The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

احتمال سقط جنین تا هفته چندم بارداری وجود دارد و مراقبت ویژه لازمست؟

سوال مخاطب:

تا چه هفته ای از بارداری خطر سقط وجود دارد و نیاز به مراقبت ویژه است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

اصولا تا بیست هفتگی اگر حاملگی پایان یابد و دفع شود سقط نامیده می شود که بیشتر در اوایل بارداری تا سه ماهگی اتفاق می افتد که در بعضی از موارد اگر مشکلی در جنین وجود دارد نه تنها نباید آن را ادامه داد بلکه باید زودتر تخلیه یا  کورتاژ شود. بیشتر سقط به دو شکل اتفاق می افتد اول این که جنین تشکیل نمی شود و به حاملگی پوچ معروف است که با سونوگرافی حداقل دو بار با فاصله یک تا دو هفته مشخص خواهد شد و این حالت بیشتر مربوط به اسپرم مرد یا اختلالات کروموزومی است دوم وقتی که جنین وجود دارد و قلب هم مشخص شده است البه عوامل دیگر هم میتوان دخیل باشد مانند پایین بودن جفت، حاملگی با فیبروم....

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +