The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

بارداری با تالاسمی مینور ، رژیم غذایی خاص کمک میکند؟

سوال مخاطب:

من مبتلا به تالاسمی مینور هستم و می خواهم برای بارداری اقدام کنم آیا داشتن رژیم غذایی خاص لازم است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

 

در تالاسمی  thalassemia هیچ گونه رژیم غذایی خاصی لازم نیست فقط از خوردن آهن باید اجتناب شود و به جای آن از فولیک اسید مرتبا استفاده شود در حاملگی نیز اگر فقط زن به تالاسمی مینور مبتلا باشد باز مشکلی ایجاد نمی کند اما اگر همسر نیز به تالاسمی مینور مبتلا باشد در این حالت ممکن است نوزاد از هر دو ژن تالاسمی را بگیرد و به نوع ماژور یا خطرناک مبتلا شود که در این وضعیت باید از پرزهای جفتی بیوپسی به عمل آورد چنانچه ماژور بود حاملگی را پایان داد و اگر چند بار تکرار شود آن وقت لازم است از طریق IVF و انتخاب اسپرم سالم اقدام به بارداری کرد.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +