاده کنید. اگر در رابطه مقعدی ناشی و تازه کار هستید، کمک گرفتن از انگشتان دست و یا اسباب بازی های جنسی برای کشش مقعد، ایده خوبی است.

پوزیشن Missionary

این موقعیت جنسی که در آن مرد بالا و خانم در زیر قرار دارد، ممکن است اجازه دخول عمیق را بدهد، اما از آنجا که آلت تناسلی مردانه فضای بیشتری در راه دارد تا به مقعد برسد، در نهایت نتیجه این امر، دخول سطحی تر خواهد شد.

برای انجام این کار، خانم باید به پشت دراز بکشد و آقا در بالا قرار گرفته و از بین پاهای کمی باز شده شریک زندگی خود دخول را انجام دهد. دست کشیدن به نقاط حساس بدن و تحریک کلیتوریس را فراموش نکنید تا خانم تحریک شده و درد کمتری را حس کند.

پوزیشن Sleeping dog

در این موقعیت، خانم به جای اینکه در حالت چهار دست و پا قرار بگیرد، باید بر روی شکم دراز کشیده و پاهایش را صاف و کنار هم قرار دهد. آقا نیز در بالا خوابیده و از پشت دخول را شروع کند. پاهای بسته و زاویه بدن، کمک می کنند تا میزان نفوذ آلت تناسلی مردانه، محدود شود، بدون اینکه لذت جنسی کاهش پیدا کند.

پوزیشن Easy rider

این در اصل نسخه مقعدی پوزیشن واژن در موقعیت بالا (خانم بالا و آقا در زیر)، است. این موقعیت به این دلیل کار می کند که خانم به دلیل قرار گرفتن در بالا، می تواند میزان نفوذ و عمق دخول را با استفاده از دست ها و زانوهای خود کنترل کند.

پوزیشن Reverse easy rider

این موقعیت، مختص افرادی است که عاشق رابطه مقعدی هستند. درست مانند موقعیت بالایی، آقا به پشت دراز کشیده و خانم نیز به صورت برعکس و در حالی که پشتش به صورت مرد است، بر روی او قرار می گیرد.

اگر شما خانم هستید، در این پوزیشن باید از همسر خود بخواهید زانوها را خم کند تا بتوانید موقعیت آلت تناسلی و میزان نفوذ آن به واژن را کنترل کنید.

پوزیشن Butt-to-butt

انجام این پوزیشن جنسی به مهارت زیادی نیاز دارد.، زیرا آلت تناسلی را در زاویه رو به پایین قرار می دهد که ممکن است رابطه جنسی و دخول را کمی مشکل کند، به همین دلیل است که برای رابطه مقعدی با آلت تنایلی بزرگ انتخاب خوبی است.

برای انجام این کار، خانم باید در حالی که صورت او رو به پایین و پاهایش از هم باز شده است، دراز بکشد. سپس مرد نیز در بالا و به صورت برعکس رو به پای شریک زندگی خود قرار بگیرد. این امر باعث می شود تا آلت تناسلی مردانه در قسمت بالای بدن برای ورود به مقعد استراحت کند. برای رابطه نیز هر دو طرف باید به جلو و عقب به یکدیگر فشار وارد کنند.

اگر رابطه جنسی دهانی دارید و یا نقاط حساس را تحریک می کنید

رابطه جنسی دهانی و سرگرمی های شگفت انگیز می توانند شانس شما را برای تجربه ارگاسم بالا برده و به اندام تناسلی دردناک نیز یک استراحت بسیار ضروری و بسیار لذت بخش هدیه دهند. بدن به جز ناحیه تناسلی و مقعدی، مملو از نقاط حساسی است که با تجریک آن ها می توان لذت جنسی را تجربه کرد. دراز بکشید و لذت ببرید

به همین سادگی و در عین حال بسیار متنوع!

برای انجام این کار، یکی از طرفین باید بر روی تخت دراز کشیده و در همین حال شریک زندگی او تمام کارها را انجام دهد. منظور ما از کارها، بوسیدن و نوازش نواحی حساس بدن، رابطه دهانی، تحریک اندام تناسلی با دست و زبان یا اسباب بازی های جنسی است. با پیشرفت رابطه، شما می توانید جای خود را با شریکتان عوض کرده و او را در این لذت سهیم کنید.

یکی از مشکلات خانم ها در رابطه دهانی، رفلکس گاگ یا حلقی است که سبب عق زدن و به هم خوردن حال آن ها می شود. اگر شما هم جزو این دسته هستید، با حلقه کردن دستان خود به دور تنه آلت تناسلی (شفت) و صرفا بردن نوک آن به دهان خود، از بروز این اتفاق جلوگیری کنید.

