The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

کاهش و افزایش شدید وزن در بارداری خطرناک است

یافته های تازه نشان می دهند، کاهش یا افزایش بیش از اندازه وزن در دوران بارداری می تواند برای مادر و نوزاد خطرناک باشد.

پس از مطالعه بر روی 1.3 میلیون باردار دریافتند، 23 درصد زنان وزن اضافه نکردند در حالی که 47 درصد آنها افزایش وزن شدید داشته اند.

دکتر هلنا تد، استاد مدرسه پزشکی دانشگاه لیورپول و سرپرست این مطالعه گفت:" افزایش وزن بیش از حد و نا سالم در دوران بارداری متداول شده که خطرات زیادی برای مادران و نوزادان ایجاد می کند. "

پژوهشگران معتقدند، افزایش بیش از اندازه وزن بانوان باردار با بروز خطر زایمان پیش از موعد و تولد نوزاد ریز جثه ارتباط دارد.

به عبارت دیگر، افزایش وزن بیش از اندازه بانوان باردار می تواند خطر زایمان سزارین و تولد نوزاد بزرگ تر و سنگین تر را افزایش دهد.

شیوع افزایش بی اندازه وزن و ابتلا به چاقی در دوران بارداری به شدت متداول شده است. از هر 10 مادر باردار آمریکایی چهار نفر از چاقی رنج می برند.

دکتر تد و همکاران اش پس از تجزیه و تحلیل 23 مطالعه که در کشورهای توسعه یافته انجام شده توصیه کردند بانوان که وزن شان کمتر از حد طبیعی، بانوانی که وزن شان در حد طبیعی است و بانوان که از اضافه وزن و چاقی رنج می برند باید به ترتیب بین 12 تا 18، 10 تا 13، 6 تا 11 و 4 تا 9 کیلوگرم وزن اضافه کنند.

دکتر تد معتقد است، پزشکان باید وزن بانوان باردار را کنترل کرده و از افزایش و کاهش شدید آن جلوگیری کنند:" بانوان باید بدانند افزایش وزن در دوران بارداری آداب خاص دارد. "

دکتر آرون کاهی، پزشک متخصص زنان و زایمان مرکز درمانی رونالد ریگان در لس آنجلس نیز گفت:" بارداری زمان مناسبی برای پر خوری کردن نیست، اما فرصت مغتنمی است برای پیروی کردن از رژیم غذایی سالم و ورزش کردن. "

مطالعه بیشتر:

1- کاهش وزن در دوران بارداری خطرناک است

منبع: healthday