The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

تشخیص ناباروری مردان در 10 دقیقه!

اخیرا پژوهشگران کانادایی ابزار کاغذی آنالیز کننده‌ دی ان ای ابداع کردند که قادر به تشخیص سریع و ارزان بیماری‌هایی همچون هپاتیت ب و ناباروری و ناتوانی مردان در تولید مثل؛ علت ها و درمان ها... در مردان است. این ابزار نانو قادر است با هزینه کم و با سرعت بالا برخی بیماری‌ها را شناسایی کند.

این محققان یک تست تشخیصی کاغذی (paper-based) ابداع کردند که مواد به کار رفته در آن کمتر از یک دلار آمریکا به ازای هر ابزار هزینه دارد.

با استفاده از این ابزارها محققان این پروژه موفق شدند تا تنها بعد از 10 دقیقه از شروع تست، ویروس هپاتیت ب را در خون شناسایی و تشخیص دهند.

لازم به ذکر است که این روش تشخیصی قادر است ویروس‌ها را در غلظت‌های بسیار پایین شناسایی کند و از این رو می ‌توان از گسترش بیماری های مراقبتی و ... جلوگیری کرد. علاوه براین، این ابزار قادر به تعیین صحت و سلامت دی ان ای اسپرم با دقتی مشابه با روش‌های بالینی متداول است.

منبع: upi