The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

6 توصیه برای مقابله با احساس گرمای زیاد در بارداری

گذراندن ایام بارداری در فصل گرما سخت است و ممکن است به سرعت باعث بروز مشکلات ناخوشایندی گردد. برای مقابله با احساس گرمای زیاد در بارداری شش راهکار خنک شدن در دوران بارداری را به شما عرضه می‌کنیم.

 

1- به طور منظم آب بنوشید

اگر گرمای شدید شما را اذیت می‌کند. برای پیشگیری از کم آبی بدن به طور منظم آب بنوشید. از نوشیدنی های اسیدی مثل آب پرتقال پرهیز کرده و به جای آن از دمنوش یا یک لیوان آب هم دما با محیط بهره ببرید. مواظب باشید آبی که می‌نوشید زیاد سرد نباشد، چون نوشیدن آب خیلی خنک در هنگام گرمای شدید باعث تعرق بیشتر شما خواهد شد.

یک نکته ظریف: اگر میل چندانی به نوشیدن آب ساده ندارید و در صورتیکه مشکل دیابت ندارید، می‌توانید کمی شربت میوه جات به لیوانتان اضافه کنید.

 

3- تا می‌توانید خود را خنک نگه دارید

گردش هوای تازه در فضای داخلی خانه از شدت گرما می‌کاهد، همچنین برای دور ماندن از تابش مستقیم آفتاب، رفتن به استخر را به ساعات پایانی روز موکول کنید. با کمک یک دستگاه بخور سرد می‌توانید خود را خنک نگه دارید. علاوه بر استفاده از بخور سرد، فراموش نکنید که به طور منظم دوش گرفته و در پایان استحمام پاهای خود را از پایین به بالا با آب خنک آبکشی کنید.

 

3- غذای سبک و بی نمک بخورید

در دوران بارداری و در گرمای شدید از غذاهای سبک و تا جایی که ممکن است کم نمک استفاده کنید. در واقع باید بدانید که نمک باعث جمع شدن آب در پاهای شما شده و به دنبال آن نتایج بدی همچون ورم پا را به دنبال خواهد داشت. سالادهای خوب و مفیدی از سبزیجات، مرغ، گوجه فرنگی و سایر صیفی جات را در رژیم غذایی خود بگنجانید. به خصوص فراموش نکنید که برای پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری هایی نظیر "لیستریا" و یا "توکسوپلاسموز" میوه‌ها و سبزیجات مصرفیتان را خوب بشویید.

 

4- لباس های گشاد بپوشید

لباس های تنگ خود را کنار گذاشته و لباس های گشاد و راحت بپوشید. در لباس های خنک نخی یا کتانی احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

 

5- زیورآلات خود را درآورید

در هنگام گرمای شدید انگشتر یا دستبند خود را درآورید. چون مطمئناً با بالا رفتن دمای هوا اگثر مفاصل انتهایی شما ورم می‌کنند.

 

6- از پاهای خود مراقبت کنید

برای بهبود جریان خون سیاهرگی، فراموش نکنید که شب هنگام و در زمان خواب پاهای خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید. راه بسیار مفید دیگر برای بهبود جریان خون سیاهرگی آن است که سعی کنید به پهلوی چپ خوابیده و یا در مکانی خنک چرت کوتاهی بزنید.

 

مطالعه بیشتر:

1- مراقبت های بارداری در برابر بیماری ها

2- بیماری گریوز در نوزادان چیست و چگونه درمان می شود؟

3- تاثیر بیماری سلیاک بر بارداری

4- مراقبت از سلامت روانی در دوران بارداری