بنشینید

همانطور که از نامش مشخص است، برای انجام این کار، فرد گیرنده خوش شانس باید در لبه تخت یا صندلی بنشیند و پاهای خود را باز کند. در همین حال، فرد مقابل باید بین پاها زانو زده و با دهان، دست ها، اسباب بازی های جنسی و یا همه موارد فوق برای تحریک و به ارگاسم رساندن شریک خود استفاده کند. با خم شدن به عقب در حالی که شریک انجام دهنده دستان خود را زیر باسن شما قرار می دهد تا به هم نزدیک تر شوید، می توانید این حالت را صمیمانه تر کنید.

پوزیشن Slide ’n slide

این موقعیت جنسی باعث می شود تا احساس دخول را بدون نیاز به وارد کردن آلت تناسلی تجربه کنید. برای انجام این کار، خانم باید در حالتی که صورت او رو به پایین است بر روی شکم دراز کشیده و آقا آلت تناسلی خود را بین دو کفل (باسن) خانم به بالا و پایین بکشد. همچنین با قرار دادن ویبراتور در زیر آلت تناسلی خانم می توان به تجربه ارگاسم در ایشان نیز کمگ کرد.

پوزیشن Doggy

این یک موقعیت جنسی همه کاره و بسیار محبوب است. برای انجام آن کافی است تا خانم به صورت چهار دست و پا قرار گرفته و آقا در پشت سرش زانو بزند یا حتی زیر آن بخوابد تا به همه شگفت انگیزترین قسمت های بدن و نواحی تناسلی شریک خود دسترسی پیدا کند.

با قرار گرفتن خانم در موقعیت چهار دست و پا، شریک جنسی او می تواند از رابزه واژینال یا مقعدی لذت ببرد، رابطه دهانی واژینال را انجام دهد و یا حتی از ویبراتور استفاده کند. دخول واژینال یا مقعدی با انگشتان و اسباب بازی ها نیز در این حالت امکان پذیر بوده و تا زمانی که خانم رضایت داشته باشد، طبیعی در نظر گرفته می شود.

پوزیشن In your face

پوزیشن چهره به چهره، کمی پیچیدگی داشته و برای همه مناسب نیست. برای انجام این کار، یک نفر باید روی تخت نشسته و سرش را روی بالش قرار دهد و از سمت دیگر، طرف مقابل بر روی صورت او قرار بگیرد. فرد غالب می تواند برای رابطه دهانی به عقب یا جلو خم شود. اگر در این پوزیشن مردی با آلت تناسلی بزرگ در بالا قرار بگیرد، این موقعیت ممکن است منجر به رابطه دهانی بسیار عمیق شود.  اگر این شرایط آزاردهنده است، کشیدن آلت تناسلی مردانه به لب و زبان مرطوب شریک زندگی نیز می تواند به همان اندازه داغ و لذت بخش باشد.

اگر دارای آلت تناسلی بزرگی هستید، این نکات را باید در نظر داشته باشید:

وقتی از آلت تناسلی بزرگ تر از حد متوسط برخوردار هستید، نمی توانید به طور ناخواسته آن را دور بیندازید. به همین دلیل کسب آمادگی و یادگیری کار با آنچه که از آن برخوردار هستید، بسیار مهم است. در اینجا نکاتی وجود دارد که می توانید به کمک آن ها رابطه جنسی با آلت تناسلی بزرگترر را برای خود و همسرتان بهتر کنید.

• مطمئن شوید که از کاندوم با اندازه مناسب استفاده می کنید. فشرده شدن آلت تناسلی در کاندوم خیلی کوچک مانند این است که سعی کنید با سایز 42 یک شلوار جین تنگ سایز 38 ا بپوشید! پس کاندوم هایی را انتخاب کنید که برای اندازه های بزرگتر ساخته شده اند و برای شما مناسب هستند.

• همیشه لوبریکانت در دسترس داشته باشید. لوبریکانت یا لغزنده کننده ها بهترین دوست آلت تناسلی بزرگ هستند. روان کننده های مبتنی بر آب، انتخاب بهتری به شمار می آیند، زیرا برای استفاده همراه با کاندوم و اسباب بازی مناسب هستند. شما می توانید از مقدار زیادی لوبریکانت، برای کاهش اصطکاک و راحت تر شدن دخول استفاده کنید.

• از حلقه های آلت تناسلی استفاده کنید. حلقه های مخصوص آلت تناسلی می توانند احساسات جدیدی را برای هر دو طرف (خانم و آقا) ایجاد. این حلقه ها به طور خاص برای جلوگیری از دخول عمیق و کمک به کنترل عمق نفوذ طراحی شده اند.

