The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

آیا شیر مادر باعث دل درد و ناآرامی نوزاد است؟

ناآرامی نوزاد می تواند به دلیل رژیم غذایی مادر باشد. به عنوان مثال زمانی که مادر بیش از حد لبنیات، مواد غذایی حاوی کافئین یا غذاهای  خیلی تند بخورد، نوزاد پس از خوردن شیر دچار دل درد شده و گریه می کند.

قبل از اینکه چیزی را از وعده غذایی خود حذف کنید، همیشه این مسئله را در نظر داشته باشید که ممکن است، علت دل درد نوزاد، عدم تعادل در خوردن شیر ابتدایی و شیر پایانی مادر باشد. وقتی نوزاد شروع به خوردن شیر می کند و شیر ابتدایی مادر را می خورد، این شیر لاکتوز بیشتری نسبت به شیر بعدی که شیر پایانی نامیده می شود دارد. علاوه بر این شیر پایانی حاوی چربی بیشتری است و آنزیمی دارد که به نوزاد کمک می کند، تا بتواند لاکتوز شیر ابتدایی را هضم کند.

 

 اگر شما حین شیردهی، پستان را زود عوض کنید او آنزیم کافی برای هضم لاکتوز Lactose شیر ابتدایی را دریافت نمی کند و زمانی که نوزاد خوردن شیر را از پستان دوم آغاز می کند، دوباره لاکتوز می خورد و این در شرایطی است که او نیز مانند بسیاری از نوزادان دیگر قبل از اینکه به اندازه کافی شیر پایانی پستان دوم را بخورد می خوابد.

لاکتوزهای هضم نشده موجب دل درد و ناآرامی نوزاد می شود. این مساله بیشتر زمانی اتفاق می افتد که شما طبق ساعت وبا دقت و وسواس به او شیر می دهید و هر ده دقیقه یک بار پستان را جهت شیردهی عوض می کنید. اگر سرعت افزایش وزن او خیلی کم است یا مدفوع او سبز رنگ است، به جای اینکه هنگام شیردهی پستان ها را عوض کنید اجازه دهید او به طور کامل از یک پستان شیر بخورد، شما می توانید از پستان دیگر در وعده بعدی شیردهی استفاده کنید. با این روش شما مطمئن هستید که او به طور کامل شیر ابتدایی و پایانی را خورده است. هرچه نوزاد بزرگتر می شود ناآرامی های او نیز کمتر می شود. در نهایت سعی کنید از هر دو پستان به او شیر دهید.

 

مطالب بیشتر:

 

 

 

منبع: نی نی پلاس