The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

سقط بدلیل پارگی کیسه آب و خونریزی، علت چیست؟ اقدامات پیشگیرانه؟

سوال مخاطب:

هفته پانزدهم بارداری بودم که کیسه آبم پاره شد. کیست و دو بار خونریزی داشتم. آیا دلیل این است یا خیر؟ برای بارداری بعدی چه اقداماتی لازم است؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

داشتن خونریزی در هفته پانزدهم تقریبا همیشه مربوط به جفت سرراهی و کنده شدن بخشی از آن است. در این موارد پارگی کیسه آب هم به دنبال آن اتفاق می افتد که منجر به سقط جنین خواهد شد. بنابراین باید بررسی های لازم برای روشن شدن علت آن انجام شود تا در صورت امکان پیش از حاملگی بعدی رفع شود، مثلا وجود مواردی مثل نارسایی دهانه رحم، فیبروم با حاملگی یا رحم دوشاخ... ولی کیست تخمدان هیچ وقت باعث پارگی کیسه آب نمی شود بنابراین با انجام هیستروسالپنگوگرافی، یا عکس از رحم در اولین قدم بعد هیستروسکوپی می توان وجود عفونت و زخم دهانه رحم و عوامل دیگر را تشخیص داده و با پیگیری لازم از تکرار این اتفاق جلوگیری شود.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +