The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چیکار کنم بچم پسر بشه ،چگونه صد در صد پسردار شویم؟

اگر به هر دلیلی به جنسیت خاصی علاقه دارید، یا مثلاً یک فرزند دختر داشته و می خواهید بعدی پسر باشد و می پرسید که چیکار کنم بچم پسر بشه؟ اگر تصمیم دارید که فقط یک فرزند داشته باشید و نمی خواهید که بارها شانس خود را برای داشتن یکی از جنسیت ها که مورد علاقه تان است امتحان کنید، به شما مژده می دهیم که روش هایی وجود دارد که برای داشتن جنسیت مورد نظر به شما کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل از این که چگونه صد در صد پسردار شویم، با ما همراه باشید.

روش صد درصد تضمینی برای پسر دار شدن

برای درک بهتر این مطلب و پاسخ به این سوال که چیکار کنم بچم پسر بشه؟ در ابتدا باید برخی از مفاهیم مربوط به سلول های جنسی را برای شما توضیح دهیم.

تمایی سلول های بدن انسان حاوی 46 کروموزوم (ماده ی ژنتیکی) می باشند. این 46 کروموزوم شامل 44 کروموزوم آتوزوم و 2 کروموزوم جنسی هستند. آتوزوم ها کروموزوم هایی هستند که تمامی صفات انسان از جمله رنگ پوست، شکل ظاهری و ... را تعیین می کنند. کروموزوم های جنسی همانطور که از نام آنها پیداست جنسیت انسان یعنی دختر و یا پسر بودن جنین را تعیین می کنند. در انسان ها دو کروموزوم جنسی وجود دارد، X و Y . کروموزوم Y عامل پسر شدن انسان ها می باشد. به این ترتیب اگر جفت کروموزوم های جنسی در سلول های بدن یک فرد به صورت XX باشد آن فرد مونث و اگر به صورت XY باشد آن فرد مذکر خواهد بود.

در طی روند تولید اسپرم و تخمک درون دستگاه تولیدمثل، این دو کروموزوم از هم جدا می شوند. به این ترتیب تمامی سلول های جنسی یا همان تخمک های بانوان دارای کروموزوم X هستند. در آقایان به علت داشتن دو نوع کروموزوم جنسی 50 درصد از کل اسپرم های (سلول های جنسی) نهایی دارای کروموزوم X و 50 درصد دیگر دارای کروموزوم Y (عامل پسر شدن) هستند.

در طی فرآیند لقاح، اسپرم و تخمک با هم ترکیب می شوند. اگر اسپرمی که دارای کروموزوم X است با تخمک (که همه X هستند) ترکیب شود، سلول تخم حاصله به صورت XX خواهد بود یعنی جنین دختر است. اگر اسپرمی که دارای کروموزوم Y است با تخمک ترکیب شود، سلول تخم حاصله به صورت XY بوده یعنی جنین پسر است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ حال اگر می خواهید که پسر داشته باشید باید اسپرم های Y را برای لقاح تشویق کنید.

روش های تعیین جنسیت جنین متنوع هستند، برخی از آن ها بر پایه ی تغذیه بوده و برخی دیگر مربوط به زمان نزدیکی هستند. قطعی ترین آن ها تعیین جنسیت با کمک روش های درمان ناباروری است.

چیکار کنم بچم صددرصد پسر بشه؟ تعیین جنسیت جنین با کمک روش های درمان ناباروری

به احتمال زیاد اسم روش هایی مانند و PGD وIVF برای شما آشنا است و می دانید که از جمله ی روش های درمان کردن مشکلات ناباروری می باشند. در این روش و امثال آن تخمک بالغ از بدن مادر گرفته می شود و در محیط آزمایشگاه با نمونه ی اسپرمی که از پدر گرفته شده لقاح پیدا می کند. جنین حاصله هر چه که هست، چه دختر و چه پسر تا مرحله ی 8 سلولی در دستگاه مخصوصی در آزمایشگاه مانده و سپس تحت یک عمل انتقالی کوچک به رحم مادر منتقل می شود. احتمال ماندن تخمک لقاح یافته و تبدیل شدن آن به جنین 100 درصد نیست و ممکن است که سلول تخم نتواند لانه گزینی کند و دفع شود. اما در صورت موفقیت آمیز بودن تمام مراحل و ادامه یافتن روند بارداری، مانند بارداری معمولی می توان از جنسیت جنین با کمک سونوگرافی و ... مطلع شد.درصورت درخواست والدین و پذیرش این درخواست توسط مرکز درمانی مربوطه، این امکان وجود دارد که پس از گرفتن نمونه ی اسپرم از پدر، با کمک روش های آزمایشگاهی اسپرم های X را از اسپرم های Y جدا کرد. به این ترتیب اگر والدین دختر بخواهند اسپرم های X را لقاح می دهند و اگر پسر بخواهند از اسپرم های Y برای لقاح استفاده می کنند. با استفاده از روش PGD (preimplantation genetic diagnosis) می توان جنسیت تخمک های حاصله را بررسی نمود و جنسیت مطابق با درخواست والدین را به رحم مادر منتقل کرد. 

