The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

چگونه مادر خوبی برای نوزاد خود باشیم؟

بسیاری از خانم های باردار در آخرین روزهای بارداری و اولین روزهای پس از زایمان در این نگرانی به سر می‌برند که نتوانند مادر خوبی برای نوزاد خود باشند. گذر از این مرحله تقریباً اجتناب ناپذیر و تا حدودی ذاتی است... و اما پاسخ مساله این است: نوزاد شما بیش از هر چیز نیاز به مادری دارد که کمی هم به فکر خودش باشد.

کاترین سروریه، متخصص روان درمانگر متدی به شما می‌آموزد که با کمک آن دیگر هنگام زایمان دچار استرس و نگرانی نشوید. فقط کافی است بدانید که : 

1- تلاش برای یک مادر بی عیب و نقص بودن شما را خسته می کند

 بفرمایید این هم یک دلیل خوب! این قضیه به قدری بدیهی است که تقریباً آن را فراموش کرده‌ایم. انسان جایز الخطاست و همه ما مرتکب اشتباه می‌شویم، و این اصلاً چیز بدی نیست چون انسان از شکست است که می‌آموزد. بر اساس نظر این کارشناس "ایده دستیابی به کمال غالباً بسیار رنج آور است چرا که حصول به کمال در عمل دست نیافتنی است و به همین دلیل هیچ کس مصون از اشتباه نیست. علاوه بر آن تلاش برای بی عیب و نقص بودن، انسان را از پا می‌اندازد!" پس اگر در بیمارستان قادر به شیردهی بودید که چه بهتر، در غیر این صورت اصلاً جای نگرانی نیست.

 

2- نوزاد نیازی یک الگوی کامل و بی عیب و نقص ندارد

به نظر شما این دلیل محکمی نیست؟ بر اساس گفته‌های این روان درمانگر تلاش بیش از حد مادر برای کمال طلبی باعث می‌شود کودک که در پی تقلید از مادر است او را به عنوان یک الگوی کامل و بی عیب و نقص بپندارد. به این ترتیب کودک که خواه نا خواه به دلیل محدودیت‌های سنی و ادراکی ممکن است دچار اشتباه شود، اعتماد به نفس خود را از دست داده و به دنبال آن دچار مشکلات عدیده روحی خواهد شد.

از این اندیشه که تمام خواسته‌های کودک را برای جلب رضایت همه جانبه او فراهم کنید بیرون بیایید. آنچه کودک به آن نیاز دارد کمی محدودیت و شکست است نه مادری که دائم به دنبال رفع نیاز های اوست... البته به جز ماه های اول زندگی نوزاد!

 

3- افکار تاریک را از خود دور کنید

خودت به اندازه کافی تحت فشاری نیازی به توضیح بیشتر نیست. " مادر بودن کار بسیار سختی است. مخصوصاً در شرایط امروز جامعه که خانم‌ها بین تعهدات کاری و زندگی خانوادگی و بخصوص زندگی زناشویی سخت تحت فشارند. آنها باید دائم در تکاپو باشند و تازه پس از زایمان مسئولیت دیگری هم به آن اضافه می‌شود: آنها باید از مادر خود بهتر و یا حداقل به همان اندازه خوب باشند." پس حداقل از فرورفتن در هجوم افکار تاریک و القا بی کفایتی به خود دست برداشته و به جای آن از لحظه ناب اکنون لذت ببرید.

 

4- برخی از امور را به همسرتان بسپارید

کار دیگری که باید از انجام آن اجتناب کرد به دوش کشیدن یک تنه تمام مسئولیت‌ها در زندگی است. اجازه دهید بعضی از کارها را پدر انجام دهد. حتی اگر کارش آنطور که مد نظر شماست ایده‌آل نباشد. از این نمایش کلیشه‌ای که شما مادر کامل و از خود گذشته‌ای بوده و هیچ کس حتی در کوچکترین امور روزمره نمی‌تواند جایگزین شما شود، دست بردارید. شما می‌توانید از این فرصت برای رفتن به آرایشگاه یا صرف یک فنجان قهوه با دوستانتان استفاده کنید. اصلاً از تیتر اول روزنامه‌ها خبر دارید...؟

 

5-  به عقل و احساس خود اعتماد کنید

کم‌کم اعتماد به نفس خود را بالا برده و شروع کنید. بر اساس توصیه‌های این روانشناس:"هیچ کس از بدو تولد برای پدر و مادر بودن ساخته نشده است. در حقیقت  گذشت زمان، فرزند و همسرتان هستند که از شما یک مادر می‌سازند." به جای اینکه دائم به دنبال توصیه دیگران باشید سعی کنید خودتان باشید و به عقل و احساس خود اعتماد کنید. می‌ترسید مرتکب اشتباه شوید؟ اصلاً مهم نیست. یک پیمانه عشق، اعتماد به نفس به میزان لازم و چند راهنمایی و دستورالعمل باعث خوشبختی نوزادتان خواهد شد. اضافه کردن چاشنی به آن دیگربستگی به سلیقه خودتان دارد!

 

مطالعه بیشتر:

1- نگهداری از نوزاد تازه متولد شده نزد مادر در بیمارستان

2- 11 دلیل برای اینکه مادر بودن شما را قوی تر می کند

3- معنای مادر بودن

4- برقراری رابطه عاطفی مادر با جنین در دوران بارداری

5- تغییرات رفتاری مادران پس از زایمان