The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

با مشاهیر زایمان سزارین آشنا شوید!

سزارین، نوعی زایمان است که گرچه پزشکان متخصص زنان و زایمان به جز در موقعیت های اضطراری آن را توصیه نمی کنند اما در میان بانوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این نوشتار با پنج ستاره دنیای موسیقی و سینما که با استفاده از این روش فرزندان شان را به دنیا آورده اند آشنا می شوید.

 

ویکتوریا بکام

ویکتوریا بکام، طراح مد، خواننده سابق گروه Spice Girl و همسر دیوید بکام، فوتبالیست برجسته بریتانیایی، چهار فرزند دختر و پسرش - بروکلین، رومئو، هارپر و کروز- را با روش سزارین به دنیا آورده است.

 

کریستیانا آگوئیرا

کریستیانا آگوئیرا، خواننده و هنرپیشه سابق آمریکایی، ادوارد، نخستین فرزندش را در سال 2008 با روش سزارین در بیمارستان دانشگاه کالیفرنیا به دنیا آورد.

او گفت:" هیچ تصوری از سزارین نداشتم. پس از بستری شدن در بخش زنان و زایمان و مشورت کردن با پزشک تصمیم گرفتم پسرم را با استفاده از این روش به دنیا بیاورم. "

 

آنجلینا جولی

سه فرزند بیولوژیک آنجلینا جولی و برد پیت - همسر سابق اش - با استفاده از روش سزارین به دنیا آمده اند. ستاره هالیوود به مجله ریدرز دایجست گفت:" به دنیا آوردن سه فرزند با استفاده از روش سزارین تجربه شگفت انگیز و خوشایندی بود. "

 

کیت وینسلت

کیت وینسلت، پس از تولد " جو " فرزند دوم اش در سال 2003 اعتراف کرد که " میا " فرزند اولش نیز با استفاده از روش سزارین متولد شده است. او به روزنامه نیویورک پست گفت:" میا با استفاده از سزارین اورژانسی متولد شد اما گفتند که به صورت طبیعی به دنیا آمده است. پزشکم دروغ گفت و لطمه بزرگی به من زد. "

 

جنیفر لوپز

" مکس و اما " دختر و پسر دو قلوی جنیفر لوپز خواننده و هنرپیشه آمریکایی در ماه فوریه سال 2008 میلادی با روش سزارین متولد شدند.

او به شبکه تلویزیونی ITV گفت:" همیشه دوست داشتم زایمان ام طبیعی باشد. اما پروفسور ژرار رودریگز، پس از اتمام معاینه گفت، حجم اندک استخوان لگن اجازه زایمان طبیعی را نمی دهد. "

منبع: parenting