چیکار کنم بچم دوقلو پسر بشه

اگر می خواهید که دوقلوی پسر داشته باشید، بهترین راهکار کمک گرفتن از روش های کمک باروری است که هم دو جنین را در رحم شما قرار دهند و هم جنسیت آنها مورد علاقه شما باشد.

لازم به ذکر است که انجام این روش معایبی نیز دارد، از جمله هزینه ی انجام آن، قطعی نبودن موفقیت این روش و امکان دفع سلول تخم و از همه مهم تر این که در طی انجام این روند های آزمایشگاهی ممکن است که برخی از ژن ها آسیب ببینند. از آنجاییکه هیچ آسیب ژنتیکی به مجموعه ی ژنوم انسان قابل اغماض نیست و قطعا پیامدهایی را در پی خواهد داشت. به دلیل وجود این خطرات، پیش از تکامل جنین با استفاده از روش ی ویژه ای به نام بررسی کاریوتایپ، تمامی کروموزوم های جنین را بررسی می کنند و اگر این مجموعه ی ژنتیکی آسیبی دیده باشد باید جنین سقط شود.

بعلاوه داروهایی که برای بالغ کردن تخمک ها در تخمدان های بانوان استفاده می شوند عوارض خاص خود را برای بانوان به دنبال خواهند داشت. بعلاوه از آنجا که برای افزایش احتمال موفقیت، حداقل 4 جنین در رحم مادر قرار داده می شود در این روش احتمال بارداری چند قلو نیز وجود دارد.با توجه به وجود خطاهای آزمایشگاهی و فردی، احتمال دریافت نتیجه ی مطلوب از این روش ها 70 تا 80 درصد است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ زمان نزدیکی را تنظیم کنید

 شما می توانید از این ویژگی برای تعیین جنسیت فرزندتان استفاده کنید. به این ترتیب که زمان تخمک گذاری خود را در سیکل های ماهانه پیدا کنید، باتوجه به این که طول عمر تخمک 24 ساعت است و در 12 ساعت اول بیشترین توان باروری را دارد، هرقدر که زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های Y که جلوتر هستند با تخمک بیشتر است و جنین حاصله پسر خواهد شد. اما هر قدر که زمان نزدیکی شما از زمان تخمک گذاری فاصله ی بیشتری داشته باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های X و دختر دار شدنتان بیشتر خواهد بود.

بنابراین اگر پسر می خواهید در روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ مقاومت اسپرم

ساختار و فیزیولوژی اسپرم های X به گونه ای است که در محیط نامناسب مقاومت بیشتری نسبت به اسپرم های Y دارد. می توان این گونه نتیجه گرفت که اسپرم های Y زودتر ازبین می روند. از جمله عوامل تعیین کننده ی عمر اسپرم در دستگاه تناسلی بانوان (PH) اسیدیته ی واژن است. محیط واژن در حالت طبیعی اسیدی است، این ویژگی مانع از رشد میکروارگانیسم ها درون آن می شود. اما این محیط اسیدی برای اسپرم ها کشنده است. از آنجا که مقاومت اسپرم های Y کمتر است، در محیط اسیدی واژن زودتر از اسپرم های X کشته می شوند.

بنابراین اگر قصد پسر دار شدن دارید و می پرسید که چیکار کنم که بچم پسر بشه، باید مانع از مرگ اسپرم های Y شوید. این عمل را به دو روش می توان انجام داد:

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ دوش واژینال بگیرید

برای پسر دار شدن قبل از نزدیکی دوش واژینال بگیرید. این کار سبب کاهش اسیدیته ی واژن شده و طول عمر اسپرم های Y را بیشتر خواهد کرد. بعلاوه در روزهای حوالی زمان نزدیکی (که باید نزدیک به زمان تخمک گذاری باشد) از پماد ها و شست و شو دهنده های واژینال اسیدی استفاده نکنید.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ رژیم غذایی

بیشتر مواردی که در رژیم های غذایی دختر و پسر دار شدن بیان می شود مربوط به تنظیم اسیدیته ی واژن است. آنچه که باید در رژیم دختر دار شدن و پسر دار شدن بخورید، در قسمت غذاها و مکمل ها بیان شده است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ ارگاسم

بانوانی که پسر می خواهند در طی نزدیکی باید به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند. انقباضات دیواره های واژن و عضلات کف لگن و نیز ترشحات قلیایی آزاد شده در محیط واژن به اسپرم های Y کمک می کند تا مدت بیشتری زنده بمانند و راحت تر و سریع تر خود را به تخمک رسانده و با آن لقاح پیدا کنند. درصورتی که دختر می خواهید بدانید که بانوان نباید در طی نزدیکی به ارگاسم برسند.

رژیم غذایی پسر دار شدن

غذا ها و مکمل ها: تمامی آنچه در مبحث رژیم های غذایی دختر دار شدن و پسر دار شدن مطرح می شود بر سه پایه استوار است:

1- میزان کالری دریافتی

2- تاثیر غذا ها بر PH بدن خصوصاً اسیدیته ی واژن

3- افزایش و یا کاهش دریافت برخی از مواد معدنی موثر در تعیین جنسیت

4- براساس تئوری میزان کالری دریافتی، گفته می شود مادرانی که در رژیم غذایی خود میزان بیشتری کالری مصرف می کنند احتمال پسر دار شدنشان بیشتر است.

