The chronograph is started when the event is seen and stopped when it is heard. The chronograph seconds hand indicates the distance from the event on the telemetric scale. Telemeter: on account of most replica watches using a telemeter scale, best rolex replica Three different views from three different continents on the finalists in the Chronograph category at this years Grand Prix d . Audemars Piguet Replica Uk omegasphereco uk.

کم شدن مایع دور جنین بدون پارگی کیسه آب، دلیل چیست؟

سوال مخاطب:

هفته 32 بارداری هستم و در اواخر هفته 29 متوجه شدم مایع دور جنین 5 سانتی متر است به مدت 10 روز در بیمارستان بستری بودم و در سونوگرافی مشخص شد که به 8 سانتی متر رسیده است. آیا امکان کم شدن مجدد مایع وجود دارد و برای اینکه این اتفاق دوباره پیش نیاید چه می توان کرد ( در ضمن پارگی کیسه آب ندارم)؟

 

پاسخ کارشناس:

دکتر آرین (جراح و متخصص زنان،زایمان و نازایی)

  

کمبود مایع چنانچه مربوط به پارگی کیسه آب نباشد اصولا نگران کننده نیست مگر این که  مواردی مثل فشار خون بالا یا نارسایی کلیه در جنین... موجود باشد که آن هم هیچ وقت کم یا زیاد نمی شود و همیشه به سوی کم شدن پیش می رود و رشد جنین در این موارد نیز کمتر از طبیعی است. بنابراین پزشک شما باید مراقب باشد که اگر مایع به حد خطرناک نرسید می توانید صبر کنید در غیر این صورت می توانید زایمان را انجام دهید.

 

موضوعاتی که در این بخش مشاهده می کنید سوالاتی است که توسط مخاطبان نی نی پلاس مطرح شده و توسط پزشکان متخصص و ماما هایی که با این مجموعه همکاری می کنند پاسخ داده شده است.

شما نیز می‌توانید با ارسال سوالات خود به مادران دیگر كمك كنید، زیرا مشكل شما ممكن است مشكل دیگر مادران نیز باشد.

 

مطالب بیشتر:

 

منبع: نی نی +