اگر یک خانم هستید، در ادامه به مواردی اشاره شده که عمل کردن به آن ها می تواند شما را از ناراحتی در امان نگه دارد تا بتوانید بهترین رابطه جنسی را با شریک جنسی خود که دارای آلت تناسلی بزرگ است، تجربه کنید.

لوبریکانت، لوبریکانت و باز هم لوبریکانت! ما قاطعانه معتقدیم که افراد فعال از نظر جنسی همیشه باید روان کننده داشته باشند و شما نیز یکی از همین افراد هستید. لوبریکانت با کاهش میزان اصطکاک، رابطه جنسی را آسان تر و ایمن تر کرده و به علاوه می تواند از پارگی پوست که خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی (STDs )را افزایش می دهد، جلوگیری کند. در واقع لوبریکانت ها فقط برای افزایش لذت طراحی نشده اند، بلکه برای ایمنی و سلامتی شما نیز مفید هستند.

• به موقعیت هایی که دخول و میزان نفوذ آلت تناسلی را کنترل می کند، (حداقل در ابتدا) پایبند باشید. تا زمانی که شما و همسرتان ریتم خود را پیدا نکرده اید و مهارت لازم را نیاموخته اید، موقعیت های گفته شده از جمله ورودی جلو/عقب را انتخاب کنید که در طی آن ها کنترل میزان ورود آلت تناسلی به واژن در اختیار شما خواهد بود.

• بر روی تقویت کف لگن را کار کنید. اگر خانم هستید، تقویت عضلات کف لگن ممکن است تجمل آلت تناسلی با ابعاد بزرگ را راحت تر کند. تمرینات کف لگن مانند کگل شروع خوبی برای این کار هستند.

نتیجه نهایی

به معنای واقعی کلمه، داشتن آلت تناسلی بزرگتر از حد متوسط کمی سخت است. اما شما می توانید با انجام دادن موقعیت هایی که میزان نفوذ آلت تناسلی را کنترل کرده و در عین حال شگفت انگیز هستند رابطه خوبی را تجربه کنید. مقدار زیادی لوبریکانت را امتحان کنید و از آن لذت ببرید!

مطالعه بیشتر:

علت کوچک شدن آلت تناسلی چیست؟

درد دستگاه تناسلی مردان چه دلیل و درمانی دارد؟

اندازه آلت تناسلی در پسران و متوسط طول آلت تناسلی براساس سن

سلامت آلت مردانه و چه چیزی بر سلامت آلت مردان تاثیر می گذارد؟

?پرسش و پاسخ های آلت تناسلی بزرگ

اندازه نرمال آلت تناسلی چقدر باید باشد؟

بر اساس جدیدترین گزارشات منتشر شده توسط منابع معتبر در مورد اندازه آلت تناسلی مردانه، طول آلت تناسلی به طور متوسط 9.16 سانتی متر در حالت عادی و شل و 13.12 سانتی متر در حالت نعوظ است.

آلت تناسلی بزرگ به چه معنا است؟

از نظر قطر، میانگین محیطی 9.31 سانتی متر در حالی که آلت تناسلی عادی و شل است، طبیعی در نظر گرفته شده و برای حالت تعوظ آلت تناسلی نیز قطر برابر با 11.66 سانتی متر تعریف شده است. برای اطلاق واژه آلت تناسلی بزرگتر از حد متوسط، باید اندازه آلت شما به میزان قابل ملاحظه ای بیشتر از اعداد ذکر شده باشد.

چگونه با آلت تناسلی بزرگ رابطه جنسی خوبی داشته باشیم؟

پوزیشن جنسی پهلو به پهلو، درست مانند پوزیشن اسپونینگ است، با این تفاوت که در مقابل هم هستید. این موقعیت به خودی خود میزان ورود آلت تناسلی به واژن را محدود می کند، و اگر این نیز کافی نباشد، خانم می تواند پاهای خود را برای دخول کم عمق تر، به صورت مستقیم و راست نگه دارد.

آیا رابطه جنسی مقعدی با آلت تناسلی بزرگ خطرناک است؟

مقعد به صورت کلی دارای اسفنکترهای بسیار محکم است و بنابراین تجربه رابطه مقعدی با آلت تناسلی بزرگتر از حد متوسط، می تواند واقعا دردناک و حتی خطرناک باشد! در صورت احتیاط نکردن، ممکن است مشکلاتی همچون پارگی پوست و اسفنکترهای مقعد و همچنین درد زیاد و گریه کردن، در انتظار باشد.

منبع: healthline