5- براساس تئوری میزان PH واژن، مصرف غذاهایی مانند سبزیجات PH بدن را افزایش داده و اسیدیته ی واژن را کاهش می دهند بنابراین احتمال پسر دار شدن را بیشتر خواهند کرد.

6- تئوری مصرف مواد معدنی می گوید که دریافت چهار ماده ی معدنی سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم از طریق رژیم غذایی و مکمل ها بر تعیین جنسیت جنین موثر است. به این ترتیب که اگر پسر می خواهید باید سدیم و پتاسیم بیشتر و کلسیم و منیزیم کمتری مصرف کنید.

7- مواد غذایی سرشاز از پتاسیم: سیب زمینی، برگ چغندر، آلو، موز و ...

8- در انتها باید گفت که هیچ یک از روش های تعیین جنسیت صد در صدی نیستند و فقط با احتمال بالایی برای دستیابی به جنسیت مورد نظر کمکتان خواهند کرد. به یاد داشته باشید که برای رسیدن به هدفتان باید تمامی روش های خانگی که در بالا ذکر شد را همزمان با هم انجام دهید. انجام هر یک از این روش ها به تنهایی شانس دستیابی به نتیجه ی مطلوب را کاهش می دهد.

9- در نظر داشته باشید که افراط در این رژیم ها و رعایت طولانی مدت آنها ممکن است که سبب کاهش بیش از اندازه ی برخی از مواد معدنی مهم در بدن و نیز افزایش آسیب رسانِ برخی دیگر شود که بدون شک برای مدت طولانی عوارض جانبی فراوانی به دنبال خواهد داشت. برای مثال اگر به مدت بسیاری طولانی برای پسر دار شدن رژیم بگیرید، عوارض کاهش شدید کلسیم و افزایش شدید سدیم، بدن شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

10- اگر می پرسید چیکار کنم بچم پسر بشه و می خواهید از رژیم پسردار شدن استفاده کنید، قبل از شروع رژیم بهتر است یک آزمایش چکاب کامل انجام دهید و سطوح این مواد را در خون خود بررسی کنید. اگر در همین ابتدای کار فقر یک ماده ی معدنی در بدن شما وجود داشته باشد، محدود کردن آن برای مدت زمان سه ماه، اثرات جبران ناپذیری در پی دارد. به این ترتیب پس از انجام بررسی های کامل تحت نظر پزشک متخصص تغذیه رژیم غذایی خود را آغاز کنید.

بیشتر بدانید:

1- پسر دار شدن و تغذیه مادر

2- روش تضمینی برای پسر دار شدن آیا وجود دارد؟

3- علائم حاملگی پسر،تمام باورهای رایج مربوط به علائم حاملگی پسر

4- رژیم غذایی برای پسر دار شدن، آیا رژیم غذایی خاصی وجود دارد؟

?پرسش و پاسخ های چگونه پسردار شویم؟

برای پسر شدن جنین چه زمانی باید نزدیکی کنیم؟

باتوجه به این که طول عمر تخمک 24 ساعت است و در 12 ساعت اول بیشترین توان باروری را دارد، هرقدر که زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های Y که جلوتر هستند با تخمک بیشتر است و جنین حاصله پسر خواهد شد.

آیا گرفتن دوش واژینال تاثیری در پسر شدن جنین دارد؟

برای پسر دار شدن قبل از نزدیکی دوش واژینال بگیرید. این کار سبب کاهش اسیدیته ی واژن شده و طول عمر اسپرم های Y را بیشتر خواهد کرد. بعلاوه در روزهای حوالی زمان نزدیکی (که باید نزدیک به زمان تخمک گذاری باشد) از پماد ها و شست و شو دهنده های واژینال اسیدی استفاده نکنید.

آیا برای پسر شدن جنین باید در طی رابطه به ارگاسم برسیم؟

بانوانی که پسر می خواهند در طی نزدیکی باید به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند. انقباضات دیواره های واژن و عضلات کف لگن و نیز ترشحات قلیایی آزاد شده در محیط واژن به اسپرم های Y کمک می کند تا مدت بیشتری زنده بمانند و راحت تر و سریع تر خود را به تخمک رسانده و با آن لقاح پیدا کنند. درصورتی که دختر می خواهید بدانید که بانوان نباید در طی نزدیکی به ارگاسم برسند.

برای پسر شدن جنین چی بخوریم؟

تئوری مصرف مواد معدنی می گوید که دریافت چهار ماده ی معدنی سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم از طریق رژیم غذایی و مکمل ها بر تعیین جنسیت جنین موثر است. به این ترتیب که اگر پسر می خواهید باید سدیم و پتاسیم بیشتر و کلسیم و منیزیم کمتری مصرف کنید. مواد غذایی سرشاز از پتاسیم: سیب زمینی، برگ چغندر، آلو، موز و ...

منبع: verywellfamily